علیاکبر احمدزاده اظهار کرد: در جلسهای با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد هماهنگیهای لازم برای آموزش فرهنگی میزبانی به اصناف مشهد و خدماتدهندگان به زائران انجام شد.
وی با بیان اینکه آداب و فرهنگ میزبانی از زائران یکی از سرفصلهای مهم این دوره آموزشی خواهد بود، ادامه داد: هدف نهایی این طرح تحقق عنوان «همه خادم الرضائیم» است.
بر اساس گزارش روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی احمدزاده گفت: کارکنان واحدهای اقامتی، فرودگاه، راهآهن، پایانه مسافربری، رستورانها، رانندگان تاکسی، فروشندگان، کسبه و بازاریان اطراف حرم مطهر در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.
مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: تمام مجاوران بارگاه مطهر امام رضا(ع) خادمالرضا هستند و باید به بهتربن شیوه با زائران امام رضا(ع) رفتار کنند که مورد قبول آن امام همام قرار گیرد.
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰