Stellantis گروه خدمات مالی First Investors را خریداری می کند

برای بسیاری از سرمایه گذاران ، ممکن است نام Stellantis برای آنها معنی نداشته باشد. با این حال ، وقتی این واقعیت را اضافه کنیم که استلانتیس مالک مارک هایی مانند پژو ، سیتروئن ، اوپل ، فیات و جیپ است ، همه به سرعت متوجه می شوند که ما در مورد یک غول خودرو

کد خبر : 99450
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
Stellantis گروه خدمات مالی First Investors را خریداری می کند



برای بسیاری از سرمایه گذاران ، ممکن است نام Stellantis برای آنها معنی نداشته باشد. با این حال ، وقتی این واقعیت را اضافه کنیم که استلانتیس مالک مارک هایی مانند پژو ، سیتروئن ، اوپل ، فیات و جیپ است ، همه به سرعت متوجه می شوند که ما در مورد یک غول خودرو صحبت می کنیم.

به طور خاص ، Stellantis نتیجه ادغام بین گروه های سابق PSA و FCA (خودروهای فیات کرایسلر) است ، که از سال گذشته شروع شد و اوایل امسال نهایی شد و مقر اصلی این گروه در هلند تأسیس شد. در نتیجه این ادغام ، انتظار می رفت که این دو گروه بدون نیاز به تعطیلی هیچ کارخانه تولیدی ، بیش از 3.7 میلیارد یورو به همکاری برسند.

پس از ادغام ، این گروه شامل 14 مارک زیر است:

منبع: ویکی پدیا

امروز ، Stellantis از خرید اولین گروه خدمات مالی سرمایه گذاران به مبلغ نزدیک به 285 میلیون دلار آمریکا خبر داده است.

First Investors Financial Service Group شرکتی است که در تأمین مالی فروش خودرو در ایالات متحده تخصص دارد. با خرید این گروه ، گروه به دنبال انشعاب در این بازار مهم است – به امید افزایش درآمد و سود ، و همچنین امکان ایجاد وفاداری مشتری.

با نگاهی به قیمت سهام Stellantis ، می بینیم که امسال ، Stellantis روند صعودی را دنبال کرده است که منجر به افزایش 37.22 تا پایان آگوست شده است. با این حال ، قیمت در حال اصلاح است پس از تعیین بالاترین سطح سالانه در 13 آگوست در حدود 22 دلار برای هر سهم.

در حال حاضر ، قیمت برای حفظ حمایت از سطح 50 درصد فیبوناچی در آخرین حرکت صعودی در حال مبارزه است. اگرچه ، پس از تلاقی نزولی میانگین های متحرک کوتاه مدت و میان مدت ، ممکن است این اصلاح سطح حمایت بعدی خود را در این منطقه همزمان با میانگین متحرک 200 دوره ای آن با رنگ قرمز و سطح فیبوناچی 61.8 retracement جستجو کند.

از دست دادن این سطح ، راه را برای اصلاح بیشتر در جستجوی خط روند صعودی و سطح حمایت/مقاومت مهم نوار نارنجی باز می کند. با این حال ، تا زمانی که ما این سطوح را حفظ کنیم ، احساس مثبت باقی می ماند.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – Stellantis NV H4 Chart. محدوده تاریخ: 18 ژانویه 2021 – 2 سپتامبر 2021. تاریخ ضبط: 2 سپتامبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

سیر تحول پنج سال گذشته:

  • 2020: 23.12
  • 2019: 12.52
  • 2018: -18.94
  • 2017: 96.52
  • 2016: -0.15

با حساب Invest.MT5 از Admirals ، می توانید در Stellantis و همچنین بیش از 3000 سهم دیگر از 15 بزرگترین بورس اوراق بهادار جهان سرمایه گذاری کنید! برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازارها ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admiral Markets منتشر می شود ، ارائه می دهد که تحت علامت تجاری Admiral Markets فعالیت می کنند (از این پس “بازارهای دریاسالار”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ترویج استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admiral Markets مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admiral Markets روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تحلیل توسط روبرتو روخاس ، تحلیلگر مستقل ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admiral Markets صحت یا کامل بودن هیچ یک را تضمین نمی کند. اطلاعات موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع گذشته یاعملکرد مدل شده ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admiral Markets برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات دارای اهرم (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به ضرر یا سود شوند. قبل از شروع معامله ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آن آشنا هستیدخطرات مربوطبه



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.