رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران اعلام کرد که از روز دوشنبه خدمات گردشگری شهرداری تهران بهصورت ۲۴ ساعته ارائه میشود.
رضا ناصری سرای، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران، درباره سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری و خدمات جدید حوزه گردشگری در این سامانه اظهار کرد:
از برج ۲ امسال اتفاق جدیدی در سامانه ارتباط مردمی شهرداری رقم زدیم و و تحول بزرگی اتفاق افتاد که مبارک بود و این موضوع را میتوانیم در آمار مشارکت مردم مشاهده کنیم. این اتفاق بستر مشارکت مردم در موضوعات شهری را تسهیل کرد و مردم میتوانند در آن اظهار نظر و همچنین انتقاد و شکایت کنند و بستر گزارشگری فساد را در سامانه ایجاد کردیم و حوزه گردشگری و خدمات شهری هم به این سامانه، اضافه میشود.
وی افزود:
امروز در سامانه ۱۳۷ پلاس، زیر کلیدی در سرشماره ۱۳۷ قرار دادیم که شامل خدمات شهروندی و گردشگری است که به عموم مردم این خدمات ارائه میشود و جامعه هدف ما همه مردم کشور هستند و مسافران نوروزی میتوانند از آن استفاده کنند.
ناصری سرای گفت:
عزیزان در ساعات اداری میتوانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند و زیر کلید خدمات شهروندی و گردشگری را انتخاب کنند که بحث اول در مورد راهنمایی و اخذ تورهای گردشگری شهر تهران و موضوع دوم در مورد راهنمایی و مشاوره در حوزه گردشگری است.در سامانه ۱۳۷ پلاس خدمات ما ۲۴ ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته میشود.
ناصری سرای خاطر نشان کرد:
تعدادی از کمپها در پارکها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را بهعنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، ایجاد کرده است و مردم میتوانند با تماس با ۱۳۷ پلاس از اطلاعات آن آگاه شوند. در عید امسال با یک سوم حضور کارکنان، بهصورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهیم داشت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰