تاریخ انتشار فصل سوم سریال You مشخص شد

هودارانی که از سال 2019 منتظر تاریخ انتشار فصل سوم سریال You بودند، با تریلری که در این خبر مشاهده می‌کنند، هیجان‌زده و خوشحال می‌شوند. بااینکه در تریلر متوجه شدیم جنسیت بچه، پسر و نامش هم هنری است، اما به نظر نمی‌رسد که چیز عادی باشد، یعنی ممکن است خون‌خواهی جو و لاو در هنری

کد خبر : 98627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
تاریخ انتشار فصل سوم سریال You مشخص شد


هودارانی که از سال 2019 منتظر تاریخ انتشار فصل سوم سریال You بودند، با تریلری که در این خبر مشاهده می‌کنند، هیجان‌زده و خوشحال می‌شوند. بااینکه در تریلر متوجه شدیم جنسیت بچه، پسر و نامش هم هنری است، اما به نظر نمی‌رسد که چیز عادی باشد، یعنی ممکن است خون‌خواهی جو و لاو در هنری هم جاری و ساری باشد. حتی نام هنری ممکن است اشاره‌ای به فیلم ترسناک Henry: Portrait of a Serial Killer 1986 (هنری:تصویر یک قاتل سریالی) باشد. تریلر اسم و جنسیت بچه را فاش می‌کند، اما نمی‌خواهد رمز و راز زن همسایه بغلی را برملا کند که جو در لحظات اوج فصل دوم سریال You به او نظر داشت. ازدواج جو، پدر شدن جو و آمدن همسایه جدید، همه این‌ها باعث می‌شود تا فصل سوم سربال You بیشتر زیر نظر مدیر کتاب‌فروشی باشند.

از آنجاکه دو فصل ابتدای سریال (تو) به اندازه کافی توانست تماشاگران را در فضایی از تعلیق، پیچ و تاب، رمانتیک و درام مجذوب نگه دارد، احتمالا در فصل سوم هم توان این کار را دارد تا با حضور شخصیتی نرمال و ساده‌ای که سعی می‌کند راز تاریکش را حفظ کند، مخاطبان را تشنه قسمت‌های بعدی سریال نگه دارد. صرف نظر از داستان اعتیادآور، سریال ما را با روابط زهراگین، سوءاستفاده‌ها و سلامت روانی مشاهده می‌کند. همین باعث می‌شود تا کسانی که دو فصل قبلی سریال You را از دست داده‌اند، تماشای تحرکات فصل سوم سریال می‌تواند آن‌ها را در شوکی قرار دهد که هرگز با آن روبه‌رو نشدند.

از محبوبیت فصل دوم سریال You بگوییم که تنها چند روز بعد از انتشارش، در پنج سریال برتر از ده سریال محبوب نتفلیکس قرار گرفته.

بازیگران و تهیه‌کنندگان فصل سوم سریال You

سافرون باروز، تاتی گابریل، دیلن آرنولد، شالیتا گرنت، تراویز وان وینکل، اسکات اسپیدمن، میکائلا مک‌مانوس، شائون چان-کنت، بن منهل، کریس اوشی و کریستوفر شان از دیگر بازیگران فصل سوم سریال You هستند.

Berlanti Productions و Alloy Entertainment با همکاری Warner Horizon Scripted Television فصل سوم سریال You را تهیه می‌کنند. برلانتی، گامبل، سارا شچتر، لسلی مورگنشتاین، جینا گیرولامو، سیلور تری، مایکل فولی و جاستین لو هم تهیه‌کنندگان انحصاری آن هستند.

 

نظر شما درباره تیزر و تاریخ انتشار فصل سوم سریال You چیست؟ آیا به اندازه دو فصل ابتدای جذابیت کافی را دارد تا مخاطب را میخکوب کند؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.