معاون نخست وزیر با شهرداران شهرهای بزرگ کانادا صحبت می کند

[ad_1] 31 مه 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز ، کریستیا فریلند ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ، با فدراسیون شهرداری های کانادا به عنوان میزگرد مجازی درباره مقرون به صرفه بودن مسکن دیدار کرد. افزایش سریع و سریع قیمت مسکن این موضوع را برای همه کانادایی ها و

کد خبر : 97372
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
معاون نخست وزیر با شهرداران شهرهای بزرگ کانادا صحبت می کند

[ad_1]

31 مه 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز ، کریستیا فریلند ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ، با فدراسیون شهرداری های کانادا به عنوان میزگرد مجازی درباره مقرون به صرفه بودن مسکن دیدار کرد.

افزایش سریع و سریع قیمت مسکن این موضوع را برای همه کانادایی ها و همه دولت ها مهم کرده است. حاضران موافقت کردند که سرمایه گذاری در زمینه اجاره و عرضه مسکن در بازار ، راه حل های نوآورانه در سیاستگذاری ، کارآیی مقررات و هماهنگی در تمام دستورات دولت برای حفظ مقرون به صرفه بودن زندگی و اطمینان از این که همه کانادایی ها محلی برای تماس با خود دارند ، مورد نیاز است.

معاون نخست وزیر به استراتژی ملی مسکن 70 میلیارد دلاری دولت فدرال و سرمایه گذاری های اخیر پیشنهاد شده از طریق بودجه برای کمک به ساخت ، تعمیر و نگهداری 35000 واحد مسکونی اضافی اشاره کرد. شهرداران از دولت فدرال برای سرمایه گذاری های اخیر از طریق بودجه فدرال برای کمک به رشد و بهبود شهرها از بیماری همه گیر تشکر کردند. آنها همچنین از طرح جدید ابتکاری بودجه مبنی بر تبدیل فضای اداری خالی در مرکز شهر به مسکن اجاره ای استقبال کردند.

معاون نخست وزیر همچنین بر قصد دولت فدرال برای اعمال مالیات بر خانه های خالی یا کم استفاده متعلق به سرمایه گذاران خارجی که در کانادا زندگی نمی کنند ، تأکید کرد.

معاون نخست وزیر و شهرداران در مورد نیاز به سیاست های مسکن که به طور خاص نیازهای خانواده های طبقه متوسط ​​را برطرف کند ، که بعضاً به عنوان طبقه گمشده نامیده می شود ، بحث کردند.

معاون نخست وزیر بر تعهد دولت فدرال برای پایان کامل بی خانمانی مزمن تاکید کرد و شهرداران در مورد نیاز به برنامه هایی که به ریشه های اصلی بی خانمانی می پردازد صحبت کردند.

همه از اهمیت حمل و نقل عمومی در ساخت شهرهای سالم ، در دسترس و مقرون به صرفه توسط همه یاد کردند. در فوریه ، دولت فدرال بزرگترین سرمایه گذاری ترانزیتی در تاریخ کانادا را انجام داد – 14.9 میلیارد دلار برای ساخت پروژه ها در هشت سال آینده ، با 3 میلیارد دلار در سال بودجه دائمی.

معاون نخست وزیر شرکت کنندگان را تشویق کرد تا در حوزه قضایی خود برای رسیدگی به مقرون به صرفه بودن مسکن و حمایت از کانادایی ها اقدام کنند. شرکت کنندگان اذعان داشتند که یک استراتژی ملی به این معنی است که همه دستورات دولت برای افزایش استطاعت و تامین مسکن با هم کار می کنند تا همه کانادایی ها مکانی برای تماس با خود داشته باشند.

شرکت کنندگان در مورد اخبار غم انگیز بقایای 215 کودک کشف شده در محل مدرسه مسکونی سابق هند Kamloops صحبت کردند. معاون نخست وزیر بر راه طولانی آشتی و کار ناتمام پیش رو تأکید کرد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.