S&P 500: پیش بینی ناامیدکننده Target سؤالاتی را در مورد سلامت مصرف کننده ایالات متحده ایجاد می کند

آیا ضعف مصرف کننده به فروش Target ضربه می زند؟ چشم انداز نرم تر Target با داده های اخیر که نشان دهنده بازگرداندن شدید در هزینه های مصرف کننده در ژانویه و کاهش شدید اعتماد به نفس مصرف کننده از سال 2021 است ، تراز می کند. در حالی که سه ماهه اول به دلیل

کد خبر : 566169
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
S&P 500: پیش بینی ناامیدکننده Target سؤالاتی را در مورد سلامت مصرف کننده ایالات متحده ایجاد می کند


آیا ضعف مصرف کننده به فروش Target ضربه می زند؟

چشم انداز نرم تر Target با داده های اخیر که نشان دهنده بازگرداندن شدید در هزینه های مصرف کننده در ژانویه و کاهش شدید اعتماد به نفس مصرف کننده از سال 2021 است ، تراز می کند. در حالی که سه ماهه اول به دلیل خستگی خرج کردن پس از تعطیلات به طور معمول کند است ، به روزرسانی Target نشان می دهد که سرعت بیشتری نسبت به معمول دارد. جیم لی ، CFO ، کاهش اعتماد به نفس مصرف کننده و هوای نامعقول سرد را به عنوان عواملی که در دسته های اختیاری ، به ویژه پوشاک قرار دارد ، برجسته کرد.

با وجود این چالش ها ، Target انتظار دارد با افزایش خرید فصلی ، به ویژه با نزدیک شدن به عید پاک ، از پیشرفت های فصلی پیشرفت کند. با این حال ، این شرکت نسبت به الگوهای هزینه های گسترده تر برای سال محتاط است.

درآمد Q4 Target چگونه عمل کرد؟

Target توانست در سه ماهه چهارم مالی انتظارات وال استریت را هم برای درآمد و هم درآمد کسب کند. این شرکت درآمد هر سهم (EPS) 2.41 دلار را گزارش کرده است ، که بیش از تخمین اجماع 2.26 دلار است ، در حالی که درآمد 30.92 میلیارد دلار درآمد ، کمی جلوتر از انتظارات.

با این حال ، سود از سال قبل کاهش یافته است ، با درآمد خالص از 1.38 میلیارد دلار به 1.10 میلیارد دلار کاهش یافته است. فروش قابل مقایسه در سه ماهه تعطیلات 1.5 درصد افزایش یافت و ناشی از عملکرد شدید در زیبایی ، پوشاک ، اسباب بازی و کالاهای ورزشی بود. در همین حال ، دسته های دکوراسیون خانگی و مبلمان عقب مانده اند و منعکس کننده تغییر هزینه های مصرف کننده هستند.

چرا حاشیه تحت فشار است؟

سودآوری Target به دلیل افزایش تبلیغات و نشانه گذاری ها ، ضربه ای به خود اختصاص داد. حاشیه ناخالص خرده فروش با 0.4 درصد کاهش یافته است که به فعالیت ترخیص کالا از گمرک بالاتر و استراتژی های قیمت گذاری رقابتی تر منتسب می شود. علاوه بر این ، افزایش فروش دیجیتال – 8.7 ٪ هزینه های حمل و نقل ، افزایش یافته و حاشیه های بیشتر را تحت فشار قرار می دهد.

این شرکت همچنین از تعرفه های موجود در کالاهای وارداتی ، که همچنان یک عدم اطمینان طولانی است ، با سر و صدا بالقوه روبرو است. Target اذعان کرد که برخی از مصرف کنندگان در حال حاضر نگرانی های تعرفه ای را در مورد عادات هزینه خود انجام می دهند و یک لایه دیگر از فشار به فروش اختیاری اضافه می کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.