FCAC انتشار تغییرات مهم: استراتژی سواد مالی ملی را منتشر می کند

14 جولای 2021 اتاوا ، انتاریو تقویت سواد مالی کانادایی ها برای حفاظت از مصرف کنندگان مالی و در دستور کار آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا (FCAC) ضروری است. امروز ، FCAC استراتژی ملی سواد مالی تجدید شده را منتشر کرد-یک برنامه پنج ساله برای کمک به کانادایی ها برای ایجاد تاب آوری مالی. استراتژی

کد خبر : 95287
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
FCAC انتشار تغییرات مهم: استراتژی سواد مالی ملی را منتشر می کند


14 جولای 2021

اتاوا ، انتاریو

تقویت سواد مالی کانادایی ها برای حفاظت از مصرف کنندگان مالی و در دستور کار آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا (FCAC) ضروری است. امروز ، FCAC استراتژی ملی سواد مالی تجدید شده را منتشر کرد-یک برنامه پنج ساله برای کمک به کانادایی ها برای ایجاد تاب آوری مالی.

استراتژی ملی بر اساس اولین استراتژی ملی سواد مالی FCAC در سال 2015 منتشر شده است. این نشان دهنده تأثیر اقتصادی همه گیری در بسیاری از کانادایی ها ، نیازهای متنوع مصرف کنندگان ، به ویژه آسیب پذیرترین افراد ، و انتظارات در حال تحول کانادایی ها در بازارهای مالی دیجیتالی است. به ورودی از ذینفعان در سراسر کانادا ، همراه با بینش های جدید از تحقیقات انجام شده توسط FCAC و محققان خارجی ، برای توسعه این استراتژی اساسی بود.

استراتژی ملی بر لزوم تکامل اکوسیستم مالی برای دسترسی بیشتر ، فراگیر و م effectiveثر برای کانادایی ها تأکید می کند. این چارچوبی را برای کاهش موانع ، تحریک اقدامات و کمک به مصرف کنندگان در توسعه مهارت ها ، ظرفیت ها و رفتارهای خود ، با هدف نهایی ایجاد انعطاف پذیری مالی ، ارائه می دهد.

استراتژی ملی از چشم اندازی برای کانادا پشتیبانی می کند که در آن همه می توانند در دنیای دیجیتالی به طور انعطاف پذیری مالی ایجاد کنند. این یک نقشه راه برای هدایت ذینفعان در اکوسیستم مالی – از جمله FCAC ، سازمان های جامعه ، صنعت مالی ، دولت ها و نهادهای نظارتی و سایر بازیگران اصلی – در حمایت از این هدف است.

استراتژی ملی سه حوزه تمرکز را مشخص می کند:

  1. کاهش موانعی که افراد را از دسترسی ، درک و استفاده از محصولات ، خدمات و اطلاعات مالی مناسب باز می دارد. اولویت ها شامل برقراری ارتباط به شیوه درک مردم ، ایجاد و تأمین نیازهای متنوع و حمایت از افزایش دسترسی و سواد دیجیتالی است.
  2. تجزیه و تحلیل اقدامات برای کمک به کانادایی ها برای دستیابی به نتایج مثبت مالی و رفع سوگیری ها و سوء تفاهم ها. اولویت ها شامل بهبود دسترسی به کمک های مالی قابل اعتماد و مقرون به صرفه ، استفاده از طراحی رفتاری برای ساده سازی تصمیمات مالی و تقویت حمایت از مصرف کنندگان است.
  3. کمک به کانادایی ها برای توسعه مهارت ها ، ظرفیت ها و رفتارهایی که مصرف کنندگان بلوک سازنده تاب آوری مالی هستند. این اجزای سازنده شامل مهارتهای جهت یابی در بازارهای مالی ، صرفاً به موقع و مدیریت هزینه ها ، بدهی و پس انداز است.

زیرساخت استراتژی ملی سواد مالی یک رویکرد مبتنی بر شواهد است که بر اساس تحقیقات و همکاری بین ذینفعان در اکوسیستم مالی است.

طی ماه های آینده ، FCAC به تعامل با ذینفعان برای تعیین اقدامات موفقیت و شناسایی ابتکاراتی می پردازد که هدف نهایی استراتژی ملی – کمک به کانادایی ها برای ایجاد تاب آوری مالی را پیش می برد.

بیایید تغییری ایجاد کنیم که مهم است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.