به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، مسافران عتبات عالیات سوار هواپیما برای پرواز به مقصد نجف شدهاند. پس از انکه پرواز با حدود سه ساعت تاخیر اتفاق افتاده است، چهل دقیقه پس از پرواز، با استناد به انکه هواپیما نقص فنی دارد، بار دیگر به فرودگاه امام خمینی بازگشته است.
از ساعت سه و نیم عصر تا کنون هنوز هیچ پاسخی از سوی مقامات فرودگاه داده نشده تا جایی که حتی یکی از مسافران از بلندگوی فرودگاه اعتراض خود را اعلام و خواستار پاسخگویی مقامات شده است.
طبق قوانین یاتا پروازی که شش ساعت تاخیر داشته باشد موظف به پرداخت خسارت، برگرداندن وجه و حتی گرفتن هتل برای مسافران است اما نه تنها این قوانین مورد رعایت مسئولان این شرکت نیست بلکه تا کنون به رغم گذشت ساعتها سرگردانی هیچ کسی جوابگوی مسافران نیست.
یک فعال رسانهای نیز در صفحهی شخصی خود نوشت: هواپیمایی آتا افتضاحه. نیم ساعت تو آسمون به مقصد نجف در حال پرواز بودیم که با نقص فنی برگشتیم فرودگاه امام . استرس داخل پرواز یک طرف بلاتکلیفی الانمون یک طرف . مسئولان وزارت راه نمیخوان پاسخگو باشن؟
223223
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰