بهترین روش افزایش فالوور و ابزار کمپین دیجیتال در سال ۹۹ کدام است؟
سامانه اس ام اس مخفف (Short Message System) یا سامانه پیام کوتاه است و یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارندگان کسب و کارها کوچک و بازاریابان است. در اصل، به فرایندی اشاره دارد که شامل ارسال پیامک یک کسب و کار به مصرف کنندگان یا دریافت اس ام اس از طرف
سامانه اس ام اس مخفف (Short Message System) یا سامانه پیام کوتاه است و یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارندگان کسب و کارها کوچک و بازاریابان است. در اصل، به فرایندی اشاره دارد که شامل ارسال پیامک یک کسب و کار به مصرف کنندگان یا دریافت اس ام اس از طرف آنها است.
اگر پیش از این، بازاریابی پیامکی را در کمپینهای دیجیتال و شبکههای اجتماعی خود استفاده نمیکردید، باید بگوییم که فرصتهای تبلیغاتی و ارزشمندی را از دست دادهاید. اما نگران نباشید، همیشه فرصت جبران وجود دارد.
پیامک یکی از سریعترین راههای دستیابی به گروههای انبوه به طور همزمان و بسیار ارزان است، به دانش فنی کمتری احتیاج دارد و ثابت شده که در ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش موفق است. Juniper Research گزارش داده است که ۹۷ ٪ پیامکها توسط صاحب تلفن همراه خوانده میشوند و ۹۰ ٪ از این دارندگان تلفن در شش دقیقه اول دریافت، متن آن را میخوانند.
در ادامه به چند روش میپردازیم که میتواند اثربخشی سوشال مدیا مارکتینگ یا بازاریابی شبکههای اجتماعی شما را تقویت کند:
۱. معرفی اکانت به مشتریان و مخاطبان
۲. از منشی پیامکی استفاده کنید.
به هر بهانهای، مثل نوبتدهی به مشتریان، ثبتنام در سامانه خدماتی و … از مشتریان بخواهید که یک عدد یا کلمه را برای شماره شما ارسال کنند. در پاسخ به این پیام از آنها بخواهید که اکانت شما را فالو کنند و برای ارتباط بیشتر و پشتیبانی در آنجا پیام داده یا کامنت بنویسند. این کار علاوه بر ایجاد حس اهمیتدادن به مشتری، امکان برقراری ارتباطی صمیمی و نزدیک را با وی فراهم میکند.
۳. ارسال پیامک انبوه و معرفی کمپین
۴. لیست شمارههای خود را گسترش دهید
اما برای اینکه با خط خدماتی به افراد پیامک دهید، باید این افراد در لیست شماره تلفن شما ثبتنام کرده باشند تا عملا به شما اجازه ارسال از طرف مخاطبان داده شود.
استراتژی مناسب برای افزایش مخاطب هر دو کانال
اساس استراتژی پیامک شما باید شامل افزایش لیست شماره تلفنهای مشتریانتان از طریق کانالهای اجتماعی فعلی باشد تا بتوانید از لیست خود برای ایجاد مخاطب در کانالهای اجتماعی خود استفاده کنید. در این صورت، شما به کانالهای بازاریابی خود اجازه میدهید تا از یکدیگر کمک بگیرند و با هم رشد کنند.
این نکته را هنگام اجرای استراتژی پیامکی خود به یاد داشته باشید. کمپینهای پیامکی ایجاد کنید که از مخاطبان شما بخواهد با محتوای رسانههای اجتماعی برند درگیر شوند. برای اینکار مخاطبان پاداش در نظر بگیرید.
استراتژی دیگری که میتوانید بکار بگیرید، ایجاد انگیزه در تولید محتوای کاربر با هشتگهای مختص برند شما یا لینکهایی به محتوای شخصی شما در اینستاگرام، تلگرام یا آپارات است. تبلیغات دهان به دهان (word of mouth) میتواند یک روش عالی برای ویروسی یا وایرال شدن محتوا باشد.
در پایان باید اذعان کنیم که، هر دو کانال میتوانند برای رشد دیگری و افزایش کارایی کلی بازاریابی برند شما استفاده شوند. برای اطلاعات بیشتر و مطالعه به روزترین مقالات، میتوانید به آدرس www.medianasms.com/blog مراجعه کنید.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :ارسال پیامک ، پیامک ، پیامک تبلیغاتی ، تبلیغات ، کمپین ، کمپین تبلیغاتی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰