شرکت ما یک “قیف” برای مشارکت با برندهای بزرگ است
استودیوی Polygon که تقریباً 198 میلیون آدرس کیف پول منحصر به فرد دارد و به کاربران امکان خرید، فروش و جمعآوری توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) را میدهد، اخیراً با Starbucks همکاری کرد تا برنامه وفاداری Odyssey مبتنی بر NFT خود را راهاندازی کند. وایات گفت که همکاری با استارباکس آخرین نمونه از یک شرکت «وب
کد خبر : 292002
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

استودیوی Polygon که تقریباً 198 میلیون آدرس کیف پول منحصر به فرد دارد و به کاربران امکان خرید، فروش و جمعآوری توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) را میدهد، اخیراً با Starbucks همکاری کرد تا برنامه وفاداری Odyssey مبتنی بر NFT خود را راهاندازی کند. وایات گفت که همکاری با استارباکس آخرین نمونه از یک شرکت «وب 2» است که به دنبال پیاده سازی یک مؤلفه مبتنی بر وب 3 در نام تجاری خود است.
![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
![]() مدیریت حرفه ای کافی شاپ | ![]() حقوقدان خبره | ![]() سرآشپز حرفه ای |
![]() | ![]() آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | ![]() |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰