نظرسنجی منتشر شده توسط Globant، یک شرکت توسعه نرم افزار، و Yougov نشان داد که اکثر گیمرها معتقدند که متاورس صنعت بازی را به نحوی مثبت تغییر خواهد داد. این نظرسنجی که نظر 1000 گیمر رایانههای شخصی، کنسولها و موبایل را مورد بررسی قرار داد، همچنین نشان داد که بیشتر گیمرها هنوز از تبلیغات در
کد خبر : 230509
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
نظرسنجی منتشر شده توسط Globant، یک شرکت توسعه نرم افزار، و Yougov نشان داد که اکثر گیمرها معتقدند که متاورس صنعت بازی را به نحوی مثبت تغییر خواهد داد. این نظرسنجی که نظر 1000 گیمر رایانههای شخصی، کنسولها و موبایل را مورد بررسی قرار داد، همچنین نشان داد که بیشتر گیمرها هنوز از تبلیغات در متاورس ناراحت هستند و توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) هنوز برای گیمرهای متاورس غیرمعمول هستند.
یافته های نظرسنجی گلوبانت، فناوری Metaverse ممکن است صنعت بازی را تغییر دهد
احساسات گیمرها نسبت به فناوری متاورس و تأثیر آن بر آینده صنعت در حال تغییر است و به سمت نور مثبت تری تغییر می کند. یک نظرسنجی جدید با عنوان “نظرسنجی آگاهی متاورس” که توسط Globant، یک شرکت نرمافزاری و فناوری با مشارکت Yougov منتشر شد، نشان داد که گیمرها بر این باورند که هیاهوی پیرامون متاورس موجه است.
این نظرسنجی که در مورد سایر موضوعات مرتبط با متاورژن مانند NFT ها مورد بررسی قرار گرفت، با 1000 گیمر در مورد اهمیت متاورس برای صنعت سرگرمی تعاملی مشورت کرد. بیش از نیمی از شرکت کنندگان بر این باورند که متاورس و فناوری آن بر این بخش تأثیر خواهد گذاشت، به طوری که 41 درصد از این گروه اظهار داشتند که این کار را به صورت مثبت انجام می دهد و 25 درصد در مورد این موضوع مخالف هستند.
گیمرها در متاورس هنوز هم تبلیغات را بد می بینند و تنها 35 درصد با تبلیغات در این فضاها راحت هستند. تنها 44 درصد در صورت وجود نوعی پاداش، مانند دسترسی به برنامه ها، تبلیغات در متاورس را می پذیرند.
نیکلاس آویلا، مدیر ارشد فناوری Globant در آمریکای شمالی اظهار داشت:
از طریق این نظرسنجی، می بینیم که اگرچه توسعه متاورس هنوز در مراحل اولیه خود است، گیمرهای آمریکایی از قبل این فناوری را قادر به گسترش قلمرو امکان در بازی می دانند.
ارزهای دیجیتال و NFT هنوز محبوب نیستند
به نظر میرسد این نظرسنجی نشان میدهد که هنوز بین متاورس و فناوری Web3 گسست وجود دارد، زیرا اکثر گیمرها هنوز در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال یا NFT راحت نیستند. نتایج نظرسنجی نشان میدهد که 34 درصد از گیمرها به مدیریت ارزهای دیجیتال علاقه داشتند، در حالی که تقریباً نیمی از آنها اصلاً علاقهای به ترکیب داراییهای رمزنگاری با بازی نداشتند.
به همین ترتیب، در حالی که شرکت های بزرگ بازی مانند یوبی سافت شروع به آزمایش NFT در بازی ها کرده اند، این مفهوم هنوز در این زمینه نسبتاً جدید است. 81 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی پاسخ دادند که هنوز NFT خریداری نکرده اند.
همچنین، به نظر می رسد متا در ارتباط با برند متاورس دست بالا را به دست می آورد، زیرا 73 درصد از گیمرها این پلتفرم را با مفهوم آن مرتبط می کنند.
نظر شما در مورد آخرین نظرسنجی متاورس که توسط Globant و Yougov انجام شد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Piotr Swat، Shutterstock.com
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰