استخدام پارس پروا سیستم
شرکت پارس پک جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
معرفی شرکت:
حوزه کاری: ارائه دهندهی خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و هاستینگ
شرکت دانشبنیان پارسپک، در سال 1388 فعالیت خود را به عنوان اولین ارائهدهندهی خدمات رایانش ابری در ایران آغاز کرد. امروز بیش از 100 نفر به طور مستقیم و بیش از 400 نفر به صورت پروژهای، در این شرکت دانشبنیان مشغول به کار هستند.
ارائهی خدمات به روز و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا باعث شده تا پارسپک به تخصصی و به روز بودن شناخته شود. به همین دلیل، ما همواره در جستجوی جذب افراد جوان، با انگیزه، خلاق،دارای روحیهی چالشی، حرفهای،توانمند و مشتاق به انجام فعالیت های گروهی هستیم.
فرهنگ کاری شرکت پارسپک:
فرهنگ پارسپک، فرهنگ رشد و بلند پروازی است. ما صمیمانه و همدلانه بستری فراهم میکنیم که به شما در رسیدن به رویای حرفهایتان کمک کند؛ چرا که عمیقا بر این باوریم که با رشد، پیشرفت و ارتقاء تک تک افراد، این خانوادهی پارسپک است که به کمال میرسد.
در همین راستا، این فرصت را فراهم میکنیم تا در کنار مدیران حرفهای، دلسوز و با اخلاق، دوستان و همکاران متخصص، خلاق و جوان، پیوسته به روز و در حال یادگیری در زمینهی مورد علاقهی خود باشید.
ما بر این باوریم که نیروی انسانی، از اصلیترین سرمایههای پارسپک بوده و در همین راستا، در تلاشیم با ایجاد شرایط مناسب، فضایی امن و دوستانه، محیطی صمیمی و همدل به بهبود روحیه، ایجاد انگیزه و شادابی توام با رشد و افزایش تخصص و دانش حرفهای عزیزانمان در خانوادهی پارسپک کمک کنیم.
کارشناس پشتیبانی امور مشتریان (حوزه هاستینگ)
شرایط احراز
- سن: 24 تا 30 سال
وظایف و مسئولیت ها
- پاسخگویی به تماس، چت و درج اطلاعات و تگ ها در CRM و گاها پاسخگویی به تیکت
- راهنمایی کامل دسترسی به پنل سرویس ها و آموزش نحوه استفاده از سرویس خریداری شده مانند میزبانی ابری، سرور، SSL ،CDN وب سایت، هاست دانلود، فضای ذخیره سازی ابری
- راهنمایی کامل در مورد پنل دامنه و تغییر NS و ثبت DNS
- بررسی ثبت سفارش کاربر و خطاهای احتمالی
- راهنمایی کاربر جهت تغییر یا ارتقاء سرویس
- نصب اسکریپت اتومات برای کاربر
- راهنمایی کاربر جهت انتقال هاست
- پیگیری تیکت های پاسخ داده شده توسط واحد فنی جهت اطلاع رسانی تلفنی به کاربر
- پیگیری تیکت اعلام شده در تماس یا چت با واحد فنی
- بررسی گزارش های ماهانه
مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز
- آشنایی با WHMCS
- تسلط به استفاده از پنل کاربری اعم از نحوه ارسال تیکت، نحوه پرداخت فاکتور و تمدید، سرویس و …
- آشنایی به پنل نمایندگی هاست و نحوه کار با آن
- آشنایی با نحوه فعال کردن گواهی SSL از طریق هاست و DNS
- آشنایی با نحوه فعال کردن سرویس CDN
- آشنایی کامل با نحوه کار با هاست دانلود
- آشنایی کامل با نحوه ریموت به سرور، تغییر پسورد سرور، نحوه دسترسی به کنترل پنل بر روی سرور
- آشنایی با محصولات ارائه شده در حوزه هاستینگ، رایانش ابری و سرور
ساعات کاری
تسهیلات و مزایا
سایر مزایا
- همکاران همدل، همراه و صمیمی
- محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
ارسال رزومه
ارسال رزومه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰