گزارشی که توسط شرکت مشاوره Capgemini منتشر شده است، نشان می دهد که اکثر مصرف کنندگان حداقل در مورد متاورس و آنچه ممکن است به زندگی آنها بیاورد کنجکاو هستند. این گزارش که انتظارات مصرفکنندگان و شرکتها از تجربیات همهجانبه را نیز مورد بررسی قرار میدهد، توضیح میدهد که بسیاری در حال حاضر از مفهوم
کد خبر : 294322
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
گزارشی که توسط شرکت مشاوره Capgemini منتشر شده است، نشان می دهد که اکثر مصرف کنندگان حداقل در مورد متاورس و آنچه ممکن است به زندگی آنها بیاورد کنجکاو هستند. این گزارش که انتظارات مصرفکنندگان و شرکتها از تجربیات همهجانبه را نیز مورد بررسی قرار میدهد، توضیح میدهد که بسیاری در حال حاضر از مفهوم متاورس استفاده میکنند.
Capgemini: Metaverse مشاهده علاقه مصرف کنندگان و سازمان ها
Metaverse در حال تبدیل شدن به نقطه کانونی مطالعاتی است که به دنبال شناسایی پتانسیل سرمایه گذاری های احتمالی در این زمینه هستند. Capgemini، یک شرکت مشاوره، در آخرین گزارش خود که در 8 دسامبر منتشر شد، دریافت که علاقه قابل توجهی به متاورس از سوی مصرف کنندگان و شرکت ها وجود دارد.
این گزارش با عنوان «غوطه وری کامل: چگونه تجربیات همهجانبه و Metaverse از تجربه و عملیات مشتری سود میبرند» نشان داد که از هر ده مصرفکننده نه نفر در مورد متاورس و آنچه ممکن است به زندگیشان بیاورد کنجکاوی دارند.
8000 مصرف کننده و 1000 سازمان در 12 کشور برای این گزارش بین جولای و آگوست مورد بررسی قرار گرفتند. تحقیقات Capgemini همچنین نشان داد که در حالی که متاورس هنوز عمدتاً در حال ساخت است، شرکتهایی وجود دارند که در حال حاضر از امکاناتی که ارائه میدهد استفاده میکنند.
این تا حدی به لطف انتظاراتی است که مصرف کنندگان در مورد تأثیر فناوری دارند. 77 درصد از مصرف کنندگان گزارش دادند که انتظار داشتند تجربیات همه جانبه بر نحوه تعامل آنها با مشاغل و سایر افراد نیز تأثیر بگذارد. به همین ترتیب، هفت شرکت از هر ده شرکت معتقدند متاورس یک عامل متمایزکننده در مورد تصویر شرکت خواهد بود. سایر شرکتها نیز نسبت به دستیابی به فراجهان خوشبین هستند و پیشبینی میکنند که به زودی به تریلیونها دلار برسد، در مورد ارزشگذاری.
متاورس و تکامل شرکتی
این تمرکز بر متاورس، و ارزشی که می تواند به طور بالقوه برای چندین تجربه غوطه ور به ارمغان بیاورد، ممکن است باعث شود که شرکت ها به جای تبلیغ آن به عنوان یک ترفند، رویکردی کاربردی تر به آن داشته باشند. از این نظر، چارلتون مونسانتو، رهبر تجارب فراگیر جهانی در Capgemini، اظهار داشت:
این گزارش از این ایده حمایت میکند که علاقه اولیه به متاورس روبهروی مصرفکننده، که توسط سرمایهگذاریهای بازیگران اصلی پیش میآید، باید به چالشهای واقعی پیرامون ارگونومی، دسترسی، ایمنی و حریم خصوصی، که سازمانها اکنون برای رفع آنها تلاش میکنند، فکر کند.
این گزارش نشان داد که بیشتر سازمان ها برنامه هایی برای ادغام متاورس در آینده نزدیک دارند. دو سوم از شرکتهای مورد بررسی دارای نقشه راهی هستند که تجارب فراگیر را در دو سال آینده یکپارچه میکند، در حالی که 15 درصد برنامههایی برای ایجاد حضور متاواسر در یک سال دارند. با این حال، بیشتر شرکتها هنوز روی متاورس سرمایهگذاری نمیکنند، زیرا 56 درصد به وضوح بیان میکنند که مسیر روشنی برای پذیرش ایجاد نکردهاند.
نظر شما در مورد گزارش تجربیات فراسویه و فراگیر Capgemini چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰