به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق آمار وزارت بازرگانی چین، در دو ماه اول سال جاری میلادی چین ۲۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون دلار سرمایه خارجی جذب کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی ۳۱.۵ درصد افزایش یافته است.
بسیاری از شرکتهای خارجی نیز به پتانسیل بالای اقتصاد چین ناشی از رشد مصرف این کشور چشم اندوخته اند.
شرکت آموره پاسیفیک (Amorepacific) شرکت بزرگ و پیشرفته کره جنوبی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی برای شرکت در چهارمین نمایشگاه بین المللی واردات چین که امسال برگزار میشود، ثبت نام کرده است. این یک رویداد نمایشگاهی مهم برای این شرکت به منظور گسترش فعالیتهای خود در چین به شمار می آید. در نمایشگاه سال گذشته این شرکت فضا و محوطه غرفه خود را دو برابر کرده و به ۵۰۰ متر مربع رساند.
در حال حاضر شرکت آموره پاسیفیک در چین در ۳۷۰ شهر چین ۵۲۰۰ فروشگاه دارد که طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را از لوازم مراقبت از پوست گرفته تا مواد آرایشی رنگی ارائه میدهد.
برای شرکت کریر گلوبل (Carrier Global Corporation) فعال در زمینه ارائه راه حل های تهویه مطبوع و برودتی نیز محرکهای اقتصادی نوظهور چین از جمله اقتصاد دیجیتال، فرصتهای جدیدی را به ارمغان آورده است.
بر اثر احیای زودهنگام اقتصاد چین ناشی از مهار موفق کرونا، این شرکت عملکرد خوب خود را در بازار تهویه مطبوع چین در سال گذشته حفظ کرده است.
رابرت چیانگ معاون رئیس هیئت مدیره این شرکت گفت: «ما در حال ساخت مراکز داده در مقیاس گسترده تری در چین هستیم و به کنترل دقیق و پایدار دما و رطوبت نیاز داریم بنابراین در تلاشیم تا از این فرصت نوظهور استفاده کنیم.»
او افزود: «چین یک بازار قابل سرمایه گذاری طولانی مدت است و همچنان به افزایش سرمایه گذاری خود در این کشور ادامه خواهیم داد.»
۲۲۳۲۲۷
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰