کانادا بودجه پروژه های آموزشی را اعلام می کند
کانادا 67.2 میلیون دلار کمک مالی برای پروژههای حمایت از آموزش کودکان و جوانانی که آوارگی اجباری را تجربه میکنند، اعلام کرده است. این بودجه به شرح زیر توزیع می شود. پروژه های حاصل از فراخوان پیشنهادها با هم برای یادگیری نتایج روشن تر: تقویت سازمان های جامعه مدنی برای آموزش کودکان آواره6 میلیون دلار

کانادا 67.2 میلیون دلار کمک مالی برای پروژههای حمایت از آموزش کودکان و جوانانی که آوارگی اجباری را تجربه میکنند، اعلام کرده است.
این بودجه به شرح زیر توزیع می شود.
پروژه های حاصل از فراخوان پیشنهادها با هم برای یادگیری
نتایج روشن تر: تقویت سازمان های جامعه مدنی برای آموزش کودکان آواره
6 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2022 تا 2023 و 2025 تا 2026) – Save the Children Canada
هدف این پروژه ارتقای پیامدهای یادگیری عادلانه و فراگیر برای پناهندگان، آوارگان داخلی و کودکان جامعه میزبان، به ویژه دختران، دختران نوجوان و کودکانی است که در اتیوپی، به ویژه در منطقه بیل منطقه ارومیه و مناطق خلیج دولو آدو و دولو در منطقه سومالی زندگی می کنند. ، با تقویت ظرفیت سازمان های محلی به رهبری پناهندگان و آوارگان داخلی (IDP). این پروژه شامل آموزش، اعطای کمک های مالی کوچک برای تأمین مالی فعالیت های اصلی و برنامه، و حمایت از اجرای انجمن های حمایتی در مورد حقوق آموزش فراگیر کودکان آواره داخلی و پناهنده با مقامات جامعه و آموزش خواهد بود. هدف این پروژه دستیابی به 120600 ذینفع مستقیم شامل 27340 کودک پناهنده و آواره داخلی و همچنین معلمان و تسهیلگران، مراقبین، انجمن های والدین-معلم-دانش آموزان و اعضای مدرسه است.
قدرت دادن
7.9 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2022 تا 2023 و 2026 تا 2027) – حق بازی
هدف این پروژه ارتقای سواد و مهارتهای زندگی آوارگان داخلی و میزبان کودکان 6 تا 12 ساله، بهویژه دختران و کودکان دارای معلولیت در گائو و موپتی، مالی، و در نتیجه افزایش برابری و فراگیری در جوامع آنهاست. این پروژه بر روی ایجاد ظرفیت حمایت مالی بیجاشدگان داخلی و سازمان های تحت رهبری زنان از طریق کمک های بلاعوض و توانمندسازی آنها برای ارتقای حقوق تحصیلی کودکان میزبان و آواره شده متمرکز است. این پروژه مقامات آموزشی محلی، والدین، جامعه و رهبران مذهبی را در رسیدگی به موانع متقاطع که مانع از بهره مندی کودکان میزبان و آواره داخلی از آموزش با کیفیت می شود، درگیر می کند. این پروژه انتظار دارد به 37550 کودک از بیجاشدگان داخلی و جوامع میزبان برسد که شامل 5260 کودک دارای معلولیت و 69350 والدین، رهبران جامعه و مذهبی و سایر اعضای جامعه می شود.
آموزش و توسعه پناهندگان (READ)
13 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2022 تا 2023 و 2026 تا 2027) – پلن اینترنشنال کانادا
هدف این پروژه ارتقای پیامدهای یادگیری عادلانه و فراگیر برای کودکان و جوانان پناهنده، آوارگان داخلی، عودت کننده و میزبان، به ویژه دختران و سایر گروه های به حاشیه رانده شده با موانع مقطعی برای آموزش، زندگی در محیط های درگیری در کامرون و نیجر است. این پروژه سازمان های تحت رهبری پناهندگان و بیجاشدگان داخلی را برای تضمین بودجه قابل پیش بینی، تقویت ظرفیت های داخلی و ایجاد شبکه هایی برای حمایت از آموزش پناهندگان، کاهش فقر و برابری جنسیتی تقویت می کند. این پروژه انتظار دارد که نزدیک به 40000 کودک از جوامع پناهنده و میزبان را به عنوان ذینفعان مستقیم دریافت کند.
برای موفقیت آماده شده است
13.8 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2022 تا 2023 و 2026 تا 2027) – War Child Canada و Oxfam
هدف این پروژه افزایش نتایج یادگیری عادلانه و فراگیر برای پناهندگان، آوارگان داخلی و میزبان کودکان و جوانان جامعه، به ویژه دختران و دختران نوجوان ساکن در سودان جنوبی و اوگاندا است. این پروژه به سازمانهای مبتنی بر جامعه به رهبری پناهندگان و آوارگان داخلی حمایت فنی و مالی از جمله آموزش میدهد و کمکهای مالی کوچک اصلی، مستقیم و چند ساله را برای کمک به تقویت سازمانها و حمایت از برنامههای آموزشی پاسخگوی جنسیتی ارائه میکند. انتظار می رود این پروژه به 132,040 ذینفع از جمله 61,400 پناهنده، آواره داخلی و میزبان کودکان و جوانان جامعه برسد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های فوق، به یادداشت های فراخوان: آموزش برای کودکان و جوانان پناهنده و آواره در جنوب صحرای آفریقا مراجعه کنید.
سایر پروژه های آموزشی
آموزش برای ونزوئلا و جامعه میزبان، دختران، پسران و نوجوانان در کلمبیا، اکوادور، و پرو
5 میلیون دلار (سال مالی 2022 تا 2023) – یونیسف
هدف این پروژه افزایش ادغام کودکان پناهنده و مهاجر ونزوئلا، به ویژه دختران و کودکانی است که با به حاشیه رانده شدن یا آسیب پذیری مواجه هستند، در سیستم های آموزشی کلمبیا، اکوادور و پرو. این پروژه برای کودکان خارج از مدرسه و کودکانی که به دلیل تعطیلی مدارس از یادگیری عقب مانده اند، برنامه های یادگیری فراگیر، اصلاحی و انعطاف پذیر ارائه می کند. این به افزایش دسترسی آنها به فرصت های یادگیری با کیفیت کمک می کند. این به کودکان، به ویژه دختران، تجهیزات یادگیری را برای تداوم آموزش آنلاین در خانه ارائه می دهد. این پروژه همچنین برای مدیران مدارس راهنمایی می کند. آموزش تربیتی، پاسخگوی جنسیتی برای معلمان؛ حمایت روانی اجتماعی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان پس از ادغام مجدد؛ و تداوم در نظام آموزشی این پروژه به اهداف آموزش و پرورش نمی تواند منتظر بماند در 3 کشور هدف کمک می کند.
حمایت و گنجاندن اجتماعی-اقتصادی برای کودکان و نوجوانان ونزوئلا در حال حرکت
1.5 میلیون دلار (سال مالی 2022 تا 2023) – یونیسف
این پروژه بر حفاظت جنسیتی متمرکز است و همچنین با هدف تضمین فرصتهای برابر برای کودکان و جوانان پناهنده و مهاجر ونزوئلا در حال حرکت از طریق بهبود دسترسی به آموزش و همچنین مهارتهای زندگی و آموزش حرفهای است. این پروژه همچنین بر روی دختران پناهنده و مهاجر ونزوئلا، دختران نوجوان و نوجوانان LGBTQI در برزیل، کلمبیا، اکوادور، گویان و پرو تمرکز دارد.
حمایت کانادا از برنامه بخش آموزش و آموزش نیجر
3 میلیون دلار (سالهای مالی 2022 تا 2023 و 2023 تا 2024) – آژانس فرانسوی توسعه [French development agency]
هدف این پروژه بهبود آموزش برای کودکان و جوانان، از جمله دختران، در نیجر است. بر بهبود دسترسی و برابری در آموزش و پرورش، بهبود کیفیت آموزش و پرورش و مدیریت سیستم آموزشی و آموزشی کشور تمرکز دارد. این پروژه به طور مستقیم به دانش آموزان – که دختران 42٪ از کل مدارس ابتدایی و 35٪ از کل مدارس متوسطه را تشکیل می دهند – و معلمان در سطوح پیش دبستانی تا دانشگاه سود می برد.
آموزش دختران سودان جنوبی
1 میلیون دلار (سال مالی 2021 تا 2022) – دفتر امور خارجه، مشترک المنافع و توسعه بریتانیا
هدف کلی آموزش دختران سودان جنوبی (GESS) با اجرای بخشی از تعهدات کانادا در G7 Charlevoix، افزایش نرخ ثبت نام دختران در مدارس ابتدایی و متوسطه این کشور است. کانادا قبلاً 19.2 میلیون دلار را به این پروژه برای سالهای 2020 تا 2023 متعهد کرده است. این کمک 1 میلیون دلاری به GESS اجازه میدهد تا معلمان را آموزش دهد، نرخ تکمیل و انتقال را در بین دانشآموزان دورههای ابتدایی و متوسطه از طریق یک برنامه راهنمایی افزایش دهد و گنجاندن معلولیت را تقویت کند. این حمایت اضافی همچنین با هدف کاهش اثرات منفی بر دانشآموزان، بهویژه دختران و افراد دارای معلولیت، ناشی از تعطیلی طولانی مدارس به دلیل COVID-19 است.
برای اطلاعات بیشتر، از تعهدات چارلووای G7 کانادا دیدن کنید.
پشتیبانی از آموزش فراگیر در اردن از طریق مرحله دوم ابتکار دسترسی سریع
10 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2021 تا 2022 و 2024 تا 2025) – وزارت آموزش و پرورش اردن
هدف این پروژه بهبود نتایج یادگیری برای کودکان و جوانان در اردن، صرف نظر از ملیت آنها، از طریق برنامههای رسمی و غیررسمی است که آموزش عادلانه و باکیفیت را در محیطهای امن و حمایتکننده ارائه میدهد که باعث ارتقای یادگیری، مهارتهای زندگی، آمادگی برای کار، برابری جنسیتی و نقص. کانادا قبلاً 5 میلیون دلار به این پروژه متعهد شده بود. این کمک اضافی 10 میلیون دلاری از مرحله دوم پروژه حمایت می کند که هدف آن بهبود ثبت نام و حفظ حاشیه نشین ترین دانش آموزان، به ویژه دختران و کودکان دارای معلولیت است.
ایجاد پایگاه داده ها و شواهد در آموزش برای کودکان پناهنده و آواره
3 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2022 تا 2023 و 2024 تا 2025) – شبکه بین سازمانی برای آموزش در مواقع اضطراری
هدف این پروژه بهبود نتایج آموزش عادلانه، پاسخگو به جنسیت، فراگیر، با کیفیت و یادگیری مادامالعمر برای همه جمعیتهای متاثر از اشکال مختلف بحران است. شبکه بین سازمانی برای آموزش در مواقع اضطراری (INEE) این کار را با تولید دادهها و شواهد دقیق، در دسترس، مرتبط و بهبودیافته برای اطلاعرسانی به سیاستها و عملکرد در آموزش برای پناهندگان، دیگر آوارههای اجباری و میزبان کودکان و جوانان جامعه انجام خواهد داد. این پروژه بر اساس یک ابتکار قبلی به رهبری INEE است که از طریق ابتکار آموزشی Charlevoix تأمین مالی شده بود و منجر به چندین گزارش مهم و مشارکت در داده ها و شواهد در مورد یادگیرندگان، به ویژه دختران، متاثر از بحران و درگیری شد.
داده ها برای تغییر II: بهبود نتایج آموزشی برای دختران و دختران نوجوان جامعه پناهنده و میزبان
3 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2022 تا 2023 و 2024 تا 2025) – Together for Girls
هدف این پروژه افزایش در دسترس بودن و تجزیه و تحلیل شواهد مربوط به آموزش برای دختران و زنان در زمینه های شکننده و بشردوستانه است. انتظار میرود که این مرحله بعدی کار، مطابق با دادهها برای تغییر I، با بهبود استفاده از اطلاعات مبتنی بر شواهد و راهحلمحور، به نتایج آموزشی بهتری برای دختران و دختران نوجوان پناهنده، آوارگان داخلی و میزبان جامعه دست یابد. آموزش رسمی و غیررسمی با کیفیت، پاسخگوی جنسیتی و نوآورانه برای پناهندگان، آوارگان داخلی و میزبان دختران جامعه توسط دولت ها، اهداکنندگان، مجریان و سایر ذینفعان کلیدی. فعالیتهای برنامه اولویتبندی کشورها و مناطق دارای پناهنده و سایر جمعیتهای آوارگان اجباری، از جمله کنیا، کلمبیا (کشورهای متمرکز با هم برای یادگیری کمپین)، کشورهای مثلث شمالی (السالوادور، گواتمالا و هندوراس) و اوگاندا خواهد بود. همچنین کار در جنوب صحرای آفریقا با سازمان های حقوق زنان را در اولویت قرار خواهد داد.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
![]() مدیریت حرفه ای کافی شاپ | ![]() حقوقدان خبره | ![]() سرآشپز حرفه ای |
![]() | ![]() آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | ![]() |
برچسب ها :اتیوپی ، اکوادور ، السالوادور ، امور جهانی کانادا ، اوگاندا ، برزیل ، پرو ، پس زمینه ها ، توسعه بین المللی ، سودان جنوبی ، عمومی ، کامرون ، کانادا ، کانادا و جهان ، کلمبیا ، گواتمالا ، گویان ، مالی ، محترم هارجیت سینگ ساجان ، نیجر ، هندوراس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰