صفحه آهنگ بیت کوین مایلز هواپیمایی – مجله بیت کوین: اخبار، مقالات، نمودارها و راهنماهای بیت کوین
در سال 1999، یک مهندس عمران به نام دیوید فیلیپس با استفاده از تبلیغات Healthy Choice توانست 1.2 میلیون مایل به دست آورد. او این کار را با ارسال در لیبل های UPC از فنجان های پودینگ آنها انجام داد و از این پس به نام پسر پودینگ شناخته شد. این به یک میم اینترنتی
در سال 1999، یک مهندس عمران به نام دیوید فیلیپس با استفاده از تبلیغات Healthy Choice توانست 1.2 میلیون مایل به دست آورد. او این کار را با ارسال در لیبل های UPC از فنجان های پودینگ آنها انجام داد و از این پس به نام پسر پودینگ شناخته شد. این به یک میم اینترنتی اولیه تبدیل شد، مانند «همه پایه های شما متعلق به ما هستند» و رقص همپستر.
مایل های خطوط هوایی جایگاه عجیبی در فرهنگ آمریکایی دارند. همه می دانند که استفاده از آنها بسیار محدود است، آنها قابلیت انتقال ندارند و اغلب منقضی می شوند. با این حال آنها به عنوان راهی برای شکست دادن سیستم، گرفتن چیزی به صورت رایگان، پس انداز مقداری پول در نظر گرفته می شوند. ما با حسادت و تحسین به The Pudding Guy نگاه می کنیم. اینجا کسی هست که یک حفره در سیستم پیدا کرده و از آن برای سفرهای هوایی استفاده کرده است! او نظام را به میل خود خم کرد و از مزایایی برخوردار شد که فقط افراد ثروتمند مستحق آن هستند!
در حال حاضر وبسایتها و انجمنهای زیادی وجود دارند که در مورد چگونگی انجام معاملات در مایلها و هک شدن در سفر بحث میکنند. به این افراد Miles Chasers می گویند و مایل ها را با قیمت ارزان انباشته می کنند. آنها برای چندین کارت اعتباری درخواست میکنند، وقت خود را صرف نظرسنجی میکنند تا مایلها به دست بیاورند و هفتهها را صرف سفر میکنند تا به رتبه بعدی برسند. آنها متوجه نمی شوند که برای خودشان شغلی خریده اند، حتی یک شغل خاص جالب، و کاملاً رانت خواری است.
اعترافات یک مایلز تعقیب کننده
من قبلا یکی از آن مایلز چیزرها بودم. من یک ساعت به دنبال راهی برای کسب مایل بودم تا بتوانم معادل 8 دلار در مایل به دست بیاورم. به نوعی، هرگز ثبت نشد که من به خودم کاری با قیمت 8 دلار در ساعت می دهم. غم انگیزتر این است که این کار واقعاً به نفع کسی نبود یا چیزی را ساخت. به همان اندازه ثمربخش بود که از طریق فیس بوک پیمایش می کرد. متأسفانه، تعقیب مایلها عادتی است که به سختی میتوان آن را ترک کرد، زیرا ذهنیت کمیابی که در پول واقعی رایج است: میتوانید کیلومترها را از دستان سرد و مرده من دور کنید.
مایل ها این توهم را دارند که می توانید چیزی را بدون هیچ چیز به دست آورید. من می خواستم سیستم را شکست دهم و آن را به میل خود خم کنم، مانند پسر پودینگ. من برای تعداد زیادی کارت اعتباری ثبت نام کردم، مایل های آنها را دریافت کردم و هزینه های لازم برای پاداش ثبت نام را برای من و همسرم پیگیری کردم. تازه بعداً فهمیدم که رانت خوار هستم.
مایل ها چگونه کار می کنند
مایلها مانند یک برنامه وفاداری عادی به نظر میرسند، بسیار شبیه دریافت ششمین زیرمجموعه رایگان در Subway در صورت خرید پنج عدد. و در واقع، همه چیز در سال 1981، زمانی که آمریکا و یونایتد برنامه های وفاداری مسافت پیموده شده خود را آغاز کردند، اینگونه آغاز شد. هر دو شرکت هواپیمایی دیدند که سفر تجاری مرکز سود بزرگ آنها است و با پاداش دادن به مشتریان خود، می توانند مقدار بیشتری از این پول سفر تجاری را دریافت کنند. این مشتریان نسبت به قیمت پروازها حساس نبودند، زیرا شرکتها این قبض را پرداخت میکردند، اما به مزیت آن اهمیت میدادند: مایلهای خطوط هوایی. مایل ها یک بازگشت ظریف به پروازهایی است که با سکه شرکت سفر می کردند.
به زودی، سایر خطوط هوایی و هتل ها و شرکت های کرایه اتومبیل از این روند پیروی کردند. آنها نیز مسافران تجاری زیادی داشتند و می خواستند مسافران تجاری را با سرمایه شرکت برای خرید تشویق کنند. از آنها. البته، داشتن برنامههای وفاداری مختلف برای مدیریت بسیار بد است، بنابراین بسیاری از هتلها و شرکتهای کرایه خودرو با برنامههای موجود در خطوط هوایی مایل همکاری میکنند. مایلها ارز پیشفرض برای کارمندان مسافرتی در همه جا شد.
خطوط هوایی مایل ها را با قیمتی در حدود 0.01 دلار در هر مایل به شرکای خود می فروشند. چیزی که به عنوان راهی برای تحکیم برنامه های وفاداری آغاز شد، به منبع درآمدی عظیم برای خطوط هوایی تبدیل شد. نه تنها هتل ها و شرکت های کرایه اتومبیل آنها را می خرند، بلکه شرکت های کارت اعتباری، شرکت های نظرسنجی و حتی مصرف کنندگان نیز آنها را خریداری می کنند. کارتهای اعتباری، بهویژه، به خریداران بزرگ مایل تبدیل شدهاند، زیرا از هزینههای تجاری 3 درصدی خود برای تأمین مالی رشوه به کاربر استفاده میکنند.
مایل ها نوعی بدهی هستند. آنها برای پروازهای آینده قابل بازخرید هستند. خطوط هوایی اکنون می توانند برای پروازهایی که هنوز انجام نشده اند درآمد بانکی داشته باشند! با این حال، برخلاف بدهی های معمولی، مایل ها را می توان با قیمت گذاری مجدد بازخریدها، کاهش در دسترس بودن بازخرید یا منقضی شدن آنها پس از مدتی کاهش داد.
در دسترس بودن این شکل خاص از بدهی، همانطور که خواهیم دید، ماهیت مشاغل را از سفر به صدور بدهی تغییر داده است. معلوم می شود که توانایی چاپ بدهی خود یک نفرین است.
خطوط هوایی مشاغل دشواری هستند
راه اندازی خطوط هوایی بسیار دشوار است. آنها به مقادیر زیادی از مخارج سرمایه، هزینه های مداوم بالا مانند سوخت و نیروی کار و زیرساخت های لجستیکی پیچیده نیاز دارند. مقررات، رقابت و آب و هوا نیز وجود دارد. پس جای تعجب نیست که آنها اغلب دچار مشکل مالی می شوند.
از آنجایی که دولتها خطوط هوایی را نمایشی از اعتبار ملی میدانند، تمایلی به نجات آنها از مشکلاتشان وجود دارد. سه شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات متحده (دلتا، امریکن و یونایتد) در 20 سال گذشته حداقل یک بار ورشکست شده اند. روند ورشکستگی معمولاً منجر به ادغام یا شرکت جدیدی می شود که با بودجه دولتی تزریق می شود. حتی خطوط هوایی که ممکن است ورشکست شوند، توسط دولت نجات مییابند، مانند زمان تعطیلی سفرهای ناشی از همهگیری. نتیجه این است که خطوط هوایی اکنون شرکت های زامبی هستند که بارها و بارها با دخالت دولت احیا می شوند.
شرکت های زامبی معمولاً در بازار آنقدر خوب عمل نمی کنند. تصادفی نیست که زمان سفرهای هوایی اکنون کندتر از دهه 70 است. هواپیماها ممکن است مصرف سوخت بیشتری داشته باشند، اما واقعا سریعتر یا راحت تر نیستند. راهی که این زامبی ها جان سالم به در برده اند، علاوه بر مداخله دولت، از طریق مالی کردن برنامه های مایل آنها است.
هر زمان که خطوط هوایی دچار مشکل می شوند، مایل ها را در ازای پول نقد به شرکای خود می فروشند. آنها به عنوان بانک مرکزی عمل می کنند، به جز اینکه به جای دلار، مایل های جدید صادر می کنند. علاوه بر این، آنها سمت بازخرید معادله را نیز کنترل می کنند. اگر بخواهند بازخرید کمتری داشته باشند، محدودیتهای بیشتری برای پروازهای بازخریدی اعمال میکنند و اگر بیشتر بخواهند، محدودیتهای کمتری اعمال میکنند. بسته به موجودی صندلیهایی که دارند و هزینه پروازهای خاص، میتوانند مایلهای باقیمانده را هر زمان که کمهزینهتر باشد، بهینه کنند. آنها همسایهای هستند که برفکش شما را در ماه اکتبر قرض میگیرند و در ماه می آن را پس میدهند.
مایل ها بدهی های موجود در ترازنامه خطوط هوایی هستند، با نوع خاصی از بازخرید که خطوط هوایی کنترل می کنند. صدور اولیه مایل ها و کنترل فرآیند بازخرید آنها را بسیار شبیه یک آلتکوین می کند. آلت کوین ها بدون هیچ هزینه ای ایجاد می شوند و فقط برای یک هدف خاص قابل بازخرید هستند. به عنوان مثال، ICOها بر این اساس بودند. سکه X به شما حق داشتن خدماتی را می دهد که بسته به تصمیم کمیته مرکزی ممکن است در دسترس باشد یا نباشد.
ارزیابی برنامه مسافت پیموده شده
کنترل کامل فرآیندهای ایجاد و بازخرید، برنامه های مایل خطوط هوایی را بسیار ارزشمند می کند. در طول همهگیری، ما نگاهی به ارزشگذاری آنها انداختیم، زیرا این خطوط هوایی در برابر برنامههای مایل خود وام گرفتند. MilesPlus، برنامه United Airlines، در سال 2020 22 میلیارد دلار ارزش داشت. این برخلاف ارزش بازار فعلی آنها است که 15 میلیارد دلار است. یونایتد ایرلاینز به طور کامل مالک مایلز پلاس است، بنابراین مثل این است که بفهمیم یک خانه 500000 دلاری آشپزخانه ای به ارزش 800000 دلار دارد. بقیه خطوط هوایی یونایتد 7 میلیارد دلار ارزش دارد! به این معنی که یونایتد بیشتر بانکی است که از پروازها برای پرداخت بدهی مسافت پیموده شده انباشته استفاده می کند تا یک شرکت هواپیمایی که از برنامه های مسافت پیموده شده برای وفاداری استفاده می کند.
دو شرکت بزرگ دیگر در ایالات متحده آمریکا و دلتا ارزش گذاری مشابهی در برنامه های مایل خود دارند.
این شرکتها زامبی هستند و تنها با تواناییشان در چاپ مایلهای جدید و استقراض در مقابل درآمدهای آتی زنده میمانند. آنها به حدی مالی شده اند که مدل کسب و کارشان بیشتر در فروش مایل است. آنها آلتکوین های اصلی هستند.
زامبی در همه جا
خطوط هوایی با درآمد وام گرفته شده زنده می مانند. آنها واقعاً سفرهای هوایی را با سود انجام نمی دهند، اما در عوض از سفر هوایی برای تخلیه مایل هایی که چاپ می کنند استفاده می کنند. با فروش مایلها، درآمد بانکی آنها برای بدهی قابل بازخرید در آینده است. بخش مسافرت هوایی کسب و کار آنها یک پیشرو در ضرر است و بخشی که فقط ضروری است، زیرا راه اصلی بازخرید مایل ها است. خطوط هوایی زامبی هایی هستند که با زمان قرضی زندگی می کنند.
تصور مایل ها این است که مردم چیزی را بیهوده می گیرند. در واقع، برنامه های مایلز مشاغلی هستند که در یک سیستم چاپ پول به دنبال اجاره هستند. میلیاردرهای مایل خطوط هوایی، افرادی هستند که دارای وضعیت ممتاز هستند و از مزایایی برخوردار می شوند که هزینه بیشتری برای سایر افراد دارد. هزینه صندلی های خطوط هوایی به دلیل یارانه پرداختی به افراد با موقعیت بالا بیشتر است. مردم زامبیهایی هستند که کیلومترها میروند.
همه اینها به این معنی است که آلتکوین ها واقعاً جدید نیستند. تفاوت اصلی بین آلت کوین ها و مایل های خطوط هوایی این است که خطوط هوایی مجبور شده اند یک سرویس مفید را در اطراف خود نگه دارند، که آلت کوین ها این کار را نمی کنند. به یک معنا، آلت کوین ها سطح جدیدی از زامبی سازی هستند، بدون مکانیسم بازخرید مفید. اگر روزی خطوط هوایی فقط برنامه های مایل را اجرا می کردند، آلت کوین خواهند بود.
بنابراین، کاربران آلت کوین، معادل مایلز چیزر هستند. آنها برای خود شغلی برای یافتن بهترین معاملات خریده اند. آنها سکه های تصادفی را نه بر اساس سودمندی بلکه بر اساس تخفیف خریداری می کنند. معاملاتی که به دنبال زندگی مانند این هستند، راه خوبی برای پایان دادن به بسیاری از آشغالهای بازار کک است، که تصادفاً مانند نمونه کارها آنها نیست.
و این دردسر واقعی است. آسان است که در سبک زندگی گیر بیفتید و زندگی خود را با یک فعالیت رانت جویانه تند کنید. The Pudding Guy احتمالا بیش از 10000 ساعت را به Miles Chasing اختصاص داده است و altcoiners احتمالاً زمان مشابهی را صرف جستجوی معامله سکه کرده اند. اگر آنقدر غم انگیز نبود، چنین ارادتی به چیزهای “رایگان” خنده دار بود.
پلبس با کار کردن بر روی آنچه که بازار میخواهد، بیتکوین میخرد. آلت کوینرها مانند The Pudding Guy هستند که در مشاغلی که برای خود خریده اند، به دنبال اجاره و فروش روح خود هستند.
ما مثل هم نیستیم.
این یک پست مهمان توسط جیمی سانگ است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا را منعکس نمی کند مجله بیت کوین.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :آلت کوین ها ، آهنگ ، اخبار ، برگه آهنگ بیت کوین ، بیت ، خطوط هوایی ، راهنماهای ، صفحه ، فرهنگ ، کوین ، مارتی ، مایلز ، مجله ، مقالات ، نظر ، نمودارها ، هواپیمایی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰