Southwest می گوید روند تغییر مکان خدمه هواپیمایی، هواپیما “دستی” بود

(رویترز) – باب جردن، مدیرعامل این شرکت در یک تماس توجیهی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: روند تغییر مکان خدمه خطوط هوایی و هواپیما در پی طوفان هایی که به طور چشمگیری پروازهای خطوط هوایی ساوت وست را مختل کرد، “دستی” بود. مدیران همچنین گفتند که این شرکت هواپیمایی به مسافرانی که سفرشان مختل شده

کد خبر : 299675
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۷
Southwest می گوید روند تغییر مکان خدمه هواپیمایی، هواپیما “دستی” بود


(رویترز) – باب جردن، مدیرعامل این شرکت در یک تماس توجیهی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: روند تغییر مکان خدمه خطوط هوایی و هواپیما در پی طوفان هایی که به طور چشمگیری پروازهای خطوط هوایی ساوت وست را مختل کرد، “دستی” بود.

مدیران همچنین گفتند که این شرکت هواپیمایی به مسافرانی که سفرشان مختل شده است، هزینه‌های کامل پرواز را به اضافه هزینه‌هایی از جمله هتل، غذا، کرایه ماشین و بنزین خودروهای کرایه‌ای بازپرداخت می‌کند.

(گزارش توسط الکساندرا آلپر و اسماعیل شکیل؛ ویرایش توسط لزلی آدلر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.