AgriCommunication Initiative کشاورزان و کانادایی ها را به هم متصل می کند

[ad_1] 9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت کانادا برای کمک به ایجاد پیوندهای قوی‌تر بین کانادایی‌ها و کشاورزانی که سخت برای رشد غذای ما تلاش می‌کنند، اکنون درخواست‌ها برای یک برنامه جدید تحت ابتکار ارتباطات کشاورزی پذیرفته می‌شوند. اولویت های برنامه

کد خبر : 140369
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
AgriCommunication Initiative کشاورزان و کانادایی ها را به هم متصل می کند

[ad_1]

9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت کانادا برای کمک به ایجاد پیوندهای قوی‌تر بین کانادایی‌ها و کشاورزانی که سخت برای رشد غذای ما تلاش می‌کنند، اکنون درخواست‌ها برای یک برنامه جدید تحت ابتکار ارتباطات کشاورزی پذیرفته می‌شوند.

اولویت های برنامه

این برنامه از فعالیت هایی حمایت می کند که قدردانی و غرور در مشارکت کشاورزان و مشاغل غذایی را افزایش می دهد. این برنامه از پروژه هایی حمایت می کند که آگاهی مصرف کننده را از نقاط قوت بخش کشاورزی کانادا ارتقا می دهد. پروژه ها همچنین به افزایش اعتماد کانادایی ها به پایداری، مراقبت از حیوانات و تلاش برای کاهش ضایعات مواد غذایی کمک می کند.

این برنامه پروژه هایی را اولویت بندی می کند که بر موارد زیر تمرکز دارند:

  • آگاهی مصرف کننده – افزایش قدردانی مصرف کنندگان کانادایی از تلاش های صنعت در شیوه های کشاورزی
    • سمینارهای طراحی شده برای اطلاع مصرف کنندگان کانادایی از ویژگی های خاص کشاورزی و مواد غذایی کانادا،
    • انتشار اطلاعات از طریق راهبردهای ارتباطی (به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی، پلت فرم های دیجیتال، تأثیرگذاران، وب سایت ها، ویدئوها)،
    • توسعه دانش مصرف کننده از شیوه های کشاورزی از طریق رویدادها، کنفرانس ها، کارگاه ها، وب سایت ها، و اطلاع رسانی جامعه برای انتشار بهترین شیوه های صنعت کشاورزی و آگاهی کشاورزی.
  • آگاهی بخش – در صنعت کشاورزی
    • توسعه مواد آموزشی، آموزش فنی، ابزارها و منابع برای تقویت انتشار اطلاعات و اتخاذ بهترین شیوه ها برای افزایش آگاهی از نگرانی ها، ترجیحات و خواسته های مصرف کننده،
    • تسهیل آگاهی و انتقال دانش از ابتکارات جدید و مداوم در جامعه کشاورز از طریق خبرنامه، ابزار دیجیتال، نشریات، بروشورها،
    • داستان های موفقیت را تبلیغ کنید و رهبران صنعت را بشناسید.
  • پایداری محیطی – افزایش آگاهی از بهترین شیوه های کشاورزی، ابتکارات پایداری، پیشرفت های تکنولوژیکی
    • افزایش درک مصرف کننده و آگاهی از شیوه های پایداری،
    • افزایش دانش بخش از بهترین شیوه های مرتبط با پایداری زیست محیطی،
    • توسعه ابزارهای ارتباطی دیجیتال برای استفاده از استراتژی ها و داده های صنعت برای افزایش درک عمومی، هدایت دانش و رفتار مصرف کننده و برجسته کردن راه حل های مبتنی بر کشاورزی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی.

بودجه تا سقف 8 میلیون دلار برای حمایت از پروژه هایی با متقاضیان واجد شرایط در دسترس است.

تامین مالی پروژه ها از طریق نسبت سهم هزینه انجام می شود که AAFC 70% و گیرندگان 30% را پوشش می دهند. ممکن است سهم هزینه مطلوب‌تری برای گروه‌های کم‌نمایش در بخش کشاورزی اعمال شود که AAFC 85 درصد و دریافت‌کنندگان 15 درصد را پوشش می‌دهند.

شایستگی

متقاضیان واجد شرایط عبارتند از: غیر انتفاعی:

  • انجمن ها
  • گروه های بومی

این برنامه همچنین ممکن است از فعالیت‌های انجام شده توسط نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌های کشاورزی داخلی، که فعالیت‌های آگاهی کشاورزی گسترده‌ای برای کمک به تقویت اعتماد عمومی در مورد منشأ غذایی که می‌خورند و نحوه تولید آن دارند، حمایت کند.

سازمان‌های منطقه‌ای یا محلی ممکن است در نظر گرفته شوند که بتوانند توانایی ارائه پروژه‌ای را که در سطح بخش و در حوزه ملی است، نشان دهند. در صورت لزوم ممکن است حمایت سازمان های ملی مورد نیاز باشد. اگر یک سازمان ملی وجود نداشته باشد، ممکن است پروژه های منطقه ای نیز در نظر گرفته شوند.

گروه های زیر واجد شرایط دریافت بودجه تحت این برنامه نیستند:

  • موسسات دانشگاهی
  • سازمان های کالایی
  • سازمان های انتفاعی
  • اشخاص حقیقی

فرآیند برنامه

فرم درخواست از طریق وب سایت AAFC در دسترس است. فرم های تکمیل شده را می توان برای بررسی بودجه به صورت آنلاین ارسال کرد. اسناد اضافی نیز برای کمک به روند درخواست در وب سایت موجود است.

دریافت درخواست ها ظرف یک روز کاری تایید می شود و در صورت ناقص بودن بسته با متقاضیان تماس گرفته می شود.

درخواست ها از 9 دسامبر 2021 و به طور مداوم تا 30 سپتامبر 2023 یا تا زمانی که برنامه اعلام کند یا تا زمانی که بودجه کاملاً متعهد شده باشد، پذیرفته می شود. این برنامه در 31 مارس 2024 به پایان می رسد.

از متقاضیانی که می توانند فعالیت های خود را قبل از 31 مارس 2022 تکمیل کنند، تشویق می شود که فوراً با برنامه تماس بگیرند تا در مورد درخواست خود صحبت کنند.

محصولات مرتبط

وزیر بیبو ابتکار ارتباطات کشاورزی را برای اتصال کشاورزان و کانادایی ها اعلام کرد

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.