وزیر دفاع ملی صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس گردان شماره 2 سازندگی را گرامی می دارد

5 ژوئیه 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا هارجیت S. سججان ، وزیر دفاع ملی ، امروز بیانیه زیر را به رسمیت شناختن 105 اعلام کردث سالگرد تاسیس گردان ساختمانی شماره 2: «105 سال پیش در چنین روزی ، گردان ساختمانی شماره 2 رسماً به عنوان یک واحد جدا شده و

کد خبر : 93265
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
وزیر دفاع ملی صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس گردان شماره 2 سازندگی را گرامی می دارد


5 ژوئیه 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

هارجیت S. سججان ، وزیر دفاع ملی ، امروز بیانیه زیر را به رسمیت شناختن 105 اعلام کردث سالگرد تاسیس گردان ساختمانی شماره 2:

«105 سال پیش در چنین روزی ، گردان ساختمانی شماره 2 رسماً به عنوان یک واحد جدا شده و غیر رزمی از نیروهای اعزامی کانادا مجوز گرفت. داستان گردان قاطعیت در مواجهه با نژادپرستی و تبعیض است. این داستانی است که ما باید همچنان به آن احترام بگذاریم و به اشتراک بگذاریم.

“در زمان جنگ جهانی اول ، صدها داوطلب سیاهپوست مشتاق در مراکز استخدام در سراسر کشور بازگردانده شدند. آنها ناامید نشدند ، آنها از طریق واکنش های شدید و موانع ، برای حق پوشیدن لباس نظامی به مبارزه خود ادامه دادند. و در 5 ژوئیه 1916 ، اولین و تنها گردان سیاهان کانادا در پیکتو ، نو اسکوشیا تشکیل شد.

“مردان گردان ساختمانی شماره 2 خانواده ، دوستان و جوامع خود را ترک کردند تا در خارج از کشور مستقر شوند ، جایی که آنها در ساخت و نگهداری جاده ها و راه آهن ، حمل چوب و نگهداری منابع آب و برق برای حمایت از جنگ کمک کردند. آنها علی رغم محرومیت از حضور در خط مقدم ، با حرفه ای و صداقت وظیفه خود را انجام دادند. در طول جنگ ، این افراد شجاع نژادپرستی و تعصب را در انواع مختلف ، از جمله تفکیک ، بدرفتاری و تجهیزات ناکافی ، تحمل کردند.

“این واحد در سپتامبر 1920 منحل شد. یک قرن بعد ، بسیاری از کانادایی ها هنوز در حال یادگیری تاریخچه گردان ساختمانی شماره 2 و صدها سرباز سیاه پوست هستند که نژادپرستی و تبعیض را در جامعه ما و نهادهای ما به چالش کشیدند. به

متأسفانه کانادا هنوز جایی نیست که همه در آن احساس ارزشمندی کنند و برخی از کانادایی ها همچنان مورد هدف اقدامات نژادپرستانه و تبعیض آمیز هستند. اجازه دهید ما به میراث گردان شماره 2 سازندگی احترام بگذاریم تا به مبارزه با تعصب در جوامع خود ، در سازمان ها و در سراسر کشور خود ادامه دهیم. اواخر این ماه ، در 10 ژوئیه ، مرکز فرهنگی سیاهپوستان برای نوا اسکوشیا رویداد یادبود سالانه خود را با این هدف اداره می کند. این رویداد در رسانه های اجتماعی ارسال خواهد شد و من کانادایی ها را تشویق می کنم که مردان گردان ساختمانی شماره 2 را تماشا کرده و از آنها تجلیل کنند.

“در مارس 2021 ، دولت کانادا قصد خود را برای عذرخواهی برای رفتارهایی که اعضای گردان ساختمانی شماره 2 قبل ، حین و بعد از خدمت به کانادا در طول جنگ جهانی اول انجام دادند ، تأیید کرد. یک رویداد عذرخواهی و بزرگداشت پس از مشورت معنی دار با اعضای جامعه و فرزندان برگزار می شود. “

پیوندهای مرتبط

شماره 2 گردان ساختمانی: سابقه عملیاتی

ویدئو – گردان ساختمانی شماره 2

شماره 2 بنای یادبود CEF

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.