دولت کانادا از فناوری نوظهور فناوری کوانتومی حمایت می کند

[ad_1] بودجه کمک می کند تا موسسه الگوریتم های کوانتومی مستقر در پردیس ساری دانشگاه سیمون فریزر مستقر شود 23 جولای 2021– ساری ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا یک اکوسیستم کوانتومی متخصصان تجاری را با متخصصان صنعت و دانشگاه از بخشهای مختلف اقتصاد گرد هم می آورد تا راه حل های تکنولوژیکی

کد خبر : 97664
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
دولت کانادا از فناوری نوظهور فناوری کوانتومی حمایت می کند

[ad_1]

بودجه کمک می کند تا موسسه الگوریتم های کوانتومی مستقر در پردیس ساری دانشگاه سیمون فریزر مستقر شود

23 جولای 2021– ساری ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا

یک اکوسیستم کوانتومی متخصصان تجاری را با متخصصان صنعت و دانشگاه از بخشهای مختلف اقتصاد گرد هم می آورد تا راه حل های تکنولوژیکی جدیدی را حل کند که مشکلات تجاری و علمی را حل کند. بریتیش کلمبیا دارای مزیت رقابتی محلی قابل توجهی در اکوسیستم کوانتومی است و موقعیت مناسبی برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در این زمینه دارد. به همین دلیل است که دولت کانادا 2،210،000 دلار برای حمایت از ایجاد موسسه الگوریتم های کوانتومی (QAI) برای تسریع در نوآوری و تجاری سازی فناوری های کوانتومی ارائه می دهد.

موسسه الگوریتم های کوانتومی ، میزبانی شده در پردیس سوری دانشگاه سیمون فریزر ، یک مرکز مشارکتی با هدف جلب مشارکت های منحصر به فرد در صنعت ، رشد یک استخر استعداد برجسته در جهان و توسعه برنامه های تجاری و استفاده از فناوری های کوانتومی خواهد بود. این موسسه از این بودجه برای بازسازی یک مرکز فیزیکی پیشرفته برای تسهیل تعامل ، میزبانی رویدادهای مشارکتی بین صنعت و دانشگاه ، برگزاری کنفرانس های فناوری کوانتومی برای بازیگران داخلی و بین المللی و ارتقای همکاری بین شرکت های کوانتومی موجود و شرکت های جدید احتمالی استفاده خواهد کرد. مشتریان

نسل جدیدی از دستگاه های نوری و الکترونیکی از جلوه های کوانتومی برای افزایش قابل توجه عملکرد نسبت به فناوری های موجود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، رایانه های کوانتومی قادر خواهند بود مشکلاتی را حل کنند که بزرگترین ابر رایانه های کلاسیک هزاران سال طول می کشد تا آنها را حل کند ، اما در کسری از زمان. این فناوری تأثیرات قابل توجهی در بسیاری از بخشها از جمله تولید ، منابع طبیعی ، امور مالی ، مهندسی ، مراقبت های بهداشتی ، دفاعی ، حمل و نقل ، مخابرات و علوم زیستی خواهد داشت.

انتظار می رود که این بودجه منجر به آموزش حداقل 100 پرسنل بسیار واجد شرایط ، ارائه دو فناوری کوانتومی به بازار و کمک به 10 کسب و کار برای پذیرش فناوری کوانتومی شود.

با تأمین بودجه این پروژه ، تنوع اقتصادی غربی کانادا با سرعت بخشیدن به نوآوری و تجاری سازی فناوری های کوانتومی از طریق مشارکت های منحصر به فرد صنعت ، دانشگاه و دولت ، از اولویت های خوشه فناوری دیجیتال و خوشه انرژی پاک حمایت می کند. دولت کانادا به رسمیت می شناسد که فناوری های کوانتومی فرصت های نوآوری قابل توجهی را نشان می دهند و کانادا به خوبی موقعیت خود را برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت کوانتوم اعلام کرده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.