فهرستهای بدترین روز در یک ماه در میان فروش کالاها

FTSE 100 ، Fed Taper ، ECB ، Delta Variant ، Commodities، Oil – Talking Points FTSE روند نزولی اخیر را تمدید کرد و در هر شش جلسه گذشته افت کرد کاهش مداوم نفت و سایر کالاها باعث کاهش احساسات شد نگرانی از کاهش ارزش فدرال رزرو در سال 2021 باعث شده است که اواخر

کد خبر : 92975
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
فهرستهای بدترین روز در یک ماه در میان فروش کالاها


FTSE 100 ، Fed Taper ، ECB ، Delta Variant ، Commodities، Oil – Talking Points

  • FTSE روند نزولی اخیر را تمدید کرد و در هر شش جلسه گذشته افت کرد
  • کاهش مداوم نفت و سایر کالاها باعث کاهش احساسات شد
  • نگرانی از کاهش ارزش فدرال رزرو در سال 2021 باعث شده است که اواخر ارزش سهام دچار تزلزل شود

شاخص FTSE 100 روز پنجشنبه با افت روبرو شد و بر هفته ای پر فراز و نشیب برای شاخص و به طور کلی ارزش سهام اروپا افزود. شاخص های خالص سهام جهانی دیر نفس کشیده اند ، زیرا کند شدن داده های اقتصادی و نگرانی از نوع دلتا همچنان احساسات را کاهش می دهد. بازارها همچنین مجبور شده اند احتمال کاهش قیمت 2021 از فدرال رزرو را کاهش دهند ، چیزی که در انتشار صورتجلسات FOMC در روز چهارشنبه آشکار شد. واگرایی سیاست بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا ممکن است برای دارایی های ریسک ناخوشایند ایجاد کند ، تصوری که طی چند هفته گذشته در بازارها بازتاب داشته است. بازار سهام و کالاها همچنان متزلزل است. در همین حال ، دلار آمریکا روز پنجشنبه به بالاترین سطح 9 ماه اخیر رسید.

نمودار روزانه شاخص FTSE 100

نمودار ارائه شده توسط TradingView

سهام معادن و انرژی شاخص شاخص انگلیس را در روز پنجشنبه کاهش داد ، زیرا روند بازارهای نفت همچنان ادامه دارد. گسترش نوع دلتا باعث می شود که بانک های مرکزی و اقتصاددانان برنامه ها و چشم اندازهای سیاست را دوباره ارزیابی کنند. مهمتر از همه ، بانک ذخیره نیوزلند افزایش نرخ پیش بینی شده 25 bps را برای شیوع کووید در این کشور به تأخیر انداخت و ماهیت سیال این وضعیت را برجسته کرد. بانکداران مرکزی همچنین اعلام کرده اند که نوع دلتا تهدیدهای جدی برای اقتصادهای جهانی تا سال 2021 است ، به ویژه ایجاد اشتغال و هزینه های خرده فروشی. تغییرات قابل توجه در رفتار مصرف کنندگان به دلیل احیای مجدد این ویروس ممکن است بتواند حرکت سیاست های بانک مرکزی را از مسیر خارج کند ، موجی که بازارهای جهانی به تازگی شروع به درک آن کرده اند.

بدون هیچ گونه استراحت ، چشم انداز اساسی برای سهام انگلیس و اروپا مبهم است. کالاها ، به ویژه نفت ، ممکن است به مبارزه ادامه دهند زیرا نوع دلتا فعالیت اقتصادی را محدود می کند. ادامه فشار در بخش کالاها نیز ممکن است بر FTSE 100 تأثیر بگذارد ، زیرا سهام BP ، Antofagasta و BHP در روز پنجشنبه به شدت کاهش می یابد. ترکیبی از اوج رشد و تضعیف تقاضا می تواند به طور بالقوه کاتالیزوری باشد که بازار سهام را به هم می زند و حرکت سهام های اروپایی کاملاً توسط همتایان آمریکایی خود منعکس نمی شود.

نمودار روزانه نفت خام WTI

نمودار نفت WTI

نمودار ایجاد شده با TradingView

هفته آینده با نشست بانک های مرکزی جکسون هول ، شرکت کنندگان در بازار هرگونه راهنمایی در مورد وضعیت محرک همه گیر را دنبال خواهند کرد. در حالی که فدرال رزرو به احتمال کاهش قیمت 2021 اشاره کرده است ، سرمایه گذاران اروپایی همچنان منتظر راهنمایی مشخص بانک مرکزی اروپا هستند. با وزش باد زیاد ، FTSE ممکن است سطح 7000 روانی را در هر نقطه ضعف دیگری آزمایش کند. گاوها باید محتاط باشند و برای تأیید معکوس سقوط اخیر ، به دنبال بسته ای بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه باشند. بدون هیچ گونه بهبود در چشم انداز اساسی ، سوگیری در FTSE 100 و سایر شاخص های اروپایی باید در جهت نزولی باقی بماند.

منابع معامله گران فارکس

این که آیا شما یک معامله گر جدید هستید یا با تجربه ، ما منابع متعددی برای کمک به شما در اختیار داریم. نشانگر ردیابی احساس معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی معاملات، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود ، راهنماهای تجاری برای کمک به بهبود عملکرد معاملات ، و یکی به طور خاص برای کسانی که چنین هستند جدید در فارکسبه

— نوشته شده توسط برندن فگان ، کارآموز

برای تماس برندان، از قسمت نظرات زیر یا BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.