شرکت کیت غذای HelloFresh همچنان به دنبال اهداف بالاتر در سال 2022 است، سهام او افزایش می یابد
این شرکت مستقر در برلین که جعبههایی با مواد اولیه و دستور پخت را مستقیماً به دربهای مصرفکنندگان تحویل میدهد، در ماه جولای گفت که تورم، کاهش اعتماد مصرفکننده و جنگ در اوکراین بر درآمد آن در نیمه دوم سال تأثیر میگذارد. دومینیک ریشتر، مدیرعامل، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “ما محتاطانه برای نیمه دوم
این شرکت مستقر در برلین که جعبههایی با مواد اولیه و دستور پخت را مستقیماً به دربهای مصرفکنندگان تحویل میدهد، در ماه جولای گفت که تورم، کاهش اعتماد مصرفکننده و جنگ در اوکراین بر درآمد آن در نیمه دوم سال تأثیر میگذارد.
دومینیک ریشتر، مدیرعامل، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “ما محتاطانه برای نیمه دوم خوشبین هستیم.” او در یک تماس جداگانه با تحلیلگران افزود که این شرکت هنوز هم شانس خوبی برای فرود در محدوده راهنمایی صادر شده در دسامبر گذشته دارد.
سهام HelloFresh بیشتر زیان های متحمل شده پس از کاهش چشم انداز در اواسط جلسه معاملاتی روز دوشنبه را پس گرفتند و در سال جاری تقریباً به نصف کاهش یافتند.
«مدیریت اعلام کرد که همچنان به دنبال فرود در محدوده راهنمای سابق مالی مالی است، به این معنی که HelloFresh میتواند نیمه بالایی دستورالعمل جدید خود را برآورده کند، هشدار سود اخیر کاملاً ضروری نیست و ممکن است اجماع کمی خجالتی باشد. کلمنت ژنلوت، تحلیلگر در Bryan Garnier گفت.
HelloFresh چشم انداز خود را برای EBITDA تعدیل شده به بین 460 میلیون یورو تا 530 میلیون یورو (470.12 میلیون دلار – 541.66 میلیون دلار) از محدوده اصلی 500 میلیون به 580 میلیون یورو کاهش داده بود.
ریشتر همچنین گفت که HelloFresh در مسیر رسیدن به هدف درآمد 10 میلیارد یورویی و حاشیه سود اصلی 10 درصد (EBITDA) تا سال 2025 “خیلی خوب در مسیر” قرار دارد.
او گفت: «این چیزی است که از زمانی که ما برای اولین بار اعلام کردیم در سال 2020 تغییر نکرده است، بنابراین ما نسبت به کسب و کار نه تنها در H2، بلکه حتی بیشتر از آن نسبت به این هدف میان مدت احساس مثبتی داریم.
این گروه که به بیش از هشت میلیون مشتری در 17 کشور خدمات ارائه می دهد، کاهش 7.5 درصدی EBITDA تعدیل شده در سه ماهه دوم را به 145.9 میلیون یورو گزارش داد که بالاتر از پیش بینی 136 میلیونی تحلیلگران و مطابق با محدوده از پیش اعلام شده 140-150 بود. میلیون یورو
ریشتر در بیانیهای گفت: «ما تا حد زیادی اثرات تورم را بدون انتقال کامل هزینههای بالاتر به مشتریان خود کاهش دادهایم.
این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه در پاییز در دو کشور اروپایی برای کارکنان در اسپانیا و ایرلند تبلیغات می کند.
(1 دلار = 0.9771 یورو)
(گزارش توسط Tristan Chabba و Elena Vardon در گدانسک؛ ویرایش توسط Milla Nissi، Kirsten Donovan)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :HelloFresh ، است ، افزایش ، اهداف ، او ، بالاتر ، به ، در ، دنبال ، سال ، سهام ، شرکت ، غذای ، کیت ، می ، همچنان ، یابد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰