کثیف‌ترین دوران وزارت ارشاد در عرصه تبلیغات تمام می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، حالا لطفا در و دیوار شهر را تماشا کنیدٰ: تبلیغات با زبان انگلیسی، تبلیغات نوشابه انرژی زا، تبلیغ شکلات صبحانه، چیپس و…همین وضعیت به طور فزاینده و بی قاعده ای در تلویزیون و شبکه های سراسری و استانی در حال تکرار شبانه روزی است. بر اساس عصرخبر، آیا کسی اعتراض

کد خبر : 508835
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
کثیف‌ترین دوران وزارت ارشاد در عرصه تبلیغات تمام می‌شود؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، حالا لطفا در و دیوار شهر را تماشا کنیدٰ: تبلیغات با زبان انگلیسی، تبلیغات نوشابه انرژی زا، تبلیغ شکلات صبحانه، چیپس و…همین وضعیت به طور فزاینده و بی قاعده ای در تلویزیون و شبکه های سراسری و استانی در حال تکرار شبانه روزی است.

بر اساس عصرخبر، آیا کسی اعتراض می‌کند؟ آیا رسانه ای منتقد می شود؟ آیا کمپین توییتری علیه وزارت ارشاد راه اندازی می شود؟ آیا نمایندگان سوپر انقلابی علیه وزیر ارشاد فریاد می کشند؟

پاسخ منفی است!

چون دولت سیزدهم، دردانه بوده و همه باهم سر یک سفره بوده اند…

صداوسیما هم که دولت سایه بوده و کسی جرات تذکر و برخورد نداشته و ندارد!

حالا با تغییرات آرام در دولت و وزارت ارشاد شاید بتوان امیدوار بود، این دوران کثیف که هم سلامت و هم هویت ملی به راحتی با چند امضای طلایی و یحتمل کمی «شیرینی» به باد رفته بود، تمام شود. اگر البته لابی دولت سایه بگذارد.

راستی از آقای حدادعادل کسی خبر دارد؟ فرهنگستان زبان و ادب فارسی کجاست؟ شورای سلامت صداوسیما چطور؟ اصلا وجود خارجی دارند؟

کثیف‌ترین دوران وزارت ارشاد در عرصه تبلیغات تمام می‌شود؟

پی نوشت:

۱. طبق ماده ۷ قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور، هرگونه تبلیغات خدمات و کالاهای آسیب رسان به سلامت، موضوع ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بر اساس تشخیص و اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان ملی استاندارد ایران از سوی همه رسانه ها ممنوع است.

انواع سوسیس و کالباس گوشت و مرغ، فرآورده گوشتی عمل آوری شده، سمبوسه و فلافل آماده شده، پنیر پیتزای پروسس و تاپینگ پیتزا، انواع نوشابه گازدار، نوشابه انرژی زا، چیپس برگه و خلال سیب زمینی و انواع اسنک، پفک و فرآورده حجیم شده بر پایه ذرت،  فرآورده های کاکائویی، تافی و آبنبات، سیگار و دخانیات، فرآورده های آرایشی تاتو و فرآورده های طراحی پوست، رنگ مو و بی رنگ کننده مو دکلره، صاف کننده، فرکننده و کراتینه کننده های مو و کاشت ناخن و سولاریم از جمله این موارد است…

۲. طبق ابلاغیه وزارت کشور در خصوص سیاست ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تمامی تبلیغات باید به خط و نشانه ها و زبان فارسی باشد.

کثیف‌ترین دوران وزارت ارشاد در عرصه تبلیغات تمام می‌شود؟

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.