یادآوری – در 5 جولای ، مسافران واکسینه شده واجد شرایط برای ورود به کانادا می توانند از کاهش اقدامات بهداشت عمومی بهره مند شوند

از 5 ژوئیه 2021 ، ساعت 12:01 صبح EDT ، مسافران واکسینه شده ، که از طریق زمینی یا هوایی وارد می شوند و واجد شرایط ورود به کانادا هستند و با معیارهای خاصی مطابقت دارند ، نیازی به قرنطینه یا انجام آزمایش روز 8 ندارند. علاوه بر این ، مسافرانی که کاملاً واکسینه شده

کد خبر : 92718
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
یادآوری – در 5 جولای ، مسافران واکسینه شده واجد شرایط برای ورود به کانادا می توانند از کاهش اقدامات بهداشت عمومی بهره مند شوند


از 5 ژوئیه 2021 ، ساعت 12:01 صبح EDT ، مسافران واکسینه شده ، که از طریق زمینی یا هوایی وارد می شوند و واجد شرایط ورود به کانادا هستند و با معیارهای خاصی مطابقت دارند ، نیازی به قرنطینه یا انجام آزمایش روز 8 ندارند. علاوه بر این ، مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند و از طریق هواپیما وارد می شوند ، ملزم به اقامت در محل اسکان مجاز دولتی (GAA) نیستند تا منتظر نتیجه آزمایش خود باشند.

توجه به این نکته ضروری است که مسافرانی که قبل از ساعت 12:01 صبح EDT در 5 ژوئیه وارد می شوندث اراده نه واجد شرایط کاهش اقدامات بهداشت عمومی هستند. این بدان معناست که مسافرانی که به تازگی به کانادا بازگشته اند باید قرنطینه 14 روزه و آزمایش روز 8 خود را ادامه داده و تکمیل کنند.

چه کسانی واجد شرایط ورود به کانادا هستند؟

این تغییرات فقط برای مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند و در حال حاضر واجد شرایط ورود به کانادا هستند ، اعمال می شود. این بدان معناست که افرادی که به صورت حق وارد می شوند (شهروندان کانادایی ، اقامت دائم و افرادی که تحت این قانون ثبت نام کرده اند قانون هند) و همچنین اتباع خارجی که واجد شرایط ورود به دستورات زیر در شورا هستند: ممنوعیت ورود به کانادا از ایالات متحده؛ ممنوعیت ورود به کانادا از هر کشوری غیر از ایالات متحدهبه

معیارهای ویژه برای مسافران واجد شرایط واکسینه کامل

برای استفاده از کاهش اقدامات بهداشت عمومی ، مسافران باید:

1) واجد شرایط ورود به کانادا باشید ؛

2) واکسیناسیون کامل: برای اینکه واکسینه کامل تلقی شود ، مسافر باید سری کامل واکسن – یا ترکیبی از واکسن ها – را که دولت کانادا آن را پذیرفته است حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا دریافت کرده باشد. در حال حاضر ، این واکسن ها توسط Pfizer ، Moderna ، AstraZeneca/COVISHIELD و Janssen (Johnson & Johnson) تولید می شوند.

3) رعایت کلیه معیارهایی که برای معافیت کامل مسافران واکسینه شده است ، مانند ارائه مدرک معتبر آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود قبل از سوار شدن به هواپیما یا رسیدن به مرز زمینی و ارائه اطلاعات اجباری از جمله مدرک دیجیتالی واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسوی در ArriveCAN.

ارسال اجباری اطلاعات از طریق ArriveCAN

مسافران کاملاً واکسینه شده باید قبل از ورود به مرز اطلاعات اجباری خود از جمله مدرک دیجیتالی واکسیناسیون خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی با استفاده از ArriveCAN (چه از طریق برنامه و چه از طریق وب سایت) ارسال کنند. مسافران می توانند مدارک واکسیناسیون خود را در ArriveCAN در نسخه جدید که در 5 ژوئیه منتشر می شود بارگذاری کنند.ث تا ساعت 12:01 صبح EDT مسافران باید از به روزترین نسخه منتشر شده در 5 جولای استفاده کنندث در Google Play Store و App Store برای iPhone. اگر مسافران نتوانند اطلاعات خود را وارد کنند ، می توانند از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده اطلاعاتی را برای آنها وارد کنند.

همه محدودیت های دیگر همچنان برقرار است

برای مسافرانی که کاملاً واکسینه نشده اند هیچ تغییری ایجاد نمی شود. آنها هنوز مشمول اقامت اجباری 3 روزه در GAA (حالت هوایی) ، قرنطینه 14 روزه ، تمام الزامات آزمایش (قبل از ورود ، هنگام ورود/روز 1 و روز 8) و ارائه اطلاعات اجباری هستند. قبل از ورود به کانادا از طریق ArriveCAN.

گردشگری به کانادا همچنان ممنوع است

تمام محدودیت های کنونی سفر به کانادا همچنان برقرار است و سایر الزامات بهداشت عمومی همچنان اعمال می شود. سفرهای اختیاری (یعنی گردشگری ، تفریح ​​، سرگرمی) توسط اتباع خارجی همچنان ممنوع است. مسافرانی که به این دلایل سعی می کنند از مرز عبور کنند ، کنار گذاشته می شوند.

لازم به ذکر است ، ایالات متحده همچنین محدودیت های سفرهای غیر ضروری را در گذرگاه های زمینی و کشتی خود با کانادا و مکزیک تا 21 جولای تمدید کرد ، در حالی که دسترسی به تجارت و مسافرت ضروری را تضمین می کند.

مطلع شوید و آماده باشید

قبل از عزیمت به مرز ، مسافران باید خود را مطلع کرده و تعهدات خود را با اطمینان از صلاحیت خود برای ورود به کانادا و بررسی مسافران واکسینه شده COVID-19 که وارد صفحه وب کانادا می شوند ، درک کنند.

به دلیل افزایش تدابیر بهداشت عمومی ، مسافران به کانادا ممکن است در مرز تاخیر داشته باشند. آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) به دلیل زمان انتظار در مرز ، سلامت و ایمنی کانادایی ها را به خطر نمی اندازد. CBSA از مسافران برای صبوری آنها تشکر می کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.