کوین هلمز
کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.
دولت بریتانیا اعلام کرده است که قصد دارد قوانین جدیدی را برای تبلیغات ارزهای دیجیتال اعمال کند تا اطمینان حاصل کند که آنها منصفانه، واضح هستند و برای مصرف کنندگان گمراه کننده نیستند. این قوانین توسط اداره رفتار مالی (FCA) اجرا خواهد شد. بریتانیا قوانین جدیدی را برای تبلیغات کریپتو اعمال می کند دولت بریتانیا
دولت بریتانیا اعلام کرده است که قصد دارد قوانین جدیدی را برای تبلیغات ارزهای دیجیتال اعمال کند تا اطمینان حاصل کند که آنها منصفانه، واضح هستند و برای مصرف کنندگان گمراه کننده نیستند. این قوانین توسط اداره رفتار مالی (FCA) اجرا خواهد شد.
دولت بریتانیا روز سهشنبه اعلام کرد که قصد دارد قوانین جدیدی را برای تبلیغات ارزهای دیجیتال وضع کند تا از مصرفکنندگان در برابر ادعاهای گمراهکننده محافظت کند. در این اطلاعیه آمده است:
قوانین جدید حمایت از مصرف کننده را افزایش می دهد و در عین حال نوآوری را تشویق می کند.
رئیس خزانه داری بریتانیا، ریشی سوناک، اظهار داشت: «داراییهای رمزنگاری میتوانند فرصتهای جدید هیجانانگیزی را فراهم کنند، راههای جدیدی را برای انجام معاملات و سرمایهگذاری به مردم ارائه دهند – اما مهم است که به مشتریان محصولاتی با ادعاهای گمراهکننده فروخته نشود».
دولت توضیح داد که قوانین جدید ارتقای دارایی های رمزنگاری را در محدوده قوانین تبلیغات مالی قرار می دهد تا اطمینان حاصل شود که آنها “عادلانه، واضح و گمراه کننده نیستند”:
این بدان معناست که ارتقای داراییهای رمزنگاری واجد شرایط تابع قوانین FCA مطابق با استانداردهای بالایی است که سایر تبلیغات مالی مانند سهام، سهام و محصولات بیمه رعایت میشوند.
دولت بریتانیا ضمن تاکید بر اینکه مشتاق حمایت از نوآوری است، خاطرنشان کرد که «تحقیقات انجام شده توسط FCA پتانسیل تبلیغات گمراهکننده محصولات رمزنگاری را برای آسیب رساندن به مصرفکننده نشان داد.»
بر اساس قانون خدمات مالی و بازارهای بریتانیا در سال 2000، یک تجارت نمی تواند یک محصول مالی را تبلیغ کند مگر اینکه توسط FCA یا مرجع مقررات احتیاطی (PRA) مجاز باشد، یا محتوای تبلیغات توسط شرکتی تأیید شده باشد. ، اضافه کردن:
این امر به مرجع رفتار مالی اختیارات مناسبی را برای تنظیم بازار موثرتر می دهد.
اخیراً، سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا (ASA) تبلیغات گمراهکننده ارزهای دیجیتال را سرکوب کرده است. در ماه دسامبر، سازمان نظارت بر تبلیغات بریتانیا، هفت تبلیغ رمزنگاری شده را برای پیتزاهای پاپا جان، کوین بیس، کراکن، اتورو، لونو، کوین برپ و اکسمو ممنوع کرد. در ماه نوامبر، تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتال floki inu (FLOKI) را سرکوب کرد.
نظر شما در مورد اینکه دولت بریتانیا تبلیغات کریپتو را تحت صلاحیت FCA قرار دهد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰