Bandai Namco، یک شرکت توسعهدهنده و ناشر بازی که در تولید اسباببازیهایی از چندین ویژگی فکری (IP) فعالیت میکند، اطلاعات بیشتری درباره بازی متاورس 130 میلیون دلاری خود منتشر کرده است. این شرکت میگوید این ابتکار جدید مبتنی بر IP Gundam آن خواهد بود، که یکی از اولین نمونهها در استراتژی IP Axis اعلامشده این
کد خبر : 186781
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
Bandai Namco، یک شرکت توسعهدهنده و ناشر بازی که در تولید اسباببازیهایی از چندین ویژگی فکری (IP) فعالیت میکند، اطلاعات بیشتری درباره بازی متاورس 130 میلیون دلاری خود منتشر کرده است. این شرکت میگوید این ابتکار جدید مبتنی بر IP Gundam آن خواهد بود، که یکی از اولین نمونهها در استراتژی IP Axis اعلامشده این شرکت است که یک هاب چند IP از چندجهان را پیشبینی میکند.
Bandai Namco ساخت Metaverse خود را با Gundam آغاز کرد
Bandai Namco، یک شرکت ژاپنی توسعه و انتشار بازی، جزئیات بیشتری در مورد آینده سرمایه گذاری 130 میلیون دلاری متاورس خود ارائه کرده است. این شرکت تأیید کرده است که اولین IP که درمان متاورس را دریافت می کند Gundam خواهد بود، جهان روبات غول پیکر محبوب با چندین بازی ویدیویی، مانگا و اقتباس های انیمه. اولین بار که ماه گذشته در یک اعلامیه به آن اشاره شد، این شرکت از سومین کنفرانس Gundam برای افشای این خبر در سراسر جهان استفاده کرد.
به گفته Bandai Namco:
[This metaverse will be a] پلتفرم فرصتهایی برای طرفداران Gundam در سراسر جهان تا گرد هم آیند تا در دستههای مختلف گفتگو و ارتباط برقرار کنند.
طرفداران این فرنچایز می توانند بخشی از جوامع مختلف را تشکیل دهند که شامل موسیقی، بازی های ویدیویی، انیمه و حتی Gunpla می شود، مدل هایی که از روبات های مختلف موجود در فرنچایز تقلید می کنند.
علاوه بر این، این شرکت همچنین فاش کرد که کاربران میتوانند مدلهای Gunpla خود را اسکن کنند تا بتوانند آنها را با متاورس آشنا کنند و در نبرد با سایر کاربران Gunpla روبرو شوند.
محتوای کاربر پادشاه است
اولین نمونه متاورس Bandai Namco به عنوان وسیله ای برای جلب توجه شرکت های بیشتری برای ترویج ورود شرکت های دیگر به بازار گاندام در داخل متاورس استفاده خواهد شد. به این ترتیب، سایر شرکتها ممکن است این فرصت را داشته باشند که محصولات با مضمون گاندام خود را با تأیید Bandai Namco ارائه دهند.
با این حال، تمرکز Bandai Namco بر روی کاربران نیز در این سیستم آینده قابل توجه است. طبق این اعلامیه، کاربران می توانند محتوای Gundam خود را نیز در قالب تجارت مشتری به مشتری (C2C) تولید کنند. این ویژگی به دنبال این است که به کاربران اجازه دهد از خلاقیتهای خود درآمد کسب کنند و به ایجاد یک اقتصاد پایدار بین تولیدکنندگان محتوا و مصرفکنندگان اجازه میدهد. در این مورد، Bandai Namco بیان کرد که “انتظار دارد کسب و کارهای جدید Gundam ایجاد شود و این منجر به گسترش بیشتر IP Gundam که با طرفداران ایجاد شده است.”
شرکتهای دیگر نیز اهمیت پاداشها و صرفهجویی در محتوای تولید شده توسط کاربر را به عنوان راهی برای بهبود طول عمر یک پیشنهاد بازی خاص تشخیص دادهاند. این مورد در مورد یوسوکه ماتسودا، رئیس شرکت اسکوئر انیکس است، که حمایت خود را از این ویژگیهای جدید در نامهای که در ژانویه نوشته شد، اعلام کرد.
نظر شما در مورد ابتکار Bandai Namco Gundam Metaverse چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی میکند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه میکند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰