ایرانسل گواهینامۀ بین‌المللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین‌المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود. به کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی،

کد خبر : 39253
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
ایرانسل گواهینامۀ بین‌المللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین‌المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود.

به کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه می‌کند.

هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکن است که در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود. ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد فوق را در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده و در مسیر بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان خود اجرا کرده است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، همواره در تلاش است تا با ارائۀ محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارائۀ خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.

ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی‌نامۀ‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 در زمینۀ فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیۀ شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینۀ «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزۀ «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بستۀ استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.

ایرانسل همچنین در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این جایزه شده بود.

۲۱۲۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.