استخدام کارشناس ارشد منابع انسانی و مسئول دفتر در تهران انتشار در جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ محتوا گذار سی و یک دیروز نشان شده نشان کردن استخدام گروه توسعه مدیریت نماکاران گروه توسعه مدیریت نماکاران جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. موقعیت شغلی شرایط
کد خبر : 212627
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
استخدام کارشناس ارشد منابع انسانی و مسئول دفتر در تهران
محتوا گذار سی و یک دیروز
نشان شده نشان کردن
استخدام گروه توسعه مدیریت نماکاران
گروه توسعه مدیریت نماکاران جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موقعیت شغلی
شرایط احراز
کارشناس ارشد منابع انسانی
جنسیت: خانم
نوع قرارداد: تمام وقت
مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد در مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع یا MBA ضروری است
بیش از 5 سال سابقه کار مرتبط در شرح وظایف اعلام شده (ترجیحا در شرکت های هلدینگ یا گروهی)
انطباق با محیط های پر سرعت با رشد و ابهام بالا
تسلط به Microsoft Office (Visio، Excel، Word، PowerPoint و Outlook)
زیرکی قوی منابع انسانی، از جمله مهارت های قوی حل مسئله، تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل
مهارت های عالی مدیریت زمان با توانایی اثبات شده برای رعایت ضرب الاجل ها
بازیکن بسیار با انگیزه، هدفمند، نتیجه گرا و تیمی
مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی عالی
تسلط خوب به زبان انگلیسی
جزئیات گرا
محدوده سنی: 30 تا 35 سال
مسئولیت ها:
ارائه پشتیبانی عملیاتی در طیف وسیعی از فرآیندهای منابع انسانی.
اجرای فرآیندهای استعدادیابی و جذب
انجام روش های مختلف مصاحبه مانند مصاحبه رفتاری، گروهی و میزگردی
اجرای برنامه های آموزشی و توسعه ای برای کارکنان تا حصول اطمینان از مهارت های موثر و به موقع کسب
بررسی رضایت شغلی و مشارکت
توسعه و اجرای استراتژی های برندسازی کارفرما
مدیریت فرآیند خروج از جمله انجام مصاحبه های خروج موقت.
حل مشکلات و موضوعات مختلف مرتبط با منابع انسانی مانند مرخصی، جبران خسارت و غیره
مشارکت در تهیه شرح وظایف و مشخصات شغلی
مشارکت در تدوین دستورالعمل ها و رویه های سازمانی
تجزیه و تحلیل دادهها و برجسته سازی روندها و ارائه راهحلهای پیشنهادی
تهیه گزارش های فصلی و سالانه منابع انسانی.
مسئول دفتر
جنسیت: خانم
نوع قرارداد: تمام وقت
مدرک کارشناسی
آشنایی با Microsoft Outlook و Microsoft Excel و Microsoft Powerpoint و Microsoft Word
منضبط، صبور ، روحیه کار تیمی
روابط عمومی قوی
حداقل سابقه کار مرتبط : 2 سال
محدوده سنی: 25 تا 37 سال
مسئولیت ها :
تایپ نامه ها و هماهنگی ارسال آن
برقراری تماس به افراد مورد نیاز
هماهنگی امور مدیریت ارشد
اسکن و بایگانی مدارک و مستندات
هماهنگی هم زمان امور ارجاعی از واحدها
پیگیری امور و اعلام نتیجه به مسئول هر واحد
ارسال مراسلات و اخذ نتیجه
انجام امور مرتبط با تنخواه اداری
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰