سابقه و هدف: پشتیبانی از برنامه یادگیری دانش آموزان
[ad_1] برنامه حمایت از یادگیری دانشجویی به سازمان های خدمات رسانی به جوانان در سطح ملی ، منطقه ای و محلی کمک می کند تا از دانش آموزان کانادایی حمایت های لازم برای فارغ التحصیلی از دبیرستان ، انتقال و موفقیت در تحصیلات تکمیلی را در اختیار دانش آموزان کانادایی قرار دهند. این برنامه بر
![سابقه و هدف: پشتیبانی از برنامه یادگیری دانش آموزان سابقه و هدف: پشتیبانی از برنامه یادگیری دانش آموزان](https://shmi.ir/wp-content/uploads/2021/08/دولت-کانادا-و-دولت-نوناووت-تمدید-حمایت-از-کیفیت-اولیه-300x190.jpg)
[ad_1]
برنامه حمایت از یادگیری دانشجویی به سازمان های خدمات رسانی به جوانان در سطح ملی ، منطقه ای و محلی کمک می کند تا از دانش آموزان کانادایی حمایت های لازم برای فارغ التحصیلی از دبیرستان ، انتقال و موفقیت در تحصیلات تکمیلی را در اختیار دانش آموزان کانادایی قرار دهند. این برنامه بر حمایت از زبان آموزان در معرض خطر-کودکان و نوجوانان آسیب پذیر که ممکن است تحصیلات متوسطه را رها کنند یا در دسترسی و موفقیت در آموزش متوسطه با موانع روبرو شوند ، تأکید می کند. هدف این برنامه ارائه پشتیبانی از زبان آموزان ، بهبود دسترسی به آموزش ، آموزش و آموزش مادام العمر به منظور کسب مهارت ها و تجربه کاری مورد نیاز برای مشارکت در تغییر بازار کار است.
به
[ad_2]
لینک منبع : هوشمند نیوز
![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
![]() مدیریت حرفه ای کافی شاپ | ![]() حقوقدان خبره | ![]() سرآشپز حرفه ای |
![]() | ![]() آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | ![]() |
برچسب ها :اشتغال جوانان و دانشجویان ، اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا ، افراد دارای معلولیت ، پس زمینه ، جناب کارلا کوالتر ، دانش آموزان ، دسترسی ، دسترسی افراد معلول ، دولت ، رسانه ها ، عمومی ، کانادا ، منابع مالی ، والدین
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰