در آستانه آغاز سال ۱۴۰۰ و با توجه به طولانی شدن روند شیوع ویروس کرونا در ایران، دیجیکالا قصد دارد با آغاز پویش «دیجیکالا برای همه ایران» و همسو با طرح هفتههای خرید اینترنتی، هر هفته خدمات خود را به ساکنان هرکدام از استانهای ایران معرفی کند. این طرح که پیشبینی میشود در سال ۱۴۰۰ نیز به کار خود ادامه دهد ابتدا از استانهای کرمان، گلستان، یزد و سمنان آغاز میشود. در این پویش، هر هفته صفحه اختصاصی مربوط به هر استان با پیشنهادهای ویژه شامل ارسال رایگان سفارشها، محصولات فروشندگان استان و کد تخفیف برای خرید اولیها در اختیار کاربران قرار میگیرد و همچنین در شبکههای اجتماعی دیجیکالا اطلاع رسانیهای لازم برای ارتباط با مخاطبان استان انجام میشود.
طرح هفتههای اینترنتی ایران، در راستای ارائه خدمات به سراسر استانهای ایران در تلاش است که با گسترش سرویسهای اینترنتی در حوزههای مختلف امکان استفاده هر چه بیشتر از این خدمات را برای مردم فراهم سازد. از این رو فرصتی مناسب برای تمامی کسبوکارهای مجازی و کسبوکارهای استانی است که بتوانند در یک همافزایی آنلاین خدمات و محصولات خود را به شکل متفاوتتر و سریعتر در اختیار مخاطبین خود قرار دهند. اهداف این طرح عبارتند از: حمایت از کسبوکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسبوکارهای آسیب دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخشهای کشور، دسترسی کسبوکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران و تأکید بر تمرکززدایی از سرویسهای اینترنتی و عدم محدود ماندن این خدمات به پایتخت یا کلان شهرهای ایران.
دیجیکالا؛ هر هفته، یک استان
در آستانه آغاز سال ۱۴۰۰ و با توجه به طولانی شدن روند شیوع ویروس کرونا در ایران، دیجیکالا قصد دارد با آغاز پویش «دیجیکالا برای همه ایران» و همسو با طرح هفتههای خرید اینترنتی، هر هفته خدمات خود را به ساکنان هرکدام از استانهای ایران معرفی کند. این طرح که پیشبینی میشود در سال ۱۴۰۰ نیز به کار خود ادامه دهد ابتدا از استانهای کرمان، گلستان، یزد و سمنان آغاز میشود. در این پویش، هر هفته صفحه اختصاصی مربوط به هر استان با پیشنهادهای ویژه شامل ارسال رایگان سفارشها، محصولات فروشندگان استان و کد تخفیف برای خرید اولیها در اختیار کاربران قرار میگیرد و همچنین در شبکههای اجتماعی دیجیکالا اطلاع رسانیهای لازم برای ارتباط با مخاطبان استان انجام میشود.بر اساس گزارش سال ۹۸ دیجیکالا نه تنها بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نقطه روستایی دست کم یک بار از دیجیکالا سفارش داشتهاند بلکه در سال ۹۹ حدود ۱۳۰ هزار فروشنده از ۳۲ استان و ۱۰۰۰ شهر ایران در دیجیکالا فعالیت دارند.
شیوع ویروس کرونا باعث آسیب دیدن بسیاری از کسبکارها شده است، این طرح به تمامی کسبوکارهای فعال در فضای غیر آنلاین کمک میکند تا علاوه بر آشنایی با ظرفیتهای پلتفرمهای آنلاین با شرکت در این رویداد و از طریق دیجیکالا، جایگاه خود را به کسبوکارهای استان خود نشان دهند. از این رو در صفحه اختصاصی مربوط به هر استان، جایگاهی برای عرضه محصولات فروشندگان استانی در نظر گرفته شده است.
به گفته اتحادیه کسب و کارهای مجازی، پلتفرم ها و کسبوکارها میتوانند برای ثبت نام در این طرح از وبسایت ecfestival.ir اقدام کنند.
۲۱۲۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰