تودا سیتی، واقع در شمال توکیو در استان سایتاما، از ابزارهای مبتنی بر متاورس برای مبارزه با مشکل غیبت که ژاپن با آن مواجه است، استفاده می کند. این شهر شامل کودکان در فضاهای مجازی میشود که در آن میتوانند پردیسهای مجازی را کاوش کنند و در کلاسهای آنلاین شرکت کنند و در عین حال
کد خبر : 273743
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تودا سیتی، واقع در شمال توکیو در استان سایتاما، از ابزارهای مبتنی بر متاورس برای مبارزه با مشکل غیبت که ژاپن با آن مواجه است، استفاده می کند. این شهر شامل کودکان در فضاهای مجازی میشود که در آن میتوانند پردیسهای مجازی را کاوش کنند و در کلاسهای آنلاین شرکت کنند و در عین حال آماده شوند تا در نهایت دوباره به کلاسهای معمولی بپیوندند.
Toda City با ابزار Metaverse با غیبت مبارزه می کند
متاورس به عنوان بخشی از فرآیندهای آموزشی و درمانی شروع به مهار می کند. شهر تودا در ژاپن در حال حاضر با استفاده از ابزارهای مبتنی بر متاورس با مشکل غیبت از مدرسه مبارزه می کند. کودکانی که گفته میشود مشکلات حضور در مدرسه را ارائه میکنند، از ابزاری استفاده میکنند که سال گذشته توسط یک غیرانتفاعی ایجاد شد و با این ایده به کودکان اجازه داد تا در دنیای مجازی پرسه بزنند.
این دنیای دیجیتال به کودکان اجازه می دهد تا در پردیس مجازی کاوش کنند و در کلاس های مجازی شرکت کنند و به آنها اجازه می دهد تا دوباره برای شرکت در کلاس های معمولی آماده شوند. حداقل این همان چیزی است که مسئولان شهری امیدوارند که در صورت تایید مدیر، این کلاس های متاورس را به عنوان زمان عادی در مدرسه حساب کنند.
یک دانش آموز کلاس پنجم تقریباً 2 سال اعلام کرد که برقراری ارتباط و گفتگو با دیگران به صورت آنلاین آسان تر از دنیای واقعی است. سوگیموری ماسایوکی، رئیس مرکز آموزش و پرورش شهر، امیدوار است که کودکان در این برنامه زمانی بتوانند به طور مستقل زندگی کنند.
غیبت از مدرسه در ژاپن به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. نظرسنجی اخیر انجام شده توسط وزارت آموزش ژاپن نشان داد که 244940 دانش آموز به مدت 30 روز یا بیشتر از مدارس در سال 2021 غیبت داشته اند. مقامات می گویند که این ممکن است به بیماری همه گیر کووید-19 مرتبط باشد و اینکه چگونه بر نحوه ارتباط کودکان با آنها تأثیر گذاشته است. دیگران.
محیط ایجاد شده توسط اقدامات Covid-19 نیز توسط رسانه های ژاپنی به عنوان دلیل احتمالی خودکشی دانش آموزان در سال 2020 ذکر شده است.
دنیای مجازی و آموزش
مؤسسات آموزشی مختلف از مناطق مختلف، متاورس را به عنوان ابزاری برای آموزش پذیرفته اند. در ماه ژوئیه، دانشگاه توکیو اعلام کرد که در اواخر سال جاری ارائه مجموعه ای از دوره های مهندسی در متاورس را آغاز خواهد کرد. در چین، دانشگاه نانجینگ در حال آمادهسازی برای راهاندازی یکی از اولین رشتههای متاورس در این کشور است تا کارگرانی را آموزش دهد که ظاهراً میتوانند مشاغل مرتبط با متاورس را انتخاب کنند.
در ماه سپتامبر، ده دانشگاه در ایالات متحده اعلام کردند که در حال ایجاد پردیس های دیجیتالی خود با همکاری متا، به عنوان بخشی از پروژه یادگیری فراگیر 150 میلیون دلاری آن هستند. به همین ترتیب، دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ نیز در ماه ژوئیه در مورد ایجاد یک پردیس متاورس برای دسترسی به دانشجویانی که قادر به شرکت در کلاس های معمولی نیستند، گزارش داد.
نظر شما در مورد تودا سیتی که از ابزارهای متاورس برای مبارزه با غیبت از مدرسه استفاده می کند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰