لیگ ملی فوتبال (NFL) اعلام کرده است که سازمان فوتبال آمریکا قصد دارد به هواداران بلیتهای یادبود مجازی در قالب توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) برای مسابقات Super Bowl LVI آینده در لسآنجلس بدهد. NFL با Ticketmaster همکاری کرده است تا بلیت های یادبود NFT را صادر کند که به طرفداران امکان می دهد “یادگاری دیجیتالی
کد خبر : 165279
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
لیگ ملی فوتبال (NFL) اعلام کرده است که سازمان فوتبال آمریکا قصد دارد به هواداران بلیتهای یادبود مجازی در قالب توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) برای مسابقات Super Bowl LVI آینده در لسآنجلس بدهد. NFL با Ticketmaster همکاری کرده است تا بلیت های یادبود NFT را صادر کند که به طرفداران امکان می دهد “یادگاری دیجیتالی از تجربه Super Bowl خود” برگزار کنند.
برنامه NFL و Ticketmaster برای دادن بلیط NFT به شرکت کنندگان Super Bowl LVI
در 2 فوریه 2022، NFL و بزرگترین بازار بلیت جهان Ticketmaster Entertainment اعلام کردند که سازمانها برای صدور توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) برای Super Bowl آینده همکاری کردهاند. هدف استفاده از فناوری بلاک چین است تا طرفداران بتوانند Super Bowl LVI را برای همیشه در لس آنجلس جشن بگیرند. Super Bowl در 13 فوریه 2022 برگزار می شود و بازی فوتبال بین رام ها و بنگال ها خواهد بود. Super Bowl LVI اولین باری است که دو تیم برای قهرمانی لیگ به رقابت می پردازند.
NFL میگوید که با کمک Ticketmaster، هر طرفداری که در بازی قهرمانی شرکت میکند، بلیتهای یادبود Super Bowl LVI NFT را دریافت میکند. طبق اعلامیه مطبوعاتی، NFT ها دارای تنظیماتی مانند بخش، ردیف و صندلی منحصر به فرد مالک خواهند بود. بابی گالو، معاون توسعه کسب و کار باشگاه NFL، طی این اعلامیه توضیح داد که لیگ فوتبال قبلاً به توکنهای غیرقابل تعویض با محوریت NFL علاقه نشان داده است.
گالو در بیانیه ای گفت: «ما برای اولین بار شروع به ارائه NFT های مجازی بلیت های یادبود به طرفداران در طول فصل عادی کردیم. ما شاهد موفقیت بزرگی با این تجربه بی نظیر از طرفداران بودیم، که انگیزه ای برای ادامه این برنامه در طول فصل بعد و در نهایت در Super Bowl LVI در لس آنجلس فراهم کرد. مدیر NFL اضافه کرد:
جمعآوری بلیتهای خرد همیشه کاری بوده است که طرفداران ما دوست دارند انجام دهند، مخصوصاً برای بزرگترین بازی فصل و ارائه Super Bowl NFTهای سفارشیشده به ما امکان میدهد تجربه روز بازی را بهبود بخشیم، و همچنین به ما امکان میدهد فضای NFT را برای فرصتهای خرید بلیط و رویدادهای آینده ارزیابی کنیم. .
هفت NFT تاریخی به فروش میرسد، NFT ویژه تیم و NFT نهایی تیم برنده Super Bowl LVI منتشر میشود
NFL از برندها و سازمان های معروفی پیروی می کند که در حال آزمایش فناوری NFT با شرکت هایی مانند آدیداس، نایک، Sports Illustrated، Playboy، Gamestop، Ubisoft، Konami، Samsung، UFC، Fox Entertainment، Mastercard، Visa، Associated Press هستند. ، و سگا. بلیتهای یادبود NFL شبیه کلیدهای NFT جشنواره موسیقی و هنر محبوب Coachella است، با این تفاوت که کلیدها بهعنوان بلیت مادامالعمر برای جشنواره عمل میکنند.
علاوه بر بلیط های NFT یادبود مجازی NFL، لیگ فوتبال آمریکا قصد دارد مجموعه ای از هفت NFT یادبود تاریخی را بفروشد. NFL توضیح داد: “یک NFT جدید از 6 فوریه هر روز منتشر می شود و در 13 فوریه با انتشار یک NFT که شامل آثار هنری بلیط فعلی Super Bowl LVI است که توسط یک هنرمند محلی کالیفرنیای جنوبی طراحی شده است به اوج خود می رسد.” علاوه بر این، NFT های خاصی برای سینسیناتی بنگالز و لس آنجلس رامز ایجاد شده اند و “در اواخر این ماه، NFT نهایی تیم برنده Super Bowl LVI منتشر خواهد شد” NFL نتیجه گرفت.
برچسب ها در این داستان
Blockchain، NFTs Blockchain، Bobby Gallo، Cincinnati Bengals، کلکسیون خرد بلیت، خرد بلیط دیجیتال، 13 فوریه، NFT نهایی، Los Angeles Rams، NFL، nft، NFT Super Bowl، بلیط NFT، NFTs، توکن غیر قابل تعویض، غیر فونگ توکنها، Super Bowl LVI، Super Bowl NFTs، Ticketmaster
نظر شما در مورد اعلامیه NFT یادبود NFL چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.
جیمی ردمن
جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکلهای مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰