بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب، پربرخورد و حساس بوده و برگزاری مسابقه در زمین بی طرف هم نمیتواند مانع شود در میانه مسابقه همه چیز را از یاد نبرید و محو جدال قرمز و زردپوشان در میانه زمین نشوید.
یکی از مواردی که سبب شده بود مسابقه این دو تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر حساستر دنبال شود تغییر جبهه برخی بازیکنان دو تیم بود که روزگار فوتبالی آنها را مقابل تیم سابقشان قرار داد و باشگاه سپاهان نیز با استفاده از تصویر این بازیکنان در پوستر بازی به این حساسیت بیشتر دامن زد.
فرشاد احمدزاده شماره ۱۰ سابق پرسپولیس، شهریار مغانلو جنجالیترین انتقال این فصل و البته سروش رفیعی که دوران نه چندان بلند اما شیرینی را در پرسپولیس تجربه کرده بود سه بازیکنی بودند که با سرخها قهرمان شدند و با پیوستن به سپاهان سودای زرد رنگ کردن روبانهای جام لیگ برتر را داشتند.
این مسابقه حیثیتی در حالی آغاز شد که سپاهانیها با یک بازی رو به جلو عطش زیادی برای گلزنی نشان دادند و حتی میتوانستند به گل برتری برسند. نقش اول حملات دقایق ابتدایی الکلاسیکوی ایران را سروش رفیعی بازی میکرد. سروش یک پاس کلیدی عالی در دقیقه ۱۱ روی دروازه سرخها ارسال کرد که پس از اثر حسینی جلوی پای خلعتبری افتاد و او نتوانست توپ را به گل تبدیل کند تا سروش اولین حسرتش را در این بازی بچشد.
بیشتر بخوانید:
در دقیقه ۲۴ مسابقه اما حساسترین موقعیت مسابقه شکل گرفت؛ جایی که سروش رفیعی با قد و قامت نه چندان بلندش به سودای گلزنی روی آسمان اراک بالاتر از مدافعان پرسپولیس به پرواز در آمد و با ضربه سری تماشایی دروازه لک را هدف گرفت که این توپ با اختلافی چند سانتیمتری به بیرون رفت.
پس از این صحنه گویا جهان برای سروش لحظهای متوقف شده بود و درحالی که او بعد از آن پرش بلند نقش بر زمین شده بود به حالت درازکش دستهایش را زیر چانهاش گذاشت و فرود توپی را که میتوانست حتی سرنوشت بازی را به طور کلی تغییر دهد به نظاره نشست.
رفیعی که در گذشته نه چندان دور شماره ۷ محبوب پرسپولیسیها بود میتوانست گلی فراموش نشدنی به تیم سابقش بزند. خیالهای سروش برای این کار همراه با توپ خطرناکش به بیرون از زمین مسابقه پرت شد و به جای تصاویر شادی گل سپاهان که احتمالا قرار بود بدون لبخند و شادی خاصی برای سروش برپا شود، ابروهای بالا رفته و چهره بهت زده این بازیکن روی زمین نصیب عکاسان شد.
۲۵۷ ۲۵۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰