لگو، شرکت اسباببازی دانمارکی که به خاطر آجرهای پلاستیکی رنگارنگش معروف است، انتظار دارد مجموعه محصولات سرگرمی خود را با هدف قرار دادن متاورس متنوع کند. این شرکت در حال آماده سازی برای ارائه دنیای مجازی با مشارکت Epic Games، شرکت موتور بازی است تا با ورود به بازارهای دیجیتال جدید، به افزایش سهم بازار
کد خبر : 331510
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
لگو، شرکت اسباببازی دانمارکی که به خاطر آجرهای پلاستیکی رنگارنگش معروف است، انتظار دارد مجموعه محصولات سرگرمی خود را با هدف قرار دادن متاورس متنوع کند. این شرکت در حال آماده سازی برای ارائه دنیای مجازی با مشارکت Epic Games، شرکت موتور بازی است تا با ورود به بازارهای دیجیتال جدید، به افزایش سهم بازار و روند رشد خود ادامه دهد.
Lego to Present World Digital Initiative
به گزارش فایننشال تایمز، لگو، شرکت آجر اسباببازی در هم تنیده، در حال آماده شدن برای ارائه جزئیات یک ابتکار عمل متاورس است که با مشارکت Epic Games، شرکت سازنده Fortnite ساخته شده است. این حرکت اقدامات آتی این شرکت را در جهت حضور در دنیای مجازی و هدف قرار دادن کاربران در بازارهای دیجیتال روشن خواهد کرد.
استراتژی این شرکت این است که با ارائه محصولات لگو در چنین بازارهایی به رشد خود ادامه دهد و به کاربران کمک کند تا برند را حتی آنلاین بشناسند. نیلز کریستینسن، مدیرعامل لگو، در مورد سفری که این شرکت برای رسیدن به این هدف جدید طی می کند صحبت کرد. کریستینسن اعلام کرد:
ما به خوبی می دانیم که چگونه مصرف کنندگان را در دنیای لگو در فروشگاه ها غوطه ور کنیم. ما بسیار سخت کار می کنیم تا این حس ورود به دنیای برند لگو را به صورت دیجیتالی نیز ایجاد کنیم.
لگو در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و درآمدهای آن نسبت به سال 2021 17 درصد افزایش یافته است که بخشی از آن به دلیل فروش قوی در اروپای غربی و آمریکا افزایش یافته است. فروش مصرف کننده نیز در طول سال 2022 12 درصد افزایش یافت.
تمرکز بر فضاهای دیجیتال و متاورس
در حالی که سایر شرکتها به آرامی منابع خود را از ابتکارات متاورس دور میکنند، مانند مایکروسافت و تنسنت، لگو ایده ساخت فضاهای دیجیتال برای کودکان را دو چندان میکند.
در آوریل سال گذشته، این شرکت 2 میلیارد دلار در Epic Games با مشارکت سونی سرمایهگذاری کرد، با این ایده که پلتفرم متاورس خود را بسازد تا بچهها را در فضاهای مجازی امن و مطمئنی که مخصوصاً برای آنها طراحی شده است، به برند نزدیکتر کند.
علاوه بر این سرمایهگذاری، این شرکت از ماه مه، زمانی که اعلام کرد که قصد دارد تعداد مهندسان نرمافزار را به منظور اتخاذ رویکرد فیزیکی و دیجیتال، سه برابر کند، استخدامها را برای توسعه تجربیات دیجیتال داخلی افزایش داده است. به عنوان حوزه های مختلف کسب و کار خود.
در آن زمان، کریستینسن در مورد قدرت فشار دیجیتال شرکت صحبت کرد و اظهار داشت:
در آن سفر دیجیتالی، ما واقعاً در حال ارتقا و افزایش قابلیتهای خود هستیم، و در حال تامین منابعی از قابلیتهایی هستیم که قبلاً توسط مشاوران انجام میشد… امروز، این بزرگترین سرمایهگذاری ماست.
با این حال، این شرکت به آینده خردهفروشی نیز خوشبین است و تعداد فروشگاههای فیزیکی را نیز افزایش داده و ۱۵۵ شعبه جدید در سال ۲۰۲۲ افتتاح کرده است.
نظر شما در مورد تمرکز دیجیتال و متاورس لگو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰