Nightmare of the Wolf پیش از اکران منتشر شد

زمان زیادی تا انتشار فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf باقی نمانده و نتفلیکس با انتشار چندین عکس جذاب از این فیلم سعی کرده ما را هرچه بیشتر بی تاب کند. شبکه نتفلیکس عکس‌های تازه و بسیار جذاب جدیدی را از فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر کرده که هدف اصلی آن‌ها

کد خبر : 94315
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
Nightmare of the Wolf پیش از اکران منتشر شد


زمان زیادی تا انتشار فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf باقی نمانده و نتفلیکس با انتشار چندین عکس جذاب از این فیلم سعی کرده ما را هرچه بیشتر بی تاب کند.

شبکه نتفلیکس عکس‌های تازه و بسیار جذاب جدیدی را از فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر کرده که هدف اصلی آن‌ها نگاهی به لحظات اکشن این فیلم است. این فیلم که در آینده بسیار نزدیک و روز ۲۳ آگوست سال ۲۰۲۱، برابر با ۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد، دیگر به سراغ شخصیت اصلی سری ویچر یعنی گرالت آف ریویا نرفته و تمرکز آن روی مربی او یعنی وزمیر است. داستان این فیلم چندین سال پیش از تولد گرالت رخ داده و در حقیقت پیش درآمدی بر سریال تلویزیونی The Witcher بوده که پیش از این تنها در رمان‌های نوشته شده توسط ساپکوفسکی شاهد آن بوده‌ایم.

این فیلم انیمه‌ای به‌دست اعضای استودیوی میر که پیش‌تر وظیفه ساخت پروژه‌هایی مانند The Legend of Korra، Boondocks and DOTA: Dragon’s Blood را برعهده داشته‌اند ساخته شده و ماجراجویی‌های وزمیر که در آن زمان ویچری کم تجربه، درحال سفر و شکار اژدها در ازای پول بوده را نقل می‌کند. ما در این فیلم شاهد حضور تئو جیمز (Theo James) که پیش‌تر وظیفه صداگذاری هکتور (Hector) در انیمه اقتباسی Castlevania را برعهده داشته خواهیم بود. داستان این فیلم در سوی دیگر شخصیت باطنی وزمیر را زیر سوال برده و به نحوی او را از دید شخصی خطرناک و قدرتمند درحال پیشرفت که وارد این منطقه شده نگاه می‌کند. فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf همچنین شخصیت‌هایی تازه مانند تترا با صداگذاری لارا پلور (Laura Pulver)، دگلان با صداگذاری گراهام مک‌تویش (Graham McTavish)، بانو زربست با صداگذاری ماری مک‌دانل (Mary McDonnell) و فیلاواندرل با صداگذاری تام کنتون (Tom Canton) را وارد دنیای ویچر می‌کند.

نتفلیکس تنها مدت کوتاهی پس از انتشار تریلر فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf، تصمیم گرفت عکس‌هایی را از این فیلم منتشر کند تا ما نگاهی بهتر به صحنه‌های اکشن و برخی از جنگ‌هایی که در این فیلم رخ خواهند داد داشته باشیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.