ناظر بریتانیا در حال بررسی بانکهایی است که در کمک به مشتریان مشکلدار ناکام هستند
لندن (رویترز) – اداره رفتار مالی بریتانیا روز پنجشنبه اعلام کرد در حال بررسی بانکهایی است که در کمک به مشتریانی که در طول بحران هزینههای زندگی دست و پنجه نرم میکنند، کوتاهی میکنند و در صورت لزوم مداخله خواهند کرد. شلدون میلز، مدیر اجرایی رقابت و مصرفکنندگان FCA در کنفرانس City & Financial گفت:
لندن (رویترز) – اداره رفتار مالی بریتانیا روز پنجشنبه اعلام کرد در حال بررسی بانکهایی است که در کمک به مشتریانی که در طول بحران هزینههای زندگی دست و پنجه نرم میکنند، کوتاهی میکنند و در صورت لزوم مداخله خواهند کرد.
شلدون میلز، مدیر اجرایی رقابت و مصرفکنندگان FCA در کنفرانس City & Financial گفت: «ما به وامدهندگان گفتهایم که انتظار داریم از مشتریانی که با مشکل مواجه هستند، حمایت کنند، بهویژه زیرا آنها دادههایی را دارند که ابتدا علائم هشدار را تشخیص دهند.
ما 30 شرکت را شناسایی کردهایم که باید برای کمک به مشتریان با مشکل بیشتر تلاش کنند و فعالیتهای 40 شرکت دیگر را بررسی خواهیم کرد.»
(گزارش توسط هو جونز؛ ویرایش توسط آلیسون ویلیامز)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :است ، بانکهایی ، بررسی ، بریتانیا ، به ، حال ، در ، کمک ، که ، مشتریان ، مشکلدار ، ناظر ، ناکام ، هستند
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰