مدیر ارشد نتفلکیس از عملکرد خیره‌کننده سریال Squid Game می‌گوید

تد ساراندوس یکی از مدیران ارشد نتفلیکس چندی پیش مصاحبه‌ای را با Deadline انجام داد و در بخشی از آن به عملکرد سریال Squid Game پرداخت. نتفلیکس حدودا دو هفته پیش سریال جدیدی را تحت عنوان Squid Game در لیست محصولات خود قرار دارد. این اثر به کشور کره جنوبی تعلق داشته و درباره ۴۵۶

کد خبر : 110803
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مدیر ارشد نتفلکیس از عملکرد خیره‌کننده سریال Squid Game می‌گوید


تد ساراندوس یکی از مدیران ارشد نتفلیکس چندی پیش مصاحبه‌ای را با Deadline انجام داد و در بخشی از آن به عملکرد سریال Squid Game پرداخت.

نتفلیکس حدودا دو هفته پیش سریال جدیدی را تحت عنوان Squid Game در لیست محصولات خود قرار دارد. این اثر به کشور کره جنوبی تعلق داشته و درباره ۴۵۶ شرکت‌کننده است که به دلیل مشکلات مالی تصمیم می‌گیرند در مسابقه‌ای غیرقانونی و رازآلود شرکت کنند؛ مسابقه‌ای که به برنده نهایی‌اش مبلغی در حدود ۴۰ میلیون دلار اهدا می‌شود. شرکت‌کنندگان در ادامه متوجه می‌شوند پیروز نشدن به معنای از دست دادن جانشان خواهد بود.

بازی مرکب تنها ۹ قسمت داشته و به محض انتشار باخوردهای مثبتی را از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرده است. البته نکته جالب ماجرا اینجا است که محصول کشور کره جنوبی طی مدت کوتاهی که از انتشارش می‌گذرد، همواره در لیست Top 10 in the U.S. Today قرار داشته است؛ لیستی که پربازدیدترین محصولات در میان مشترکان آمریکایی سرویس استریم نتفلیکس را به نمایش می‌گذارد. مطابق انتظار، این لیست شامل ارقام مربوط به بازدید نشده و تنها نام محصول را در خود جای داده است.

تد ساراندوس (Ted Sarandos) مدیر ارشد محتوا و یکی از مدیرعاملان نتفلیکس است. او اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت Deadline انجام داد و در جریانش پیرامون موضوعات مختلف از جمله عملکرد سریال Squid Game صحبت کرده است. تاجر آمریکایی در جملات خود هیچ اشاره‌ای به ارقام نداشت اما تاکید کرد در صورتی که بازدید سریال در زمینه بازدید دچار افت نشود، به پربیننده‌ترین سریال تاریخ سرویس استریم نتفلیکس تبدیل خواهد شد. بد نیست بدانید در حال حاضر چنین رکوردی را فصل اول Bridgerton در اختیار دارد که مجموع بازدیدش ۶۲۵ میلیون ساعت است. فصل چهارم Money Heist، فصل سوم Stranger Things، فصل اول The Witcher و فصل دوم 13 Reasons Why هم رتبه‌های دوم الی پنجم را کسب کرده‌اند.

موفقیت Squid Game به دو دلیل خیره‌کننده است: دلیل اول، عدم حضور ستاره‌های هالیوودی در تیم بازیگری است. البته برای ساخت بازی مرکب از چهره‌هایی استفاده شده که در کره جنوبی شهرت بالایی دارند اما هیچ کدام از آن‌ها در خارج از کشور شناخته‌شده نیستند. البته گونگ یو (Gong Yoo) نقش اصلی Train to Busan در سریال حضور دارد اما نقشش بسیار کوتاه است؛ دلیل دوم پایانی، عدم تبلیغ است. نتفلیکس برای سریال‌های مورد انتظارش مانند ویچر و چیزهای عجیب کمپین‌های تبلیغاتی پرهزینه‌ای راه می‌اندازد اما بازی مرکب بدون کوچکترین تبلیغی توانسته توجه‌ها را به سمت خود جلب کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.