چرا بیت کوین به بخش بازاریابی نیاز دارد؟

این یک سرمقاله نظری است توسط ماکس مانهایمر، الف مدیر سابق حساب فروش با سابقه آموزش و روانشناسی صنعتی-سازمانی. این روزها، به نظر می‌رسد که هر پروژه مضحک بلاک چین، گروهی از بنیان‌گذاران را دارد که مقادیر زیادی پول (یا توکن‌های پیش‌بینی‌شده) را وارد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌کنند. آن‌ها به اینفلوئنسرهای نوجوان پول می‌دهند تا

کد خبر : 228088
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
چرا بیت کوین به بخش بازاریابی نیاز دارد؟



این یک سرمقاله نظری است توسط ماکس مانهایمر، الف مدیر سابق حساب فروش با سابقه آموزش و روانشناسی صنعتی-سازمانی.

این روزها، به نظر می‌رسد که هر پروژه مضحک بلاک چین، گروهی از بنیان‌گذاران را دارد که مقادیر زیادی پول (یا توکن‌های پیش‌بینی‌شده) را وارد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌کنند. آن‌ها به اینفلوئنسرهای نوجوان پول می‌دهند تا اسکریپت‌هایشان را برای میلیون‌ها دنبال‌کننده ارائه کنند، به این امید که ارزش بازار پروژه‌های vaporware را که هرگز از مرحله آلفا خارج نمی‌شوند، بالا ببرند. در بهترین موارد، نیت آنها خیر و اجراء بد است، اما در بسیاری از موارد، نیت آنها بد و اجرای آنها بی عیب و نقص است. تاریخچه عملیات کشش فرش رمزنگاری برای خود صحبت می کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.