لوکاشنکو از بلاروسی ها می خواهد ارز دیجیتال را استخراج کنند تا توت فرنگی را در خارج از کشور انتخاب کنند – استخراج بیت کوین نیوز

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور به کارگران توصیه کرد به جای مهاجرت برای پر کردن مشاغل کشاورزی کم درآمد در لهستان و آلمان در کشور خود بمانند. رهبر بلاروس به منبع درآمد جایگزین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برق کافی در بلاروس برای تأمین معدن ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد. لوکاشنکو از کارگران بلاروس می خواهد

کد خبر : 97493
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
لوکاشنکو از بلاروسی ها می خواهد ارز دیجیتال را استخراج کنند تا توت فرنگی را در خارج از کشور انتخاب کنند – استخراج بیت کوین نیوز


الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور به کارگران توصیه کرد به جای مهاجرت برای پر کردن مشاغل کشاورزی کم درآمد در لهستان و آلمان در کشور خود بمانند. رهبر بلاروس به منبع درآمد جایگزین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برق کافی در بلاروس برای تأمین معدن ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد.

لوکاشنکو از کارگران بلاروس می خواهد مزرعه های معدنی بسازند ، نه اینکه در مزارع خارجی کار کنند

الکساندر لوکاشنکو ، رئیس جمهور بلاروس ، در ملاقات در شرکت دولتی JSC Belaruskali ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان کود پتاس در جهان ، از کارکنان خود خواست تا از مازاد برق موجود برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنند. رئیس دولت همچنین خاطرنشان کرد که کارگران بلاروس به جز مشاغل کشاورزی در خارج از کشور تحت تعقیب نیستند.

“ما باید درک کنیم ، آنها هیچ جا منتظر ما نیستند. و اگر کسی باشد ، ممکن است در مزارع باشد. “لوکاشنکو در ویدئویی که توسط کانال تلگرام Пул Первого ارسال شده هشدار داد. سخنان وی توسط Forklog و پرتال خبری تجاری روسیه RBC نقل شده است. لوکاشنکو گفت که کارگران مهمان در مزارع توت فرنگی لهستان و آلمان “سر و صدا می کنند”.

رهبر بلاروس از Pietrykaw ، شهری در جنوب منطقه گومل دیدن کرد ، در آنجا همچنین در مراسم افتتاح یک کارخانه معدن و فرآوری شرکت کرد. رئیس جمهور در سخنرانی خود به این نکته اشاره کرد که این منطقه دارای بسیاری از سایت های صنعتی خالی است و از مخاطبان خود خواست تا به عنوان مثال از فضای موجود و انرژی فراوان برای ساخت گلخانه استفاده کنند. وی سپس افزود:

چیزی روی برق ایجاد کنید. در پایان ، استخراج ارز رمزنگاری شده یا هر چیزی که نام آن است آغاز کنید. برق کافی در کشور وجود دارد.

بلاروس فعالیتهای تجاری مرتبط با رمزنگاری ، از جمله معدنکاری را با فرمان ریاست جمهوری در مارس 2018 قانونی کرد. در آوریل 2019 ، الکساندر لوکاشنکو پیشنهاد کرد که مزارع بیت کوین می تواند در نیروگاه هسته ای در منطقه گرودنو در مرز لیتوانی ساخته شود. انرژی مازاد تولید شده توسط NPP

در نوامبر سال گذشته ، بزرگترین موسسه بانکی کشور ، Belarusbank ، سرویسی راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می داد ارزهای دیجیتالی را با کارت ویزا خرید و فروش کنند. با این حال ، رئیس جمهور بلاروس در ملاقات با مقامات ارشد دولتی در مارس امسال به تشدید چارچوب نظارتی برای کنترل استفاده از ارزهای رمزنگاری شده اشاره کرد و به عنوان نمونه ای از تجربه چین در ایجاد یک جامعه دیجیتال نام برد.

آیا فکر می کنید دولت مینسک به طور فعال توسعه صنعت استخراج رمزنگاری در بلاروس را تسهیل می کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

برچسب ها در این داستان

بلاروس ، بلاروس ، بلاروس ، بلاروسکالی ، مزارع بیت کوین ، Crypto ، مزارع رمزنگاری ، استخراج رمز ارز ، رمز ارز ، استخراج ارز رمزپایه ، برق ، انرژی ، کشاورزی ، مزارع ، آلمان ، سایتهای صنعتی ، مشاغل ، معادن ، معدنچیان ، معدنکاری ، Pietrykaw ، لهستان ، توت فرنگی

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.