Southwest می گوید روند تغییر مکان خدمه هواپیمایی، هواپیما “دستی” بود
(رویترز) – باب جردن، مدیرعامل این شرکت در یک تماس توجیهی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: روند تغییر مکان خدمه خطوط هوایی و هواپیما در پی طوفان هایی که به طور چشمگیری پروازهای خطوط هوایی ساوت وست را مختل کرد، “دستی” بود. مدیران همچنین گفتند که این شرکت هواپیمایی به مسافرانی که سفرشان مختل شده

(رویترز) – باب جردن، مدیرعامل این شرکت در یک تماس توجیهی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: روند تغییر مکان خدمه خطوط هوایی و هواپیما در پی طوفان هایی که به طور چشمگیری پروازهای خطوط هوایی ساوت وست را مختل کرد، “دستی” بود.
مدیران همچنین گفتند که این شرکت هواپیمایی به مسافرانی که سفرشان مختل شده است، هزینههای کامل پرواز را به اضافه هزینههایی از جمله هتل، غذا، کرایه ماشین و بنزین خودروهای کرایهای بازپرداخت میکند.
(گزارش توسط الکساندرا آلپر و اسماعیل شکیل؛ ویرایش توسط لزلی آدلر)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
![]() مدیریت حرفه ای کافی شاپ | ![]() حقوقدان خبره | ![]() سرآشپز حرفه ای |
![]() | ![]() آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | ![]() |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰