مایکروسافت از مجموعه ابزارهای ابری برای شرکت های مخابراتی رونمایی کرد
توسط سوپانتا موکرجی و مارتین کولتر بارسلونا (رویترز) – مایکروسافت پیشنمایش دو سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی را که برای مدیریت شبکههای مخابراتی طراحی شدهاند، با استفاده از همان قابلیتهایی که برای مدیریت پلتفرم ابری Azure این غول فناوری استفاده میشود، رونمایی کرده است. اپراتورها میتوانند از هوش مصنوعی پیشرفته بهره ببرند که به باز
توسط سوپانتا موکرجی و مارتین کولتر
بارسلونا (رویترز) – مایکروسافت پیشنمایش دو سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی را که برای مدیریت شبکههای مخابراتی طراحی شدهاند، با استفاده از همان قابلیتهایی که برای مدیریت پلتفرم ابری Azure این غول فناوری استفاده میشود، رونمایی کرده است.
اپراتورها میتوانند از هوش مصنوعی پیشرفته بهره ببرند که به باز کردن فرصتهای تجاری جدید از دادهها و بینشهای مربوط به عملکردشان – از جمله راهاندازی شبکههای پرسرعت 5G – کمک میکند.
مایکروسافت برای اولین بار پس از خرید شرکت های شبکه ابری Affirmed Networks و Metaswitch در سال 2020 وارد عرصه 5G شد.
این شرکت به شدت بر روی هوش مصنوعی متمرکز شده است و سرمایه گذاری زیادی روی ربات ChatGPT OpenAI انجام داده است، که به توجه گسترده ای که هوش مصنوعی در دره سیلیکون و فراتر از آن به خود جلب کرده است، افزوده است. مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد چنین هوش مصنوعی را در تمام محصولات خود جا دهد، زیرا OpenAI همچنان به دنبال ایجاد هوش انسان مانند برای ماشینها است.
کاری که ما انجام می دهیم این است که کار ابری بومی خود را گرفته و آن را به فضای شبکه اپراتور مخابراتی اختصاص دهیم. جیسون زاندر، معاون اجرایی ماموریتها و فناوریهای استراتژیک در مایکروسافت، گفت: من فکر میکنم یک نمونه واقعا عالی از آن، تمام کارهای عملیاتی هوش مصنوعی است که در حال معرفی به سیستم هستیم.
او افزود: «ما همین فناوری را به این فضا میآوریم. “هر اپراتوری که من این را به آنها نشان داده ام بسیار هیجان زده هستند.”
شرکای مخابراتی مانند AT&T Inc، Ericsson و Nokia Oyj میتوانند از سرویس جدید Nexus مایکروسافت، یک پلتفرم یکپارچه که به اپراتورها اجازه میدهد شبکههای خود را از فضای ابری مدیریت کنند و دو سرویس مختلف «AIOps» بهرهمند شوند.
مونیکا زثزون، معاون اریکسون، گفت که این پیشرفتها به اپراتورها اجازه میدهد تا شبکههای اصلی خود را در عین بهبود تجربیات مشتری تغییر دهند.
(گزارش توسط مارتین کولتر؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰