ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) به عنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان سخنران پایانی و

کد خبر : 156806
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۷:۳۹
ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد



به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) به عنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان سخنران پایانی و با شعار «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» صبح و عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران به‌عنوان دبیر علمی برگزار شد، متخصصان رشتۀ ارتباطات و روابط‌عمومی، طی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های خود را، به‌ویژه در خصوص شرایط حاکم بر روابط‌عمومی‌ها در دوران پساکرونا، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.

در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به دلیل توجه به معیارهای تعالی و سرآمدی در حوزۀ دیجیتال و اهتمام در پیاده‌سازی و اجرای آنها، شایستۀ دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

ایرانسل همچنین، تندیس «جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را از «هجدهمین دورۀ جشنوارۀ برترین‌های روابط عمومی ایران» دریافت کرد.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، در یک پیام ویدیویی به این مراسم، مهمترین وظیفۀ روابط‌عمومی‌ها در دوران پساکرونا را تقویت ارتباط بین افکار عمومی و سازمان‌ها برای تثبیت روندهای ارتباطی در این دوران دانست و بر لزوم آمادگی روابط‌عمومی‌ها برای مواجهه با این شرایط، با وجود تأثیرات دوران کرونا، تأکید کرد.

قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این مراسم با اشاره به پیش‌بینی تحول قابل‌توجه در صنعت گردشگری و رشد شدید تقاضا در دوران پساکرونا، نقش روابط‌عمومی‌ها در برقرار ارتباطات لازم و معرفی ظرفیت‌های گردشگری را در این زمینه تأثیرگذار برشمرد و گفت که روابط عمومی‌ها، پل ارتباطی مردم با نهادها هستند و می‌توانند انسجام درونی سازمان‌ها را نیز بالا ببرند.

هفدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، در مقطعی که جهان هنوز درگیر بیماری کووید-۱۹ است و تجربه‌ای تاریخی را پشت سر می‌گذارد، تلاش کرد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی، به یک بیانیه و جمع‌بندی در خصوص احصای تغییرات و تأثیرات ناشی از آنها بر روابط‌عمومی در دورۀ پساکرونا دست یافته و دریابد که تأثیرات و تغییرات آتی روابط‌عمومی بر پایۀ کرونا چگونه خواهد بود و چه تأثیراتی را بر حرفۀ روابط‌ عمومی خواهد داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.