ایویکو ایتالیا به عنوان یک کامیون ساز مستقل وارد جاده می شود و به اشتراک می گذارد
Iveco که شامل مشاغل کامیون، اتوبوس، نیرومحرکه و وسایل نقلیه ویژه است، در تاریخ 1 ژانویه، شرکت CNH Industrial را به پایان رساند و حرکت های رقبای بزرگتر Daimler Truck و Traton را منعکس کرد. سهام Iveco با 11.26 یورو باز شد که ارزش بازار آن را 3.05 میلیارد یورو (3.5 میلیارد دلار) میکند، اگرچه
Iveco که شامل مشاغل کامیون، اتوبوس، نیرومحرکه و وسایل نقلیه ویژه است، در تاریخ 1 ژانویه، شرکت CNH Industrial را به پایان رساند و حرکت های رقبای بزرگتر Daimler Truck و Traton را منعکس کرد.
سهام Iveco با 11.26 یورو باز شد که ارزش بازار آن را 3.05 میلیارد یورو (3.5 میلیارد دلار) میکند، اگرچه تا ساعت 0953 GMT با 10.6 درصد کاهش به 10.07 یورو در بورس میلان رسید.
در همین حال، سهام CNH، که اکنون بر خودروهای کشاورزی و ساختمانی متمرکز است، 1.1 درصد افزایش یافت و به 15.19 یورو در هر سهم رسید.
تحلیلگران تا حدی دلایل فنی و فصل تعطیلات با تعطیلی بازار لندن را عامل افت Iveco می دانند و می گویند ارزیابی واکنش به spin-off که آن را بیشتر در معرض رقابت سخت قرار می دهد، بیشتر طول می کشد.
مارکس در سخنانی قبل از این فهرست گفت که ایویکو در حال به دست آوردن سهم بازار در کامیونهای سبک و اتوبوسها و بهبود تجارت کامیونهای سنگین خود است که «از قبل در وضعیت بسیار خوبی قرار داشت».
ما کوچک هستیم اما می توانیم خیلی سریع عمل کنیم. مارکس به خبرنگاران گفت: ما ثابت کردهایم که تنها در دو سال میتوانیم کامیونهای برقی کامل را توسعه دهیم و آنها را به تولید سری برسانیم.
وقتی صحبت از بکارگیری فناوریهای جدید به میان میآید کمی دیوانه هستیم، باید اینطور باشیم، زیرا اگر من مانند رقبای بزرگمان کار کنم، فردا Iveco وجود نخواهد داشت.»
این گروه که بزرگترین سرمایهگذار آن Exor، شرکت هلدینگ خانواده آنیلی ایتالیا است، در ماه نوامبر یک طرح تجاری با تمرکز بر کامیونها و اتوبوسهای بدون آلایندگی و قولی برای عمل کردن مانند یک استارتآپ ارائه کرد.
شراکت
مارکس در پاسخ به سوالی درباره استراتژی شراکت ایویکو در مراسمی که برای اولین بار در بازار برگزار شد، گفت که بحثها اکنون پس از یک دوره آرام قبل از فهرست از سر گرفته میشود، اما “هیچ چیز فوری” در افق وجود ندارد.
Iveco که سرمایهگذاری مشترکی با گروه آمریکایی نیکولا برای تولید کامیونهای سنگین با باتری الکتریکی و هیدروژنی دارد، به دنبال مشارکت در فناوری از جمله پروژههای فینتک، تامین قطعات و پروژههای توسعه است.
مدیر اجرایی آلمانی افزود: “در کامیون های سنگین، یک شریک می تواند کمک کند، نه لزوما در اروپا.”
ایویکو که کوچکترین در میان کامیون سازان بزرگ اروپایی است، اغلب به عنوان یک هدف بالقوه M&A دیده می شود. مارکس گفت که ایویکو را نه به عنوان یک هدف و نه معامله گر تهاجمی می بیند.
او گفت: “ما شریک خواهیم شد، نمی فروشیم.”
مونیکا بوسیو، تحلیلگر اینتسا سانپائولو، گفت که ایویکو به خوبی آماده است تا به طور مستقل فعالیت کند، اما “در میان مدت تعهد آن در شراکت با سایر بازیکنان ممکن است منجر به نهایی کردن معاملات M&A شود.”
Exor که اکنون 27 درصد از سهام مشترک Iveco و 42.5 درصد از حق رای را در اختیار دارد، تعهد خود را به “توسعه بلندمدت” هر دو Iveco و CNH تایید کرده است.
(1 دلار = 0.8821 یورو)
(گزارش توسط جولیو پیوواکاری؛ ویرایش توسط والنتینا زا و الکساندر اسمیت)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰