کونامی، یک توسعهدهنده بازی ژاپنی و ناشر نرمافزار، در اولین اقدام خود در صحنه توکن غیرقابل تعویض (NFT) بیش از 160 هزار دلار جمعآوری کرد. این نتیجه یک حراج NFT مربوط به سی و پنجمین سالگرد Castlevania، یکی از محبوب ترین فرنچایزهای آن بود. نتیجه نهایی با آنچه که شرکتهای دیگر تاکنون تجربه کردهاند در
کد خبر : 156830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کونامی، یک توسعهدهنده بازی ژاپنی و ناشر نرمافزار، در اولین اقدام خود در صحنه توکن غیرقابل تعویض (NFT) بیش از 160 هزار دلار جمعآوری کرد. این نتیجه یک حراج NFT مربوط به سی و پنجمین سالگرد Castlevania، یکی از محبوب ترین فرنچایزهای آن بود. نتیجه نهایی با آنچه که شرکتهای دیگر تاکنون تجربه کردهاند در تضاد است و با واکنش منفی نسبت به این فعالیتها مواجه شدهاند.
کونامی با Castlevania NFT به Opensea میرود
کونامی، یکی از شناختهشدهترین شرکتهای توسعه بازی ژاپنی، در اولین کسبوکار مرتبط با NFT خود، بیش از ۱۶۰ هزار دلار درآمد کسب کرد. این شرکت یک حراج NFT را برای جشن گرفتن سی و پنجمین سالگرد یکی از محبوب ترین فرنچایزهای خود، Castlevania، که بیش از 20 میلیون نسخه در سطح جهانی فروخته است، ترتیب داد. 14 NFT در طول این حراج فروخته شد که بیشترین مبلغ برای یک NFT که نقشه اولین قلعه دراکولا را به تصویر می کشد پرداخت شد که بیش از 26 هزار دلار فروخته شد.
دومین پیشنهاد برتر توسط یک ویدیوی سه دقیقه ای انجام شد که برخی از نکات برجسته بازی های مختلف این سری را نشان می داد که حدود 17 هزار دلار فروخته شد. صفحه مجموعه در Opensea اکنون نشان می دهد که ارزان ترین قطعه اکنون با 30 ETH، کمی بیشتر از 100 هزار دلار در زمان نگارش فهرست شده است.
یک نتیجه متفاوت
اولین تلاشی که کونامی در دنیای NFT انجام می دهد، حتی با استقبال بدی که از حراج NFT از سایت های مرتبط با بازی به دست آورد، نتایج بسیار متفاوتی با آنچه دیگر شرکت های بازی تاکنون تجربه کرده اند، داشته است. در حالی که شرکت های مرتبط با بلاک چین با استفاده از عناصر متاورس و وب 3 در بازی برای به دست آوردن ابتکارات (مانند Axie Infinity) موفقیت زیادی کسب کرده اند، شرکت های سنتی هنوز در حال انجام آزمایش هایی در استفاده از این عناصر برای فرنچایز خود هستند.
یکی دیگر از شرکت های سازنده بازی ژاپنی، Square Enix، به نفع معرفی اقتصاد توکن در بازی ها استدلال کرده است. یوسوکه ماتسودا، مدیرعامل این شرکت، اظهار داشت که گذار به “مشارکت در کسب درآمد” مردم را ترغیب می کند تا با بازی ها و سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنند و اقتصادهای خودپاینده را ایجاد کنند. اسکوئر انیکس از سال گذشته به فکر ورود به تجارت غیرمتمرکز بازی است.
یوبی سافت، یکی دیگر از شرکت های توسعه بازی، قبلاً بازار NFT بومی خود را به نام Quartz راه اندازی کرده است که از فناوری Tezos برای صدور و توزیع NFT برای بازیکنان خود استفاده می کند. تاکنون استقبال منفی بوده و بازیکنان و کارگران این شرکت از این ابتکار انتقاد کرده اند. GSC Game World، خالق فرنچایز Stalker، به دلیل واکنشهایی که در رسانههای اجتماعی ایجاد کرد، مجبور شد برنامههای NFT خود را کنار بگذارد.
نظر شما در مورد حراج Konami و Castlevania NFT آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی میکند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه میکند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰