NFP چیست و چگونه می توان آن را معامله کرد؟

NFP و تجارت فارکس: MAIN نکات گفتگو انتشار حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) باعث ایجاد بی ثباتی در فارکس بازاربه NFP تغییرات خالص مشاغل شغلی را اندازه گیری می کند. معامله گران فارکس از تقویم اقتصادی برای آماده سازی برای انتشار NFP استفاده می کنند. NFP چیست؟؟ رقم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) یک

کد خبر : 98078
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
NFP چیست و چگونه می توان آن را معامله کرد؟


NFP و تجارت فارکس: MAIN نکات گفتگو

  • انتشار حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) باعث ایجاد بی ثباتی در فارکس بازاربه
  • NFP تغییرات خالص مشاغل شغلی را اندازه گیری می کند.
  • معامله گران فارکس از تقویم اقتصادی برای آماده سازی برای انتشار NFP استفاده می کنند.

NFP چیست؟؟

رقم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) یک شاخص اقتصادی کلیدی برای اقتصاد ایالات متحده است. این تعداد مشاغل اضافه شده ، به استثنای کارکنان مزرعه ، کارمندان دولت ، کارکنان بخش خصوصی و کارکنان سازمان های غیر انتفاعی را نشان می دهد.

انتشارات NFP به طور کلی باعث حرکتهای بزرگ در بازار فارکسبه داده های NFP معمولاً در اولین جمعه هر ماه در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی منتشر می شود. این مقاله نقش NFP ها در اقتصاد و نحوه اعمال داده های انتشار NFP را در استراتژی معاملات فارکس توضیح می دهد.

NFP چگونه بر فارکس تأثیر می گذارد؟

داده های NFP از آن جهت مهم است که ماهانه منتشر می شود و این نشانگر خوبی برای وضعیت فعلی اقتصاد است. داده ها توسط اداره آمار کار منتشر می شود و نسخه بعدی را می توان در یک مقاله یافت تقویم اقتصادیبه

اشتغال یک شاخص بسیار مهم برای بانک فدرال رزرو است. وقتی بیکاری بالا است ، سیاست گذاران تمایل دارند که سیاست پولی انبساطی (تحریکی ، با نرخ بهره پایین) داشته باشند. هدف از سیاست پولی انبساطی افزایش تولید اقتصادی و افزایش اشتغال است.

بنابراین ، اگر نرخ بیکاری بیشتر از حد معمول باشد ، تصور می شود که اقتصاد از پتانسیل خود کمتر است و سیاستگذاران سعی می کنند آن را تحریک کنند. یک سیاست پولی تحریک کننده مستلزم کاهش نرخ بهره و کاهش تقاضا برای دلار (جریان پول از ارز کم بازده) است. برای آشنایی دقیق با نحوه عملکرد ، مقاله ما را ببینید چگونه نرخ بهره بر فارکس تأثیر می گذاردبه

نمودار زیر نشان می دهد که فارکس پس از انتشار NFP چگونه می تواند ناپایدار باشد. نتایج مورد انتظار NFP برای 8 مارس 2019 180 هزار (اضافه شدن مشاغل) بود ، نتیجه واقعی تنها با اضافه شدن 20 هزار شغل ناامید کننده بود. در نتیجه ، شاخص دلار ارزش (DXY) کاهش یافته و نوسانات افزایش یافته است.

واکنش فارکس NFP

معامله گران فارکس باید نسبت به انتشار اطلاعات مانند NFP محتاط باشند. به دلیل افزایش ناگهانی نوسان ، معامله گران ممکن است متوقف شوند. وقتی نوسانات افزایش می یابد ، گسترش می یابد این کار را نیز انجام دهید ، و افزایش گسترش می تواند منجر به تماس های حاشیه ایبه

کدام جفت ارز بیشتر تحت تأثیر NFP قرار می گیرد

داده های NFP شاخص اشتغال آمریکایی است ، بنابراین جفت ارزهای شما شامل موارد زیر است دلار آمریکا (یورو/دلار آمریکا، USD/JPY، پوند/دلار آمریکا، AUD/USD، USD/CHF و دیگران) بیشتر تحت تأثیر انتشار داده ها قرار می گیرند.

سایر جفت های ارزی نیز هنگام انتشار NFP افزایش نوسان را نشان می دهند و معامله گران نیز باید از این امر مطلع باشند ، زیرا ممکن است متوقف شوند. نمودار زیر نشان می دهد CAD/JPY در طول انتشار داده های NFP همانطور که می بینید ، افزایش بی ثباتی می تواند معامله گر را از موقعیت خود باز دارد ، حتی اگر آنها یک جفت ارز مرتبط با دلار آمریکا را معامله نمی کنند.

واکنش CAD/JPY NFP

تاریخ انتشار حقوق و دستمزد غیر مزرعه

آمارهای دفتر کار معمولاً داده های NFP را در اولین جمعه هر ماه در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی منتشر می کند. تاریخ انتشار را می توان در وب سایت اداره آمار کاربه

با توجه به ماهیت فرار انتشار NFP ، توصیه می کنیم از a استراتژی عقب نشینیبه جای استراتژی شکست با استفاده از استراتژی عقب نشینی ، tرادیرها باید منتظر بمانند تا جفت ارز دوباره بازگردد قبل از ورود به تجارت

با استفاده از مثال مشابه بالا (نتایج NFP 20k در مقابل 180k انتظار می رود) انتظار داریم دلار آمریکا کاهش یابد. در مثال زیر ، ما از یورو/دلار آمریکابه از آنجا که داده های NFP بدتر از حد انتظار منتشر شد ، ما پیش بینی می کنیم که EUR/USD افزایش یابد.

استراتژی عقب نشینی داده های NFP EUR/USD

خرید و فروش داده های NFP: نکات برتر و خواندن بیشتر

در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام استفاده از انتشار داده های NFP برای اطلاع از معاملات فارکس خود باید به خاطر داشته باشید:

  1. داده های NFP در اولین جمعه هر ماه منتشر می شود.
  2. انتشار داده های NFP با افزایش نوسانات و گسترش گسترش ها همراه است.
  3. جفت ارزهای مرتبط با دلار آمریکا نیز می توانند باعث افزایش نوسانات و گسترش اسپردها شوند.
  4. معاملات انتشار داده های NFP می تواند به دلیل افزایش نوسانات و افزایش احتمال گسترش ، خطرناک باشد. برای مقابله با این مشکل و جلوگیری از توقف ، توصیه می کنیم از نرم افزار استفاده کنید اهرم مناسب، یا اصلاً هیچ اهرمی ندارد.

سایر داده های مهم برای تماشا:

در حالی که NFP به طور کلی بازار را جابجا می کند ، داده ها مانند CPI (تورم) ، نرخ های صندوق فدرال رزرو و رشد تولید ناخالص داخلی نیز اطلاعات مهمی هستند.

اگر می خواهید درباره تجارت اخبار و اطلاعات منتشر شده بیشتر بدانید ، به بخش ما مراجعه کنید معامله راهنمای مبتدی اخبار ما همچنین پیشنهاد می کنیم مطالب ما را بخوانید راهنمای معامله گران موفق برای جلوگیری از اشتباه شماره یک معامله گران هنگام معاملات فارکس.

خواندن بیشتر در مورد اصول فارکس

ما همچنین توصیه می کنیم در مورد نقش بانک های مرکزی در بازار فارکس و موارد دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید مداخلات بانک مرکزی درگیر کردن

از DailyFX استفاده کنید تقویم اقتصادی همه اطلاعات مهم اقتصادی از جمله سخنرانی های بانک مرکزی و داده های نرخ بهره را زیر نظر داشته باشید. یادداشت برداری ما را فراموش نکنید تقویم نرخ بانک مرکزی بنابراین می توانید برای اعلانات منظم آماده شوید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.