استخدام فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
کارشناس مرکز تماس گارانتی
شرایط احراز
- کارشناس مرکز تماس دیجی کالا سرویس رابط بین گارانتی و مشتریان خواهند بود.
- کاندیدای موفق می بایست توانایی حل مسائل، پاسخ به شکایات و سوالات مشتری را داشته باشد.
- حفظ رضایت مشتری در هسته اصلی هر تصمیم و رفتار کارشناس مرکز تماس می باشد.
مسئولیت ها
- مدیریت تماس های ورودی و خروجی از سوی مشتریان
- شفاف سازی اطلاعات در هنگام ارائه به مشتری
- شناسایی درخواست های مشتریان و ارائه راه حل های متناسب با آن ها
- حضور مستمر در دوره های آموزشی درون سازمانی به منظور بهبود عملکرد
نیازمندی ها
- آشنایی با برندها و محصولات گارانتی
- آشنایی با سیستم ها و شیوه های CRM
- مهارت کار با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس
- مهارت ارتباطی موثر
- با انگیزه و خود انگیخته
- توجه به جزئیات و شنود موثر
- روحیه ارائه خدمت
- توانایی کار تیمی
- توانایی مدیریت کردن چند کار با هم
ارسال رزومه
ارسال رزومه
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
فروش کالا – فناوری اطلاعات
نمایش آگهی های استخدامی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰