نحوه یادگیری تجزیه و تحلیل فنی با DailyFX

یادگیری تجزیه و تحلیل فنی: نکات اصلی صحبت تجزیه و تحلیل فنی یک زمینه مطالعاتی محبوب برای معامله گران ارز و کالاها است زیرا می تواند به تصمیم گیری های تجاری با توجه به مدیریت ریسک کمک کند. در DailyFX ، ما تحلیلگران و استراتژیست ها چندین مورد مختلف را به اشتراک بگذارید تجزیه و

کد خبر : 93331
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
نحوه یادگیری تجزیه و تحلیل فنی با DailyFX


یادگیری تجزیه و تحلیل فنی: نکات اصلی صحبت

  • تجزیه و تحلیل فنی یک زمینه مطالعاتی محبوب برای معامله گران ارز و کالاها است زیرا می تواند به تصمیم گیری های تجاری با توجه به مدیریت ریسک کمک کند.
  • در DailyFX ، ما تحلیلگران و استراتژیست ها چندین مورد مختلف را به اشتراک بگذارید تجزیه و تحلیل فنی روش ها و شیوه ها در بررسی آنها از بازارها ، که می تواند استراتژی های معاملاتی را آگاه کرده و به شکل گیری تصمیمات کلیدی کمک کند.
  • تجزیه و تحلیل فنی DailyFX همچنین شامل بسیاری از تحقیقات و تحصیلات در مورد این موضوع ، و این مقاله به برخی از منابع محبوب تر در دسترس معامله گران می پردازد ، که هر کدام هیچ هزینه ای ندارند و برای همه در دسترس است.

تجزیه و تحلیل فنی در DailyFX

تجارت ممکن است در سطح ساده به نظر برسد زیرا تقریباً هر انسانی دارای توانایی یکسان برای باز و بسته کردن یک معامله است. و با توجه به اینکه آینده واقعاً نامشخص است ، به نظر می رسد که یک معامله گر جدید همان شانس برنده شدن در هر معامله ای را دارد ، حتی بیشتر از قدیمی ترین سربازان قدیمی بازار. اما با گذشت زمان و مثالهای کافی ، اغلب مشخص می شود که تجارت بیش از انتخاب بازار مناسب و “حدس زدن” صحیح چند بار وجود دارد.

استراتژی ، و تکنیک ، و طیف وسیعی از راه ها وجود دارد که می توانید “برای دیدن نتایج گوشه بعدی” به منظور دستیابی به نتایج مطلوب عمل کنید. مانند بسیاری از تلاشهای دیگر در زندگی ، این امر معمولاً به زمان و تجربه نیاز دارد تا فرد بیاموزد که چگونه این کار را به بهترین نحو برای خود انجام دهد.

یکی از کلیدهایی که اغلب در طول راه گنجانده شده است تجزیه و تحلیل فنی ، یا فرض استفاده از نمودار و تغییرات قیمت گذشته برای کمک به تصمیم گیری در مورد معاملات. تجزیه و تحلیل فنی به سادگی یک است بررسی گذشته، و این اغلب با یک نمودار انجام می شود تا سعی شود الگوها یا سناریوهایی را شناسایی کند که می تواند معامله گر را در مورد چگونگی پیشرفت بهتر در یک بازار مشخص ایده دهد.

شروع کار با تجزیه و تحلیل فنی: یادگیری اصول اولیه

1. با تجزیه و تحلیل فنی ما برای راهنمای مبتدی ، اصول اولیه را مطالعه کنید

ایجاد یک پایه مستحکم از عناصر اصلی تجزیه و تحلیل فنی برای هر معامله گر که به دنبال پیشرفت و موفقیت در تجارت است ، کلیدی است. چگونه تجزیه و تحلیل فنی می تواند معاملات شما را در بازارهای مالی بهبود بخشد و ابزارها ، مفاهیم ، نمودارها و شاخص های کلیدی مورد نیاز برای تسلط بر تکنیک شما چیست؟ در راهنمای ما به مبانی تجزیه و تحلیل فنیبه

2. با استفاده از DailyFX Trading Education با برنامه تحلیل تکنیکی آشنا شوید

در DailyFX ما آموزش تجارت بخش شامل یک ماژول اختصاصی است که در طیف وسیعی از مقالات که زمینه های اصلی تجزیه و تحلیل فنی را پوشش می دهد ، گردآوری شده است. در اینجا می توانید مفاهیم کلیدی مانند خواندن نمودار، با استفاده از شاخص های فنی، و چطور تجزیه و تحلیل چارچوب زمانی و تجزیه و تحلیل احساسات برای کمک به تصمیمات خرید/فروش برای کمک به تصمیمات خرید/فروش

3. با Price Action آشنا شوید: یک زمینه محبوب تجزیه و تحلیل فنی

حوزه ای که در تحلیل تکنیکی بسیار محبوب است DailyFX ، اقدام قیمت است ، که مطالعه حرکت قیمت بدون کمک شاخص ها است. مقالات ذکر شده در زیر می تواند به بهبود درک و افزایش اعتماد به نفس شما در این زمینه کمک کند:

مفاهیم اساسی معامله گری قیمت را کشف کنید

رعایت اصول استفاده از نمودارهای قیمت برای نشان دادن فرصت های تجاری

اقدام قیمتی می تواند نوسانات خاصی را در طول روند بازار نشان دهد

پیاده سازی تکنیک های اساسی قیمت پشتیبانی و مقاومت می تواند به شناسایی معاملات شکست منجر شود

با میله های سنجاق و شمعدان به تجزیه و تحلیل عمل قیمت بیشتر بپردازید

بیاموزید که چگونه از اقدامات قیمت برای استفاده موثر از پارامترهای مدیریت ریسک مناسب استفاده کنید

با استفاده از توقف های عقب برای حذف سناریوهای “اگر می شد” احساسات را کنترل کنید

4. در سری وبینارهای هفتگی ما ثبت نام کنید جرم گیری

استراتژیست فنی DailyFX ، مایکل بوتروس کارهای قابل توجهی را در سری وبینارهای جوشان خود انجام داده است که در آن جلسات هفتگی را میزبانی می کند. در این جلسه ، مایکل بوتروس از تیم DailyFX با تمرکز کوتاه مدت در مورد تجزیه و تحلیل بازارها صحبت خواهد کرد.

5. پادکست های ما را با نکات و استراتژی های تجزیه و تحلیل فنی برتر تنظیم کنید

در DailyFX از میزبانی لذت می بریم پادکست ها با طیف وسیعی از تکنسین ها و کارشناسان بازار در زمینه تجزیه و تحلیل فنی. برای آشنایی با تجزیه و تحلیل فنی پیشرفته تر ، پادکست های زیر را بررسی کنید که در آن تحلیلگران DailyFX ما نکاتی در مورد تجزیه و تحلیل فنی فراتر از خواندن نمودار و حوزه تجزیه و تحلیل عمیق ارائه می دهند:

6. به مجموعه وبینار “تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر” پاول رابینسون بپیوندید

استراتژیست ارز DailyFX ، پل رابینسون وبینارهای رایگان تحت عنوان “تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر” را انجام می دهد که در آن تجزیه و تحلیل فنی نقش مهمی در رویکرد وی ایفا می کند. برای شرکت در جلسات زنده ، در جلسه وی ثبت نام کنید وبینار تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر اکنون سری بزنید ، یا مقالات زیر را که برخی از اصول اصلی او را به طور عمیق پوشش می دهد ، بررسی کنید:

مزایای یک برنامه معاملاتی سالم را کشف کنید

پتانسیل را در الگوهای نمودار احتمال بالا مانند “سر و شانه” مشاهده کنید

ثبات در معاملات در مورد بسیاری از اجزای مختلف که برای دستیابی به قاعده کلیدی هستند صدق می کند

رویکرد از بالا به پایین برای معاملات می تواند معامله گران را به سمت فرصت های تجاری بهتر هدایت کند

برای به دست آوردن نتایج مطلوب ، پیچیدگی های مربوط به مدیریت ریسک مناسب را در نظر داشته باشید

چگونه تجزیه و تحلیل فنی می تواند به معامله گران کمک کند

تجزیه و تحلیل فنی برای شناسایی فرصت های معاملاتی بسیار ارزشمند است ، اما مهم است که به یاد داشته باشید این رویکرد تجاری یک ابزار پیش بینی نیست. با توجه به این که تجزیه و تحلیل فنی یک زمینه تحلیلی است و صرفاً آنچه را که قبلاً اتفاق افتاده است بررسی می کند ، منطقی نیست که استدلال کنیم که گذشته آینده را کاملاً پیش بینی می کند. اتفاقات جدید رخ می دهد و تغییرات مورد انتظار است. و در حالی که تاریخ اغلب قافیه دارد ، به ندرت با کمال تکرار می شود – و این جایی است که تجزیه و تحلیل فنی می تواند کمک کند.

یکی از دلایلی که تجزیه و تحلیل فنی باعث محبوبیت آن می شود ، توانایی آن در کمک به آن است مدیریت ریسک، که یک مانع اصلی است که بسیاری از معامله گران جدید را از همتایان مجرب خود جدا می کند.

این فرض اولیه در بود ویژگیهای DailyFX معامله گران موفق سری ، که در آن مشخص شد که بسیاری از معامله گران خرده فروشی اغلب درصدهای برنده بیش از 50 خواهند داشت. اما همین معامله گران وقتی اشتباه می کنند خیلی بیشتر ضرر می کنند تا وقتی که حق با آنها است ، در پایان روز ، به خسارت خالص قرمز خیره می شوند.

کمک تجزیه و تحلیل فنی با مدیریت ریسک

هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد: تجزیه و تحلیل فنی می تواند کمک کند مدیریت ریسکبه به عنوان مثال ، اگر یک معامله گر دارای سوگیری صعودی در بازار باشد ، می تواند منتظر بماند تا پشتیبانی نشان داده شود ، در این مرحله می توان توقف ها را در زیر سطح پشتیبانی تنظیم کرد. اگر این سوگیری صعودی از بین برود و قیمت ها بالاتر برود ، معامله گر می تواند موقعیت خود را با قیمت مطلوب تری کاهش دهد. اما اگر ، از سوی دیگر ، این سوگیری صعودی از بین نرود ، می توان معامله گر را با هدف کاهش ضرر کنار گذاشت زیرا این ایده “کار نکرد”.

معامله گر خرده فروشی به جای تلاش برای کنترل مداوم بازارها ، که در آن قیمتها اغلب توسط بانکها تعیین می شوند و توسط متخصصان بسیار تندی که در زمینه ایجاد بازار فعالیت کرده اند ، دنبال می شود ، اغلب با تمرکز بر نسبت ریسک به پاداشبه یا به عبارت دیگر ، ریسک a دلار سعی کنید دو را بسازید به این ترتیب ، حتی اگر معامله گر فقط 40 درصد مواقع “درست حدس بزند” ، احتمال سود خالص باقی می ماند. همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که در آنجا وجود دارد احتمال سود ، همچنین خطر از دست دادن وجود دارد.

با ما به روز باشید تجزیه و تحلیل فنی DailyFX گزارشات و پیش بینی ها





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.