GiveCrypto Q3 Update

توسط جو والتمن، مدیر محصول گروه، GiveCrypto.org امیدوارم همه تابستان فوق العاده ای داشته باشند. GiveCrypto به تازگی اولین سه ماهه کامل خود را به عنوان بخشی از Coinbase به پایان رسانده است، بنابراین می‌خواهیم به‌روزرسانی را با کسانی که پیشرفت ما را دنبال می‌کنند به اشتراک بگذاریم. مثل همیشه، ما دوست داریم از شما

کد خبر : 119905
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
GiveCrypto Q3 Update


توسط جو والتمن، مدیر محصول گروه، GiveCrypto.org

امیدوارم همه تابستان فوق العاده ای داشته باشند. GiveCrypto به تازگی اولین سه ماهه کامل خود را به عنوان بخشی از Coinbase به پایان رسانده است، بنابراین می‌خواهیم به‌روزرسانی را با کسانی که پیشرفت ما را دنبال می‌کنند به اشتراک بگذاریم. مثل همیشه، ما دوست داریم از شما بشنویم.

ادغام های Coinbase

همانطور که در به‌روزرسانی‌های قبلی ذکر شد، ما راه‌هایی را آزمایش کرده‌ایم که کمک‌های مالی به خیریه را برای کاربران کوین‌بیس تا حد ممکن آسان کنیم. Coinbase بیش از 68 میلیون کاربر تأیید شده دارد که بسیاری از آنها مبالغ قابل توجهی از ارزهای دیجیتال را به طور منظم تراکنش می کنند. ما شاهد یک فرصت طلایی برای تسهیل کمک های خیریه در داخل این اکوسیستم هستیم.

نمونه‌ای از جریان چند مرحله‌ای قبلی که برای اهدا در برنامه Coinbase لازم است

قبلاً سعی کرده‌ایم یک تابع اهدایی را در رابط کاربری کوین‌بیس ادغام کنیم، اما آن تلاش‌های گذشته را به بنرهایی در وب و ویژگی‌های موبایل کوین‌بیس محدود کردیم. آن بنرها ترافیک چندانی ایجاد نمی کردند ، و وقتی این کار را کردند ، کاربر مجبور است از طریق یک مرحله چند مرحله ای برای اهدا کمک کند. به همین دلیل، حجم کمک های مالی نسبتا کم بوده است.

اگرچه این تلاش‌های کوچک مؤثرترین نبودند، اما به دلایل خوبی این رویکرد محتاطانه را انتخاب کردیم: می‌خواستیم مطمئن باشیم که کاربران را سردرگم نکرده‌ایم یا بر نرخ تبدیل کوین‌بیس تأثیری نداشته باشیم. ما همچنین می‌خواستیم پیچیدگی فنی ادغام یک عملکرد اهدایی برجسته‌تر را تا زمانی که ما و Coinbase کاملاً آماده انجام این کار باشیم، به حداقل برسانیم.

اکنون می‌دانیم که فرصت واقعی در ادغام گزینه‌های کمک مالی در جریان‌های معاملاتی اولیه مانند خرید و فروش نهفته است. از ادغام خدمات پشتیبان گرفته تا حل انواع دیگر چالش های فنی ، می دانیم که این کار ساده نخواهد بود. اما یافتن راهی برای اهدای یکپارچه ارزهای دیجیتال توسط کاربران کوین‌بیس، موفقیت بزرگی است – نه فقط برای ما، بلکه برای جامعه کریپتو.

ماکتی از یکپارچگی یک درصدی اهدایی در جریان فروش

طرح فعلی این است که با مکانیک «یک درصد از تراکنش خود را اهدا کنید» در جریان «فروش» کوین‌بیس آزمایش کنید. در ابتدا، تنها درصد کمی از کاربران Coinbase در معرض این آزمایش قرار می‌گیرند، زیرا ما مشاهده می‌کنیم که چگونه بر معیارهای کلیدی نرده‌های محافظ تأثیر می‌گذارند. سپس آن نتایج را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا مسیر آینده خود را مشخص کنیم.

به عنوان یک نکته ، می خواهم از این فرصت استفاده کرده و بیان کنم که مشارکت در نوآوری ای که در این صنعت شاهد آن هستیم چقدر هیجان انگیز است. ما مدت‌هاست بر این باور بوده‌ایم که کوین‌بیس پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر در دنیای بشردوستی را دارد، و تجربه کار با هم تنها این باور را تقویت کرده است. شاید روزی بتوانیم فعل «دادن» را برای یک شهروند درجه یک، به اصطلاح، برابر با «خرید» و «فروش» ترویج کنیم.

برنامه سفیر

قبل از ارائه به روز رسانی در مورد وضعیت فعلی برنامه سفیر، احتمالاً منطقی است که تاریخچه برنامه را مرور کنیم.

ما برنامه سفیر را در سال 2019 راه اندازی کردیم و نیمه اول سال 2020 را صرف اجرای RCT در ونزوئلا کردیم. ما نیمه دوم سال 2020 را با یک بازار اهدای ارز دیجیتال که شبیه GoFundMe یا DonorsChoose اما کاملا مبتنی بر رمزنگاری است، گذراندیم. در نهایت، این چیزی که ما امیدوار بودیم را محقق نکرد، بنابراین تصمیم گرفتیم در اوایل سال 2021 به برنامه سفیر بازگردیم.

هدف ما برای سال 2021 این بود که تا آنجا که ممکن است برنامه را خودکار کنیم تا بتوان در آینده نزدیک مقیاس آن را افزایش داد. برای به حداقل رساندن حجم کار دستی، کار را با خودکارسازی بیشتر اجزای عملیاتی برنامه شروع کردیم، اما فقط افرادی را دعوت کردیم که احساس می‌کردیم می‌توانیم به آن اعتماد کنیم. بخشش پول در اینترنت باعث جذب کلاهبرداران می شود، و ما به اطمینان هایی نیاز داشتیم که مردم از وجوه ما با حسن نیت استفاده کنند.

ما به سرعت متوجه شدیم که اگر سفیران را فقط از طریق کانال‌های با اعتماد بالا مانند بازارهای کار و شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به‌دست آوریم، استخدام در مقیاس در مقیاس دشوار خواهد بود. هنگامی که متوجه شدیم که باید شبکه گسترده‌تری ایجاد کنیم، نسخه‌ای از برنامه سفیر را راه‌اندازی کردیم که به همه اجازه می‌دهد درخواست دهند.

قبل از راه‌اندازی این نسخه به‌روز شده از برنامه سفیر، معیارهای تشخیص تقلب را طراحی کردیم که برای کاهش حملات Sybil طراحی شده‌اند. به زبان ساده، این به ما کمک کرد تا اطمینان حاصل کنیم که سفیری که به این برنامه مراجعه کرده‌اند همان‌هایی هستند که می‌گویند.

در همان به‌روزرسانی، ما همچنین سعی کردیم یک امتیاز اعتماد ایجاد کنیم، که راهی برای شناسایی برنامه‌ریزی‌شده سفیران با حسن نیت است. ما یک سفیر با حسن نیت را به عنوان سفیری تعریف کردیم که دارای دو معیار باشد: آنها دریافت کنندگانی را انتخاب می کنند که واقعاً نیازمند هستند. و گیرندگان آنها در واقع همان کاری را انجام می دهند که می گویند با وجوه انجام خواهند داد.

هنگامی که چند صد سفیر را به خدمت گرفتیم، متوجه شدیم که باید امتیاز خودکار را با بررسی و مداخله دستی قابل توجه برای خنثی کردن رفتار بد ایمانی افزایش دهیم. بنابراین متوجه شدیم که تا زمانی که خودکارسازی ما تحت بلوغ و اعتبار بیشتری قرار نگیرد ، باید مخاطبین ورودی را فیلتر کنیم.

به همین دلایل ، تصمیم داریم تغییرات زیر را اعمال کنیم:

  • روی کشورهای زیر تمرکز کنید: ونزوئلا، کلمبیا و السالوادور
  • در هر کشوری مدیری را استخدام کنید که وظیفه اصلی وی جذب سفیران معتمد است. ما از نزدیک بر این سفیران نظارت خواهیم کرد و از داده ها برای اطلاع از روند اتوماسیون خود استفاده خواهیم کرد.
  • نظارت بر فعالیت های دریافت کنندگان هر سفیر. ما قصد داریم سفیران «خوب» را دعوت‌های بیشتری داشته باشیم و طول دوره‌های پرداخت را برای دریافت‌کنندگان «خوب» تمدید کنیم.
  • شروع به اندازه گیری تأثیر کمک ها از طریق پرسشنامه های خود گزارش شده و بررسی های موضعی کنید ، که توسط مدیر محلی و همچنین سفیران با کیفیت بالا نظارت خواهد شد.

این رویکرد تجدید نظر شده مزایای زیر را به همراه خواهد داشت.

  • مکان‌هایی را با ویژگی‌های مختلف (به عنوان مثال تورم، پذیرش رمزنگاری، نفوذ گوشی‌های هوشمند و پذیرش نظارتی) ارائه دهید، اما همچنان دارای سطوح بالایی از نیاز و حداقل چالش‌های لجستیکی (یعنی منطقه زمانی و محلی‌سازی) هستند.
  • نیاز تیم ما به نظارت دستی بر برنامه را کاهش دهید
  • نسبت ثبت نام سفیران با کیفیت بالا را بهبود بخشید
  • به ما اجازه دهید گزینه‌های بازخرید را برای گیرندگان تسهیل کنیم، مانند فروشگاه‌ها و شرکای نقدی
  • مدل‌های داده ما را در مورد اینکه رفتار خوب در مناطق مختلف جغرافیایی چگونه به نظر می‌رسد، آموزش داده و اعتبارسنجی کنید

ما قبلاً شروع به ارائه اجزای این طرح کرده‌ایم و منتظر پیشرفت‌های بیشتری در Q4 هستیم. بین رشد این برنامه و گزینه های جدید اهدا ، ما خوشحالیم که کارمان به ثمر می نشیند.


به‌روزرسانی GiveCrypto Q3 در ابتدا در وبلاگ Coinbase در Medium منتشر شد، جایی که مردم با برجسته کردن و پاسخ دادن به این داستان به گفتگو ادامه می‌دهند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.