وزیر بیبو ابتکار ارتباطات کشاورزی را برای اتصال کشاورزان و کانادایی ها اعلام کرد

9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، ابتکار ارتباطات کشاورزی را راه اندازی کرد که به ارتباط بهتر کانادایی ها با کشاورزان کانادایی و نقش حیاتی آنها در سیستم غذایی ما کمک می کند. ابتکار ارتباطات کشاورزی از

کد خبر : 140353
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
وزیر بیبو ابتکار ارتباطات کشاورزی را برای اتصال کشاورزان و کانادایی ها اعلام کرد


9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، ابتکار ارتباطات کشاورزی را راه اندازی کرد که به ارتباط بهتر کانادایی ها با کشاورزان کانادایی و نقش حیاتی آنها در سیستم غذایی ما کمک می کند.

ابتکار ارتباطات کشاورزی از پیشرفت در جهت دستیابی به چشم انداز تعیین شده در سیاست غذایی برای کانادا حمایت می کند، مبنی بر اینکه همه افراد در کانادا می توانند به مقدار کافی غذای ایمن، مغذی و از نظر فرهنگی متنوع دسترسی داشته باشند. سیستم غذایی کانادا انعطاف پذیر و نوآورانه است، محیط زیست ما را حفظ می کند و از اقتصاد ما حمایت می کند. سیاست غذایی از کار در مورد تقلب در مواد غذایی، برچسب زدن مواد غذایی، و از دست دادن و ضایعات مواد غذایی، در میان سایر ابتکارات، حمایت می کند.

ابتکار ارتباطات کشاورزی دو جریان دارد. هدف اول کمک به کانادایی ها برای درک بهتر نحوه تولید مواد غذایی است. کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا (AAFC) تا سقف 8 میلیون دلار در طول سه سال برای حمایت از پروژه هایی که آگاهی مصرف کننده از نقاط قوت بخش کشاورزی کانادا را ارتقا می دهند، ارائه خواهد کرد. پروژه ها همچنین به افزایش اعتماد کانادایی ها به پایداری، مراقبت از حیوانات و تلاش برای کاهش ضایعات مواد غذایی کمک می کند.

دریافت کنندگان واجد شرایط شامل انجمن های غیرانتفاعی و گروه های بومی هستند. این برنامه همچنین از نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌های کشاورزی که دارای دستورات گسترده آگاهی از کشاورزی هستند، حمایت می‌کند.

همچنین بخشی از اولین جریان، AAFC همچنین فعالیت‌های ارتباطی و آگاهی‌بخشی را در بهار 2022 راه‌اندازی خواهد کرد تا تلاش‌های این بخش برای اتخاذ شیوه‌ها و فناوری‌های پایدار و سازگار با محیط‌زیست را برجسته کند. در همین حال، کار برای به‌روزرسانی پلتفرم برند کانادا در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که کسب‌وکارها و شرکای مواد غذایی به گرافیک‌ها و ابزارهای جدید بهینه‌سازی شده برای پلتفرم‌های دیجیتال امروزی دسترسی دارند و آنها را قادر می‌سازد تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند و ارتباطات مجازی با خریداران بین‌المللی را تقویت کنند.

این ابتکار با تحقیقات افکار عمومی، گروه‌های متمرکز، و مشاوره، از جمله تعامل با شورای جوانان کشاورزی کانادا، و همچنین سازمان‌های صنعتی و استانی، اطلاع‌رسانی شد.

جریان دوم ابتکار ارتباطات کشاورزی بر افزایش درک بخش از ترجیحات و انتظارات مصرف کننده تمرکز خواهد کرد. جزئیات بیشتر در مورد این تلاش ها در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.