کانادا و انتاریو در بازسازی و تعمیر موزه میراث صربستان در ویندزور سرمایه گذاری می کنند

ویندزور ، انتاریو ، 11 ژوئن 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها تأثیر COVID-19 را بر خانواده ها ، معیشت خود و شیوه زندگی خود احساس می کنند. کانادا و انتاریو با هم تلاش می کنند تا تاثیر همه گیری را کاهش دهند ، سلامت و ایمنی را تضمین کنند ، مشاغل را بازسازی کنند

کد خبر : 99106
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
کانادا و انتاریو در بازسازی و تعمیر موزه میراث صربستان در ویندزور سرمایه گذاری می کنند


ویندزور ، انتاریو ، 11 ژوئن 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها تأثیر COVID-19 را بر خانواده ها ، معیشت خود و شیوه زندگی خود احساس می کنند. کانادا و انتاریو با هم تلاش می کنند تا تاثیر همه گیری را کاهش دهند ، سلامت و ایمنی را تضمین کنند ، مشاغل را بازسازی کنند و ایجاد اشتغال ، رشد و سرمایه گذاری را ارتقا دهند.

امروز ، ایرک کوسمیرچیک ، دبیر پارلمانی وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین و نماینده پارلمان ویندزور – تکومسه ، به نمایندگی از کاترین مک کنا ، وزیر فدرال زیرساخت ها و جوامع ؛ کارولین مولرنی ، وزیر حمل و نقل انتاریو و نماینده پارلمان ایالتی York-Simcoe ، به نمایندگی از لوری اسکات محترم ، وزیر زیرساخت انتاریو ؛ و آن دوبه ، رئیس سابق موزه میراث صربستان ، اعلام کردند که بودجه مشترکی برای بازسازی و تعمیرات موزه میراث صربستان در ویندزور ، انتاریو وجود دارد.

دولت کانادا بیش از 43000 دلار در این پروژه از طریق جریان زیرساخت های اجتماعی ، فرهنگی و تفریحی کشور سرمایه گذاری می کند. سرمایه گذاری در کانادا طرح. دولت انتاریو بیش از 36000 دلار و موزه میراث صربستان بیش از 29000 دلار به این پروژه کمک می کند.

موزه میراث صربستان مجموعه میراث صربستان را در خود جای داده و به عنوان مرکزی برای رویدادهای اجتماعی صربها در کانادا و ایالات متحده آمریکا عمل می کند. بازسازی موزه شامل ارتقاء سیستم تهویه مطبوع ، ساخت واحدهای ذخیره سازی و آویز جدید ، نصب درهای بدون مانع و تعمیر قسمتهایی از سقف خواهد بود. این بازسازی ها عملکرد موزه را بهبود می بخشد و از آسیب آب و رطوبت به لباس ها و آثار سنتی جلوگیری می کند.

همه دستورات دولت همچنان برای مردم انتاریو با هم همکاری می کنند تا در مواقع ضروری به سرمایه گذاری استراتژیک در جوامع استان بپردازند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.