BITMAIN کنفرانس تبادل تجربه مشتریان در خارج از کشور 2022 را با موفقیت برگزار کرد

در 12 مارس، BITMAIN – تولید کننده پیشرو سخت افزار استخراج ارز دیجیتال در جهان، کنفرانس تبادل تجربه مشتریان خارج از کشور در سال 2022 را در چنگدو، چین برگزار کرد. این کنفرانس تغییرات متعددی را که اخیراً صنعت استخراج ارز دیجیتال تجربه کرده است برجسته کرد و آینده‌ای آینده‌نگر را از طریق همکاری و

کد خبر : 179167
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
BITMAIN کنفرانس تبادل تجربه مشتریان در خارج از کشور 2022 را با موفقیت برگزار کرد


در 12 مارس، BITMAIN – تولید کننده پیشرو سخت افزار استخراج ارز دیجیتال در جهان، کنفرانس تبادل تجربه مشتریان خارج از کشور در سال 2022 را در چنگدو، چین برگزار کرد. این کنفرانس تغییرات متعددی را که اخیراً صنعت استخراج ارز دیجیتال تجربه کرده است برجسته کرد و آینده‌ای آینده‌نگر را از طریق همکاری و مشارکت مستمر با BITMAIN، ارائه خدمات و راه‌حل‌های کامل به مشتریان در سراسر جهان نشان داد. چندین سخنران از BITMAIN روی صحنه آمدند و استراتژی شرکت را برای حرکت به سوی آینده ارائه کردند.

کلارک دو، معاون بخش معدن BITMAIN

کلارک دو، معاون بخش ماینینگ BITMAIN، مراسم را افتتاح کرد و دیدگاه خود را در مورد صنعت استخراج ارز دیجیتال فعلی به اشتراک گذاشت. او به این که ماینینگ چگونه به ایجاد فرصت‌های جدید در سطح جهانی ادامه می‌دهد و اینکه ماینرها چگونه در مسیر صحیح حرکت به سوی آینده هستند، اطمینان زیادی دارد.

Du توضیح می دهد که چگونه همراه با BITMAIN، مشتریان می توانند از کیفیت و خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنند و بهترین محصولات صنعت را به بازار ارائه دهند. “BITMAIN یک شرکت با تجربه طولانی در صنعت است و درک عمیقی از بازار دارد. BITMAIN یک پلت فرم اکولوژیکی معدنی همه جانبه را برای کمک به رشد ماینرها ارائه می دهد. در حال حاضر، نزدیک به نیمی از ظرفیت استخراج در آمریکای شمالی، بیش از 20 درصد در آسیا، کمتر از 10 درصد در اروپا، و بقیه بین خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی و سایر نقاط است.

کلوئه میائو، مدیر تجارت معدن جهانی

سپس، کلوئه میائو، مدیر تجارت جهانی معدن، روی صحنه رفت تا در مورد روند توسعه مراکز داده و فرآیند ثبت شرکت در مناطق کلیدی منطقه ای صحبت کند. او روند چگونگی کمک BITMAIN به مشتریان در راه اندازی مراکز داده ارائه دانش، خدمات و توصیه های تخصصی را به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، BITMAIN می تواند خدمات کارگزاری میزبانی را برای کمک به ارتقای مراکز داده موجود از سه ماهه سوم سال 2022 ارائه دهد. میائو گفت: “با مشارکت BITMAIN، صاحبان مراکز داده می توانند میزبانی قیمت برق را ارائه دهند، و BITMAIN می تواند ماشین های استخراج با قیمت پایین را ارائه دهد.” .

ژانگ چنفنگ، مدیر مشتری BITMAIN

Zhang Chenfeng، مدیر مشتریان BITMAIN، جدیدترین محصولات خنک کننده هیدرولیک را از BITMAIN، ANTMINER S19 Pro+ Hyd ارائه کرد. و ANTSPACE HK3. او در مورد توسعه محصول ماینرها و کانتینرهای آبی طی سال‌ها صحبت کرد و بر پیشرفت‌های فناوری در هش ریت، بهره‌وری انرژی و اتلاف گرما تاکید کرد. علاوه بر این، ژانگ به سازگاری ANTSPACE HK3 برای استفاده از منابع مختلف آب طبیعی برای مکان‌های استخراج جدید اشاره می‌کند. چندین کشور مانند ایالات متحده آمریکا، دبی، تایلند، نروژ و لائوس شروع به استفاده از آخرین فناوری های خنک کننده آبی کرده اند. محصولات خنک کننده آبی BITMAIN یک راه حل استخراج یکپارچه برای عملیات استخراج مداوم و مقیاس پذیری ارائه می دهد.

جنی هو، مدیر آموزش BITMAIN

جنی هو، مدیر آموزش BITMAIN، نحوه ارائه طیف گسترده ای از راه حل های پشتیبانی و تضمینی را برای محصولات ANTMINER به اشتراک گذاشت. BITMAIN تیم های عملیاتی و تعمیر و نگهداری 24 ساعته را ارائه می دهد و پشتیبانی مستمر را ایجاد می کند. او سپس در مورد ANTSENTRY، یک نرم افزار عملیات هوشمند و تعمیر و نگهداری، که خدمات عملیاتی و تعمیر و نگهداری کامل را برای مراکز داده مشتریان ایجاد می کند، صحبت کرد. به عنوان بخشی از برنامه های آموزشی، او آموزش عملیات و نگهداری را توضیح داد. BITMAIN همچنان به ایجاد یک محیط عملیات استخراج و نگهداری خوب ادامه می دهد و قوی ترین تضمین پس از فروش را برای سرورهای ANTMINER ارائه می دهد.

وانگ جیانژی، معاون مدیر عملیات معدن

در نهایت، وانگ جیانژی، معاون مدیر عملیات معدن، مدل جهانی تعمیر و نگهداری پس از فروش، تعمیر و نگهداری در محل و تعمیر محموله را معرفی کرد. BITMAIN برای اطمینان از کارایی و کیفیت خدمات پس از فروش و نگهداری در آمریکای شمالی، خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی و سایر نقاط، نقاط تعمیر و نگهداری رسمی را در مناطق معدنی کلیدی ایجاد کرد. علاوه بر این، وانگ همچنین خدمات آموزشی و پشتیبانی فنی در محل را در زمینه تعمیر و نگهداری پس از فروش به اشتراک گذاشت که می تواند نیازهای متنوع مشتریان را برآورده کند. خدمات نگهداری پس از فروش BITMAIN همیشه رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهد. وانگ گفت: هدف نهایی همه کار ما فقط یک است، یعنی رضایت 100٪ مشتری.

BITMAIN به همکاری نزدیک با شرکا و مشتریان خود برای ایجاد دنیای دیجیتال بهتر در ایجاد همکاری برد-برد، ارزش بلندمدت و مشارکت های قابل اعتماد ادامه می دهد.

———————
این مقاله را دوست داشتید؟ آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

فیس بوکتوییترگوگل پلاسredditpinterestلینکدین
برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات ما را دنبال کنید:

فیس بوکتوییترگوگل پلاسلینکدین





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.